Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Bekijk resultaten enquête: Wie zijn volgens u het gevaarlijkste voor de samenleving en waarom?
CD&V 3 3,66%
VLD 6 7,32%
Vlaams Belang 27 32,93%
SP.a 14 17,07%
N-VA 2 2,44%
Spirit 0 0%
LSP en consoorten 6 7,32%
BUB 4 4,88%
pvda 4 4,88%
AEL en consoorten 16 19,51%
Aantal stemmers: 82. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussietools
Oud 17 mei 2005, 18:32   #101
Phrea|K
Parlementslid

Phrea|K's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Phrea|K
Standaard

Zuiver op basis van gedachtengoed zijn de LSP en de PVDA het gevaarlijkst, alhoewel ik geen seconde twijfel aan de goede bedoelingen van hun aanhangers. De grote partijen (inclusief het VB) zijn enkel gevaarlijk door hun gebrek aan ideologie (uitholling vd democratie).
Phrea|K is offline  
Oud 17 mei 2005, 20:35   #102
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Bewezen zou ik dat niet noemen, men is naar Gent (links bastion) moeten trekken om een rechter te vinden die het vb wou veroordelen.
Dus een links politiek benoemde rechter die uitspraak moet doen over een extreem rechtse partij, onbevooroodeelde uitspraak? Denk het niet.
SS belt zelf Bracke op om te zeggen hoe zijn programma eruit moet/mag zien
3 Hoofdredacteuren moeten op de BRT toestemming geven om iets over het VB te brengen.
Nee het VB is veroordeeld door onze politiekers en niet door een onafhankelijke rechtbank.

Neen BUBBERS ik stem NOG niet voor het VB. Maar men moet de zaken eens onpartijdig en op afstand proberen te bekijken het loopt de spuigaten uit met die zognaamde weldenkenden.

LEGALIZE MARIHUANA

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
het VB is racistisch en dat is bewezen voor de rechter. het is dan wel niet gewenst om een politieke tegenstander via de rechtbank te proberen verschalken, de veroordeling is wel duidelijk gemotiveerd, het VB is racistisch en dat is verwerpelijk, of het nu in de wet staat of niet. ik vraag me af waar je groen! voor zou kunnen veroordelen.

het VB zorgt voor een duidelijke polarisering van onze samenleving. ze dragen negativiteit en zelfs haat uit. in plaats van problemen op te lossen worden zo problemen uitvergroot en zelfs gecreërd. daarom is het VB voor mij gevaarlijk.
Hoomer is offline  
Oud 17 mei 2005, 20:46   #103
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Ik zou PVDA/LSP stemmen, maar ik denk dat ze te lui zijn om gevaarlijk te worden.
Oud 20 mei 2005, 17:28   #104
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Aangezien de verenigde gekken van alle andere partijen hen viseren komt het VB hier natuurlijk als winnaar uit.

Als winnaar inderdaad, het VB is met recht en reden een gevaar voor alle verraders van Vlaanderen en ergo door hen gehaat. Niks om zich voor te schamen, de uitslag hier is recht evenredig met het succes van het VB.

Tot spijt van wie het benijd.
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be