Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 juli 2003, 17:33   #101
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joske
totaal mislukt,zou ik niet durven zeggen,als er geen medewerking van het gerecht zou zijn dan werd jansens geen burgemeester,en de medewerking van die spiritist,die de politiek wilde vaarwel zeggen.
Jeps, PJ is niet enkel baas van Telepolis, maar ook nog eens baas van de Staatsveiligheid, Justitie, van de Federale Politie, in feite was hij ook al eerste minister want Verhofstadt is maar zijn marionet, en uit goed ingelichte bron weet ik dat hij ook nog functies bekleed binnen het FBI, de CIA en de Mossad. 't Is wat met die sossen van tegenwoordig, ge zoudt het ze helemaal niet aangeven
Oud 10 juli 2003, 19:45   #102
de metser
Banneling

de metser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joske
...als er geen medewerking van het gerecht zou zijn dan werd jansens geen burgemeester.
als het gerecht zich onbevoegd verklaart in de racismeklacht tegen het Vlaams Blok dan is dat zefde gerecht objectief en correct; als het een uitspraak doet wat niet in jullie kraam past is het corrupt.

Vind u dat zelf niet een beetje vreemd
de metser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2003, 20:59   #103
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de metser
als het gerecht zich onbevoegd verklaart in de racismeklacht tegen het Vlaams Blok dan is dat zefde gerecht objectief en correct; als het een uitspraak doet wat niet in jullie kraam past is het corrupt.

Vind u dat zelf niet een beetje vreemd
Heeft het gerecht dan een uitspraak gedaan over Janssens al dan niet betrokkenheid bij een aantal dossiers? Kwam er een bepaald advies van het gerecht naar de minister? Bij mijn weten loopt het onderzoek nog steeds.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2003, 21:14   #104
de metser
Banneling

Standaard

Patrick Janssens gaat in 3 van de 4 'dossiers' al zeker vrijuit.

Alleen bij hret Telepolisdossier is er nog onduidelijkheid. Maar het is net dat dossier waar Patrick J. mee naar het gerecht is gestapt. 't Zou nogal gek zijn dat hij zichzelf aan de galg zou klappen.
Enfin, de onderzoeksrechter vond (vindt) geen enkele aanleiding om het 'spoor' Janssens verder te onderzoeken, omdat er simpelweg geen spoor is. Het vervolg leest u waarschijnlijk wel in de kranten.

Patrick J. : "Ik hoop dat ze alles grondig onderzoeken, simpelweg omdat er niets te onderzoeken valt!"
Oud 10 juli 2003, 21:35   #105
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Patrick J. : "Ik hoop dat ze alles grondig onderzoeken, simpelweg omdat er niets te onderzoeken valt!"
Iets gelijkaardigs zegt Dutroux ook...
Oud 10 juli 2003, 21:39   #106
de metser
Banneling

Standaard

Da's wel erg flauw !!!
Oud 10 juli 2003, 21:46   #107
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Da's wel erg flauw !!!
Ongetwijfeld. Maar over het laatste dossier heeft het gerecht nog niet tot een eindverslag gekomen. Het lijkt me dan ook voorbarig nu al te stellen dat het gerecht heeft verklaard dat er niets aan de hand is.
Oud 10 juli 2003, 22:07   #108
de metser
Banneling

Standaard

De onderzoeksrechter heeft verklaard dat er geen enkel spoor is dat naar P. Janssens leidt. Sporen die dood lopen moet men toch niet onderzoeken?

En misschien (waarschijnlijk?) is er iets misgelopen bij Telepolis . Maar is Patrick Janssens daar dan verantwoordelijk voor? Hij heeft potverdikke de malversaties daar aangeklaagd!

Jij (jullie) trachten de rollen gewoon om te draaien. Zo lang er een onderzoek loopt is iemand schuldig. ’t Is potverdorie andersom, zo lang er een onderzoek loopt ben je onschuldig!!

Waar gaan we naartoe zeg?
Oud 10 juli 2003, 22:10   #109
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jij (jullie) trachten de rollen gewoon om te draaien. Zo lang er een onderzoek loopt is iemand schuldig. ’t Is potverdorie andersom, zo lang er een onderzoek loopt ben je onschuldig!!

U hebt blijkbaar ook moeite te lezen: waar stel ik dat hij schuldig zou zijn? U suggereert het omgekeerde, waarbij ik opmerk dat het gerecht in het laatste dossier nog altijd niet tot een afsluitend besluit is gekomen. Leer eens lezen!
Oud 10 juli 2003, 22:27   #110
de metser
Banneling

Standaard

Zeg hé. Jij zégt natuurlijk niets; maar jij insinueert wel veel. Dat kan ik niet weerleggen natuurlijk. Wie goed kan lezen kan uit de context van wat jij hier neerpoot zijn conclusies wel trekken. Dat is waarschijnlijk ook je bedoeling.

Ik zég natuurlijk ook niks. Enkel dat het gerecht het spoor Janssen ivm Telepolis het volgen niet meer waard vindt.

Da’s toch alles. We zijn elkaar aan ’t beduvelen.
Oud 10 juli 2003, 22:29   #111
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De onderzoeksrechter heeft verklaard dat er geen enkel spoor is dat naar P. Janssens leidt. Sporen die dood lopen moet men toch niet onderzoeken?

En misschien (waarschijnlijk?) is er iets misgelopen bij Telepolis . Maar is Patrick Janssens daar dan verantwoordelijk voor? Hij heeft potverdikke de malversaties daar aangeklaagd!

PJ heeft zelf de onregelmatigheden in de boekhouding van Telepolis laten traceren en vervolgens het hele boeltje doorgeschoven naar het parket. Waarom zou PJ dat doen? Om zichzelf een hak te zetten en zich te k*kken zetten voor de hele partij en de rest van België?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be