![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Is demokratie nog legitiem in een multikulturele samenleving ? | |||
Neen. |
![]() ![]() ![]() |
14 | 40,00% |
Ja. |
![]() ![]() ![]() |
16 | 45,71% |
Ja, maar ik ben links en mijn mening mag derhalve genegeerd worden. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 14,29% |
Aantal stemmers: 35. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
En voor de indianen geldt hetzelfde, alleen was hier het Europese contingent zowel op technologisch als op militair gebied sterker. En omdat wij zowel technologisch als militair sterker zijn dan de Arabische wereld zou ik mij niet te veel zorgen maken, de nieuwe cultuur zal eerder een Europees dan een Arabisch uiterlijk hebben. We moeten ons pas zorgen beginnen te maken wanneer die rollen worden omgedraaid.
![]() |
![]() |
#102 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Tenslotte nog een voorbeeld. Het geweldige Byzantijnse leger werd in 1074 ( ? of 1071 ?) door de Turken verslagen bij Manzikert, hoewel de cijfertjes duidelijk in het voordeel van de Byzantijnen lagen. De Byzantijnse keizer was echter iets teveel bezig met zijn eigen lijfbehoud.
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Dit zou idd ook een doorslaggevende factor kunnen zijn. Over Egypte onder byzantijnen weet ik alleen dat het over het algemeen als een periode van verval gezien werd. Justinianus en z'n opvolgers zouden nog geprobeerd hebben om hervormingen door te drukken maar die hadden weinig effect. Het land viel uiteen in een kleine groep grootgrondbezitters en een enorme massa kleine boeren. Het werd dan ook zeer vlug (nog tijdens het leven van Mohammed) ingelijfd. De onderlinge verdeeldheid zou ook een doorslaggevende factor kunnen zijn, misschien ook, als je het dan gaat doortrekken het nepotisme. De Arabieren waren in het begin zo succesvol door hun strikt neutrale houding t.o.v. overheidsfuncties. De beste kandidaat kreeg de job, ongeacht afkomst.
![]() |
![]() |
#104 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ze vergeten ook Nietzsches oproep tot eenmaking van Europa én tot vrede en vriendschap met de islamitische wereld!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Blijkbaar moet ik mij eens dringend in onze Friedrich gaan verdiepen. Enige tips bij welk boek ik zou moeten starten? Dan wel na de examens uiteraard, ![]()
![]() |
![]() |
#106 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ja, ja alvake nog steeds geen repliek kunnen geven ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Big_daddy : 7 juni 2005 om 13:11. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
[quote] Als de Vlaming wil veramerikaniseren is dat goed. Wat we echter nu zien gebeuren, is een kolonisering door vreemde volkeren,[quote] Wat een stemmingmakerij ... tss ... Welke kolonisering ? Citaat:
Citaat:
Je moet maar geen stilzwijgende eisen koesteren ten aanzien van migranten. Maak je eisen duidelijk kenbaar aan de toegangspoort. Hoef je achteraf niet te jerimiaden achter je computertje ergens waar de boze buitenwereld je overweldigt ... Neem je pil. Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik stel je een doodsimpele vraag en jij kunt niet antwoorden: Waarom is een ongefundeerde stem van een allchtoon die "geen voeling" heeft met zijn omgeving slechter, dan een ongefundeerde stem van een allochtoon ( waarvan jij maar gemakshalve aanneemt dat die wel "voeling" heeft met zijn omgeving). Waarom Alvake, oh waarom zeg ons waarom ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik val daar in elk geval niet onder, ik ben een multietnikulfanaat. [quote] 2. Waar beweer ik dat het leven geen verandering is ? Mijn pleidooi is er volledig op gericht, niet om alles bij het oude te laten, maar wel de Autochtoon zelf te laten bepalen hoe zijn leefwereld er dient uit te zien. Migratie heeft altijd bestaan en bracht nieuwe dingen naar de autochtoon. Echter het dient de autochtoon te zijn die beslist of hij ze wil aanvaarden. Dit is geen pleidooi voor een afkeer en verwerping van het nieuwe, wel echter van een kolonisatie door vreemden die hier plotseling de boel komen veranderen, waarbij de gewone autochtoon mag toekijken, en eventueel verder ploegen.[quote] Autochtonen hebben beslist om autochoten naar hier te halen, de rest is een kettingreactie, en gewoonterecht. Als je nu echt denkt dat we voor uw schoon ogen de klok gaan terug draaien dan zit je luidop te dromen. Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Big_daddy : 7 juni 2005 om 13:51. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | ||||||||||||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat: