Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 27 april 2005, 06:25   #101
Eganoi
Vreemdeling

Eganoi's schermafbeelding

Standaard

Ik begrijp niet dat er in deze tijd nog mensen zijn die terug willen keren naar het unionisme ...

[size=1]
The governement of the people, by the people, for the people!
Liberté, fraternité, égalité, ...
[/size]
Eganoi is offline  
Oud 27 april 2005, 10:34   #102
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Ik begrijp niet dat er in deze tijd nog mensen zijn die terugwillen naar de middeleeuwen door kleine landen verder op te splitsen...
Hans1 is offline  
Oud 27 april 2005, 10:38   #103
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stubaf.
Dat was een héél slechte persoonlijke aanval, toch nog beter de boekjes lezen hoor Hans. Je schijnt "de media" te verwisselen met een mondstuk voor BUB-propaganda. De partijen die je op tv ziet op dagelijkse basis vormen deel uit van de besluitvorming, het parlementair werk of vertegenwoordigen een groot deel van de bevolking. Deze mensen maken dan ook vaak het nieuws, vandaar dat cameraploegen naar deze mensen gaan en niét naar de BUB, die niets te zeggen heeft, een onbestaande partijleiding en dito aanhang heeft en bovendien op geenerlei wijze deel uitmaakt van het bestuursapparaat.
Dat was punt nummer één.

Nu komt punt nummer twee. Een partij staat zélf in voor zijn propaganda. Dat houdt véél plakwerk in, véél folders, vele jaren van huis-aan-huis werk, vele jaren van militante bijeenkomsten, vergaderingen, nachtwerk en overleg. Zo wordt een partij belangrijk en haalt ze stemmen. Dat ze dan ook in "de media" komt is daar een bijverschijnsel van. Zoals je wel al zal weten is de BUB jouw quasi éénmanspartij met een paar tieners die je wist te vinden via het net, bon, veel stelt dat niet voor en van de bovengenoemde kanalen via gedachtenverspreiding is er lang geen sprake. Om nu een pistool tegen de slaap van de VRT te plaatsen en standrechterlijk te eisen dat je wordt uitgenodigd voor de 7e dag is compleet ridicuul. De "media" is niet het mondstuk van BUB-leugenpropganda, noch is het een voertuig dat vrij te bestijgen is door lilliputterpartijtjes die in de waan leven dat ze 90% van de bevolking achter hun hebben.

Mocht er iets niet duidelijk zijn mag je steeds meer uitleg vragen.
Als wij niets te zeggen zouden hebben, waarom slooft u zich hier dan uit om onze stellingen te verwerpen?

Ik denk dat wij juist een partij zijn die zeer veel te zeggen heeft. Teveel blijkbaar om toegang te krijgen tot de media.
Hans1 is offline  
Oud 27 april 2005, 10:41   #104
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stubaf.
Dat was een héél slechte persoonlijke aanval, toch nog beter de boekjes lezen hoor Hans. Je schijnt "de media" te verwisselen met een mondstuk voor BUB-propaganda. De partijen die je op tv ziet op dagelijkse basis vormen deel uit van de besluitvorming, het parlementair werk of vertegenwoordigen een groot deel van de bevolking. Deze mensen maken dan ook vaak het nieuws, vandaar dat cameraploegen naar deze mensen gaan en niét naar de BUB, die niets te zeggen heeft, een onbestaande partijleiding en dito aanhang heeft en bovendien op geenerlei wijze deel uitmaakt van het bestuursapparaat.
Dat was punt nummer één.

Nu komt punt nummer twee. Een partij staat zélf in voor zijn propaganda. Dat houdt véél plakwerk in, véél folders, vele jaren van huis-aan-huis werk, vele jaren van militante bijeenkomsten, vergaderingen, nachtwerk en overleg. Zo wordt een partij belangrijk en haalt ze stemmen. Dat ze dan ook in "de media" komt is daar een bijverschijnsel van. Zoals je wel al zal weten is de BUB jouw quasi éénmanspartij met een paar tieners die je wist te vinden via het net, bon, veel stelt dat niet voor en van de bovengenoemde kanalen via gedachtenverspreiding is er lang geen sprake. Om nu een pistool tegen de slaap van de VRT te plaatsen en standrechterlijk te eisen dat je wordt uitgenodigd voor de 7e dag is compleet ridicuul. De "media" is niet het mondstuk van BUB-leugenpropganda, noch is het een voertuig dat vrij te bestijgen is door lilliputterpartijtjes die in de waan leven dat ze 90% van de bevolking achter hun hebben.

Mocht er iets niet duidelijk zijn mag je steeds meer uitleg vragen.
U vindt de mening van 40% van de Belgen dus geen zendtijd waard?

Ik twijfelde al lang aan uw democratisch karakter, maar hier wordt het alleen bevestigd.

Bovendien heb ik u niets te vragen. We vragen het wel aan een rechter.
Hans1 is offline  
Oud 27 april 2005, 10:41   #105
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf
Neomarxisme binnen de BUB??????
Wie ook maar vijf woorden van een BUB'er gelzen heeft en weet wat marxisme inhoudt zou onmiddellijk moeten weten dat er geen spat marxisme binnen de BUB is. Geen neomarxisme, geen paleomarxisme, geen marxisme light of ultra.

Tsssss waar gaan we naartoe zeg. Dat soort lieden wil ik echt niet op mijn erf hoor.
Laat duidelijk zijn dat er geen extreem-links tuig in onze partij is.
Patriot! is offline  
Oud 27 april 2005, 11:06   #106
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1

Ik twijfelde al lang aan uw democratisch karakter, maar hier wordt het alleen bevestigd.

En die uw klacht vertikaal klasseerd.
daiwa is offline  
Oud 27 april 2005, 11:26   #107
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Leer Nederlands, man. Bovendien zijn we nog niet voor de rechter sensu stricto geweest. Dat zal echter snel veranderen.
Hans1 is offline  
Oud 27 april 2005, 11:26   #108
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa
En die uw klacht vertikaal klasseerd.
Hans1 is offline  
Oud 27 april 2005, 11:33   #109
Stubaf.
Banneling

Stubaf.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Moet ik hier nu echt die foto weer gaan posten waar jij in het speellokaal van de BUB poseert met een sovjet-tshirt? Of gaat de revolutie nu door in een belgisch-nationaal kader, kameraad Bob?
Stubaf. is offline  
Oud 27 april 2005, 11:39   #110
Stubaf.
Banneling

Stubaf.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat een domme advocatentruuk. Alsof jij 40% "van de Belgen" vertegenwoordigt. Kijk nog eens naar uwe verkiezingsuitslag jongen, het is "iets" lager.

Citaat:
Wéér een advocatentruuk. Nu moet ik antwoorden: "maar nee, nee, ik ben wél democratisch!". Kennlijk gaat jouw 'argumenatrium' niet verder dan staan te krijsen over "40% van de Belgen" en "de democratie". Democratie werkt prima vind ik; onbenullige en overbodige partijen die alleen mensen kwetsen en uitschelden op het net vallen in de marge. Goed zo.

Citaat:
En we weten allemaal wat die rechter met jouw vezoeken tot heksenjacht en vervolgingswaanzin doet.

Stubaf. is offline  
Oud 27 april 2005, 11:51   #111
Briggs
Burger

Briggs's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik begrijp niet dat er in deze tijd nog mensen zijn die terugwillen naar de middeleeuwen door kleine landen verder op te splitsen...
Ik wist wel dat u niets beters zou verzinnen als antwoord. Volledig naast de kwestie.
Oud 27 april 2005, 11:59   #112
Eganoi
Vreemdeling

Eganoi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat is dat nu voor een tegenvergelijking?

Omdat je federalist of confederalist ben ben je dan sowiso tegen België ofzo?

[size=1]
The governement of the people, by the people, for the people!
Liberté, fraternité, égalité, ...
[/size]
Eganoi is offline  
Oud 27 april 2005, 11:59   #113
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Leer Nederlands, man. Bovendien zijn we nog niet voor de rechter sensu stricto geweest. Dat zal echter snel veranderen.
Dat ik af en toe spelfouten maak geef ik grif toe, ik ben dan ook maar tot mijn veertien jaar naar school geweest en dat is ondertussen al een eeuwigheid geleden maar ik zal mij nooit verlagen om een andere taal te veroordelen zoals u deed.

Oorspronkelijk bericht door Patriot!
Hij is misschien officieel Nederlandstalig, hij vind het Nederlands toch maar een taaltje van achterlijke boeren hoor...
daiwa is offline  
Oud 27 april 2005, 13:46   #114
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
dan heeft de LSP en de BUB dus toch iets gemeen: bij ons is er ook geen extreemlinks tuig.
driewerf is offline  
Oud 27 april 2005, 13:54   #115
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eganoi
Wat is dat nu voor een tegenvergelijking?

Omdat je federalist of confederalist ben ben je dan sowiso tegen België ofzo?
Waar leg je als "federalist" rationeel de grens voor de splitsingen?
Hans1 is offline  
Oud 27 april 2005, 13:57   #116
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat is er middeleeuws aan een klein land?

In de Middeleeuwen was Litouwen bijvoorbeeld een heel uitgestrekt land; nu is het klein. Aan het begin van de Middeleeuwen bestond er het grote Frankische Rijk. Later de twee machtige blokken, Francië en Germanië (Oost- en West-Frankische Rijk). Enzovoort.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 27 april 2005, 13:58   #117
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, net zoals jullie klacht tegen de N-VA ook snel werd behandeld, zeker
Oud 27 april 2005, 14:00   #118
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De doorluchtige Leider-Voorzitter heeft onderstaand bericht nooit tegengesproken. Niet op het ogenblik dat de vuile was door (toen) ex-bubbel Bob Vangeel hier werd uitgehangen, en al evenmin nadat het enkele weken geleden weer werd opgerakeld.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa
Oorspronkelijk bericht door Patriot!
Hij is misschien officieel Nederlandstalig, hij vind het Nederlands toch maar een taaltje van achterlijke boeren hoor...
Oud 27 april 2005, 14:06   #119
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Splitsen is middeleeuws. Pacifistisch verenigen is toekomstgericht.
Hans1 is offline  
Oud 27 april 2005, 14:28   #120
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Splitsen is middeleeuws. Pacifistisch verenigen is toekomstgericht.
Wat is er middeleeuws aan splitsen als dat de rendabiliteit, de doeltreffendheid verbetert?

U illustreert schitterend uw eigen stelling: niet de doelgerichtheid is bij de bubbels belangrijk, maar alleen het ideologische. Unitarisme omwille van het unitarisme, zelfs al lijdt de doeltreffendheid en de bestuurbaarheid van de instellingen eronder.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be