![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dringend betere advocaten zoeken, want wat de geschillencommissie schrijft over de indiening van uw klacht is een regelrechte bolwassing voor U en uw club... Geniet effe mee van deze passage: Citaat:
Laatst gewijzigd door Rudy Van Nespen : 20 mei 2005 om 10:22. |
||
![]() |
![]() |
#102 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Alleszins, dit euvel is volledig opgelost hoor. Ik begrijp dat het voor de NU geen probleem zou zijn om het akkoord van alle leden te krijgen. Er is er maar 1. Bij BUB ligt dit net wat anders. Wij hebben iets meer als duizend leden, waaronder enkelen in het buitenland. Probeer hen maar eens hun handtekening te krijgen (en copieen zijn niet toegelaten hé)... maar nogmaals: dit probleem is volledig van de baan, en we wachten vol spanning op de uitspraak van de rechtbank ![]() BUB houdt u wel op de hoogte Rudy, want als wij winnnen, is dat goed voor u ook.
En toch blijft separatisme crimineel en des duivels! Laatst gewijzigd door Nello : 20 mei 2005 om 10:23. |
||
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat is een goed idee: als jullie winnen, geef ik een vat! |
|
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dank.
|
![]() |
![]() |
#105 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#106 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#107 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#108 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Prof. Schaerlaekens dient dringend gecontacteerd te worden om op B.U.B.-lijst te staan.
#109 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel professoren heeft de NU? Sorry, dat is een vervelende vraag... ik stel een andere: Hoeveel leden? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#112 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#113 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#114 |
|
![]() Hoeveel leden heeft NU eigenlijk? En BUB? Eerlijkheid verwacht ik niet van jullie, dus een klein beetje bewijsmateriaal mag wel...
#115 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2) Ik heb U niks te bewijzen, U zal me op mijn woord moeten geloven. |
|
![]() |
![]() |
#116 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#117 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#118 |
Minister-President
|
![]() Bon,
Nu blijkbaar het modder gooien eindelijk gedaan is, kunnen we terug naar de grond van de posting. Waarom zouden Belgisch gezinden beter voor de Nationale Unie kiezen ipv. voor de BUB? Laat me eens een tweetal punten opnoemen: 1) De Nationale Unie is bereid op een democratische manier aan politiek te doen. Dat houdt voor ons in, dat we bereid zijn met iedere partij samen te werken, dewelke onze standpunten wil in de praktijk omzetten, ook al deelt diezelfde partij onze ideologie niet. We willen ook geen enkele partij uitsluiten van eventuele samenwerking, in tegenstelling met de gangbare politieke denklijn van vandaag. De BUB, daarentegen is niet bereid om met partijen samen te werken, die zij bestempelen als zijnde 'flamingant'. Impliciet houdt dat natuurlijk ook in dat ze een absolute meerderheid moeten halen om nog maar delen van hun programma in de praktijk te kunnen omzetten, omdat bijna iedere partij in hun ogen 'flamingant' is, zelfs wij! Aldus is elke stem voor deze partij bij voorbaat verloren, tenzij zij, door een wonder, plots van niks naar een absolute meerderheid zouden gaan... 2) De Nationale Unie wil zich profileren als partij, die de problemen van de mensen niet schuwt én met concrete oplossingen wil komen voor de aldus gestelde problemen. Deze houding veronderstelt dan ook dat wij oog hebben voor meer dan alleen de inrichting van deze staat. Voor ons is de staatsinrichting ook niet de oplossing voor alle problemen... De BUB gelooft echter dat alle problemen die er momenteel zijn terug te brengen zijn naar één kernprobleem: de opeenvolgende staatshervormingen uit het verleden... Natuurlijk is dat een te simpele visie op de zaak en leidt dit te snel tot de conclusie dat de BUB een 'one-issue partij' is. |
![]() |
![]() |
#119 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#120 |
Parlementslid
|
![]() *proest het uit*