![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() Doe Maar op radio Blok:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Een partij die teert op haat, walging voor het andere en de anderen. Zo een partij mag niet als een gewone partij worden aanzien. Die fout hebben we in het verleden al gemaakt.
![]() |
![]() |
#105 |
Europees Commissaris
|
![]() Frolic, gij zijt goed zot zulle, waar haalt U dat allemaal, en wilt U dat eens staven. Ik kan zo ook zeggen dat gij nen debiele zijt enz. Maar kan ik dat staven .... neen. Bewijzen jongen!!!!! Want anders moeten we denken dat ge niet goed in Uw bovenkamer zijt. Natuurlijk waarheen de haat kan leiden, weet ik ondertussen wel.
Baan kwijt omdat ik Vl; Blokker ben. Alhoewel mijn schoondochter marokaanse is. en dan ben ik rascist? bij het blok zitten er ook mensen met een ander leurtje zulle. En meer of U wel kan denken. Kom eens naar een spreekbeurt, en vergewis U er zelf van. Zonder dat ge moet liegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() nog een liedje voor Blokradio om even bij stil te staan:
![]() tekst: Al doe je nog zo je best, Je bokst op tegen de rest. zij die het beter weten, je kunt het wel vergeten je verliest het toch Al ben je vol goede moed denk dat je weet hoe het moet. je knippert met je ogen en alles is verloren. ALLES GAAT VOORBIJ... Elke droom vervaagt als je je ogen open doet, Je raakt het kwijt... (Dus ook de winst van het Blok) |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() Wees eens eerlijk, heb je die schoondochter meteen aanvaard toen je het wist?
Of ben je eerst overtuigd moeten worden door je eigen zoon? Ik weet dat je je eigen schoondochter niet kunt kiezen, zelfs niet als je er tegen bent. Dus dan moet je je er wel bij neerleggen hé. Ik ben wel benieuwd of je zelf ooit met een Marroklaans ezou willen en durven afkomen toen je zelf jong was. Wat ik wil zeggen is dat je schoondochter meer zegt over de mening van je zoon, dan over de jouwe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() Nog ene:
![]() Tekst: Je ziet het in je krantje dat het allemaal uit de hand loopt. Je leest maar niet verder want je voelt het begin van wanhoop. Dus rook je een stickie en vergeet wat je wilt vergeten. Je kijkt TV en vergeet zo het ware leven.... Dus doe maar net alsof je neus bloedt... Je ging ook nog stemmen want je wou je niet laten kisten. Je zou toch niet willen dat ze iets zonder jou besliste. Maar blijf je ook nog wakker omdat? Ga je ze controleren? Ze naaien je beste maatje voordat je je kont kunt keren. Dus doe maar net alsof je neus bloedt.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Europees Commissaris
|
![]() Als koosnaampje heet ze frolic, En over eerlijk zijn. Julie zijn heel toffe gasten, julie weten reeds mijn ingesteldheid te verkopen als de waarheid. Frolic en dienen andere kwistenbibel, julie zijn geobsedeerd, en een stel hatelijke gasten.
![]() Nurks welke absoluut geen gehoor hebben naar andere mensen. Dom en achterlijk, maar julie denken dat U de wijsheid in pacht hebben. En wanneer julie het doen om iemand op de kast te jagen, ja dan zijn julie daar in gelukt. Maar alleeeeeee wat baten kaars en bril als den uil niet zienen wil? |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Pfft... ik dacht verdorie even dat Urban Trad zou gewonnen hebben, mèt Soetkin Collier waren ze waarschijnlijk nog achter Groot-Brittanië geëindigd, maar nu.... een echte thriller was het!
![]()
![]() |
#112 |
Burger
|
![]() Wat een verdraagzame mensen hier.
Kijk, als een democratie niet sterk genoeg is om een bende fascisten of communisten (andere totalitaire doctrines mogen ook) te weerstaan, dan is er iets mis met deze democratie. Maar ja, is dit wel een democratie, als je zelf niet eens meer mag ontkennen dat er ooit een genocide op de joden is geweest. Hoe dom dit historisch ook zou zijn. Ik hoor niemand kraaien als er iemand de genocides van Stalin, het Ottomaanse rijk, de Britse en Spaanse kolonisten, enz ontkent. Dit zegt al genoeg... Verder is dit geen democratie, maar een particratie en een mediacratie. En dan is het normaal dat er mensen zich niet meer met deze 'democratie' verbonden voelen en er andere ideeen op na houden. - De partijen beslissen wie er aan de macht komt. - De partijen stellen de lijsten samen. - De partijen maken het met een kiesdrempel en een draak van een kiessysteem onmogelijk voor nieuwe partijen om door te breken. - In dit systeem moet je minstens een fractie (5 kamerleden en 1 senator) hebben om in de commissies te zetelen en spreekrecht te hebben. - De media zwijgt naar believen maatschappelijke stromingen en problemen dood. Enz....
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#115 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En omdat wie dan ook iets zegt mogen we geen eigen mening meer hebben. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#117 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#119 |
Europees Commissaris
|
![]() En waarom werd deze wet ingevoerd?! Omdat er tal van mensen voordurend beweerde dat deze historisch onweerlegbare feiten nooit zouden hebben plaatsgevonden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |