![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En dat voor een advocaat...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ach ja, Jan zou vroeger graag advocaat geworden zijn... Helaas is dat niet gelukt, maar gelukkig spreken de kindjes in de lagere school Jan ook aan met "meester". ![]() [size=1]Edit:[/size]
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 13 juni 2005 om 20:18. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Beledigen is gemakkelijk. Argumenteren jammer genoeg niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ze moesten eens weten... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Europees Commissaris
|
![]() Amusant dat mijn 'aftasting van de wet op vlaggen' leidt tot een nederlaag van de Bubbels alweer...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u mij vertelt dat het in brand steken van een Vlaamse leeuw strafbaar is, dan kan u ongetwijfeld met het desbetreffende wetsartikel bovenkomen, niet? ![]() Maar het is wel een feit dat het in brand steken van nationale vlaggen (zowel de Belgische, de leeuw en de haan), strafbaar is.
![]() |
![]() |
#108 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#110 | |
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=90 dank.
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben tegen het verbranden van vlaggen (of het nu de Belgische, de Vlaamse of de Waalse vlag is). Mijn eigen Belgische vlag werd verbrand door vlaams-blokkers en zoiets vind ik enorm laag bij de grond. Een vlag hoor je niet te verbranden, het is trouwens strafbaar. Over de posts van BUB-fan kan ik maar een ding zeggen: zielig.
![]() |
![]() |
#112 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hiermee heeft u evenwel geen antwoord op de door mij gestelde vraag gegeven, wat eerder verraadt dat u ermee verveeld zit. Bij gebrek aan antwoorden en argumenten begint u dan maar een beetje op de speler te schoppen. Misschien toch op de bal spelen? Wel, dan kunt u ons eens een antwoord geven op de volgende vraag: welke wettelijke bepalingen schrijven iets voor over de eerbied die moet gegeven worden aan officiële symbolen? Horen daar dan ook niet de symbolen - bij KB goedgekeurd - van de deelstaten bij? Zo ja, waarom laat een bubbel als Yann zich dan voortdurend zo laagdunkend uit? Zo neen, waarom niet?[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 13 juni 2005 om 22:09. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat de laatste alinea ook door uw medebubbel Yann wordt gelezen. "De nationale vlaggen ... de leeuw ...". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |||||||
|
![]() Citaat:
Beste Kim. De foto van de brandende Leeuw is van jouw partrijgenoot Patriot!. Jouw andere partijgenoot Yann en Patriot! verkneukelen zich een aantal postings lang over dat beeld. Bub-fan (wel of geen partijgenoot?) schrijft Ik pis op de leeuw. Wat is volgens jou het verschil tussen de drie postings? http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=90 ow, volgende posting zou ook eens best onder je aandacht komen: http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=73[edit] [size=1]Edit:[/size]
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 13 juni 2005 om 22:17. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enkel de Belgische vlag is een nationale vlag.
Eerder zei ik al, over de brandende Vlaamse leeuw: " De vlag werd door Vlaamse anarchisten in brand gestoken. Ik ben er ook nie voor, ik zou nooit een vlag verbranden, maar zet die foto toch hier omdat jullie ook beledigende foto's posten van jullie eigen nationale vlag. De Belgische driekleur dus." |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
|
![]() Citaat:
Ik zou overigens geen vijftien euro aan een drapeau belge geven, om ze vervolgens te verbranden.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |||||
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 14 juni 2005 om 11:05. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |