![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vind u dat zelf niet een beetje vreemd ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() Patrick Janssens gaat in 3 van de 4 'dossiers' al zeker vrijuit.
Alleen bij hret Telepolisdossier is er nog onduidelijkheid. Maar het is net dat dossier waar Patrick J. mee naar het gerecht is gestapt. 't Zou nogal gek zijn dat hij zichzelf aan de galg zou klappen. Enfin, de onderzoeksrechter vond (vindt) geen enkele aanleiding om het 'spoor' Janssens verder te onderzoeken, omdat er simpelweg geen spoor is. Het vervolg leest u waarschijnlijk wel in de kranten. Patrick J. : "Ik hoop dat ze alles grondig onderzoeken, simpelweg omdat er niets te onderzoeken valt!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() Da's wel erg flauw !!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() De onderzoeksrechter heeft verklaard dat er geen enkel spoor is dat naar P. Janssens leidt. Sporen die dood lopen moet men toch niet onderzoeken?
En misschien (waarschijnlijk?) is er iets misgelopen bij Telepolis . Maar is Patrick Janssens daar dan verantwoordelijk voor? Hij heeft potverdikke de malversaties daar aangeklaagd! Jij (jullie) trachten de rollen gewoon om te draaien. Zo lang er een onderzoek loopt is iemand schuldig. ’t Is potverdorie andersom, zo lang er een onderzoek loopt ben je onschuldig!! Waar gaan we naartoe zeg? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() Zeg hé. Jij zégt natuurlijk niets; maar jij insinueert wel veel. Dat kan ik niet weerleggen natuurlijk. Wie goed kan lezen kan uit de context van wat jij hier neerpoot zijn conclusies wel trekken. Dat is waarschijnlijk ook je bedoeling.
![]() Ik zég natuurlijk ook niks. Enkel dat het gerecht het spoor Janssen ivm Telepolis het volgen niet meer waard vindt. Da’s toch alles. We zijn elkaar aan ’t beduvelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |