![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Wie zijn volgens u het gevaarlijkste voor de samenleving en waarom? | |||
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
3 | 3,66% |
VLD |
![]() ![]() ![]() |
6 | 7,32% |
Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
27 | 32,93% |
SP.a |
![]() ![]() ![]() |
14 | 17,07% |
N-VA |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,44% |
Spirit |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
LSP en consoorten |
![]() ![]() ![]() |
6 | 7,32% |
BUB |
![]() ![]() ![]() |
4 | 4,88% |
pvda |
![]() ![]() ![]() |
4 | 4,88% |
AEL en consoorten |
![]() ![]() ![]() |
16 | 19,51% |
Aantal stemmers: 82. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Parlementslid
|
![]() Zuiver op basis van gedachtengoed zijn de LSP en de PVDA het gevaarlijkst, alhoewel ik geen seconde twijfel aan de goede bedoelingen van hun aanhangers. De grote partijen (inclusief het VB) zijn enkel gevaarlijk door hun gebrek aan ideologie (uitholling vd democratie).
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bewezen zou ik dat niet noemen, men is naar Gent (links bastion) moeten trekken om een rechter te vinden die het vb wou veroordelen.
Dus een links politiek benoemde rechter die uitspraak moet doen over een extreem rechtse partij, onbevooroodeelde uitspraak? Denk het niet. SS belt zelf Bracke op om te zeggen hoe zijn programma eruit moet/mag zien 3 Hoofdredacteuren moeten op de BRT toestemming geven om iets over het VB te brengen. Nee het VB is veroordeeld door onze politiekers en niet door een onafhankelijke rechtbank. Neen BUBBERS ik stem NOG niet voor het VB. Maar men moet de zaken eens onpartijdig en op afstand proberen te bekijken het loopt de spuigaten uit met die zognaamde weldenkenden. LEGALIZE MARIHUANA Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#103 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zou PVDA/LSP stemmen, maar ik denk dat ze te lui zijn om gevaarlijk te worden.
#104 |
Minister-President
|
![]() Aangezien de verenigde gekken van alle andere partijen hen viseren komt het VB hier natuurlijk als winnaar uit.
Als winnaar inderdaad, het VB is met recht en reden een gevaar voor alle verraders van Vlaanderen en ergo door hen gehaat. Niks om zich voor te schamen, de uitslag hier is recht evenredig met het succes van het VB. Tot spijt van wie het benijd.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |