![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() PS we stuurden een mailtje met een linkje naar deze draad naar het ocmw van herk de stad - raar toch he dat er geen verdediging komt ? Ze hebben anders geld genoeg om juristen te betalen na al die besparingen daar ...[edit]
[size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 15 juni 2005 om 11:46. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() Warschijnlijk denken die dat deze draad humoristisch bedoeld is...
Dat dacht ik trouwens ook de eerste week dat ik een bepaald individu hier aan het 'werk' zag... Die zullen mss denken IRL is zoiets niet mogelijk... Dat bestaat enkel bij en onder de beesten... |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Europees Commissaris
|
![]() Allez, kobaf roept op tot het bestormen van het OCMW, omdat het mensen aan een job helpt.
En maar klagen dat er geen werk is...
![]() |
#104 | |||||
|
![]() Citaat:
Dat men in herk de stad tewerkstelling doet zoveel men wilt overigens - ik kan dat alleen maar aanmoedigen - het op een zijspoor zetten - dat is er echter over - het komt neer op het ernstig aantasten van de integriteit van de mensen die op een zijspoor worden gezet - het is georganiseerde sociale uitsluiting. ( door het ocmw NB )[edit] [size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 15 juni 2005 om 12:06. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Een echte schande is het, gedwongen werk op te leggen. Bovendien een kwalijk staaltje van 'creatief OCMW-en'. De essentiële vraag is inderdaad of dit wettelijk kan, en zoniet, dan moet dit onmiddelijk gestopt worden - inderdaad met directe actie. Zoals Bob Geldof al zei: met miljoenen daarheen, naar Herk-de-Stad![edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door eno2 : 15 juni 2005 om 17:40. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Vreemdeling
|
![]() Wat denkt dat OCMW-wijf wel?
Ontslag nu! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat denken die wel?... Mensen die normaal nergens nog een kans krijgen om zich op de arbeidsmarkt te bewegen kansen of een (aan)zetje geven? De echte onvrijwillige armen, die zitten echt wel te wachten op een vakbond zoals het VWS... Een vakbond die weet dat de armen niet met werk geholpen worden maar met verhoging van de pampervergoeding... Een vakbond die geleid worden door ervaringsdeskundigen... Deskundigen die enkel ervaring hebben met hoe men kan profiteren van de gemeenschap zonder de minste bijdrage... Ja, zulke mensen hebben de armen nodig... Leiders die kappen op elke maatregel om de echte behoeftigen armen en benen te geven... Voor de echte armen was het miss beter dat sommigen armen de benen zouden nemen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Kom en wees nog eens flink en doe nog eens één posting waarin je het niet hebt over ervaringsdeskundigen die profiteren van de gemeenschap - kom - je kan het hoor....
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Bestaat die vakbond ja of neen? Wordt die vakbond 'geleid' door ervaringsdeskundigen ja of neen? In wat hebben die deskundigen ervaring? In de openingspost staat duidelijk: Citaat:
Hebt U trouwens aan die mensen, die een echte job hebben gevonden, al gevraagd of ze waarderen dat U de mensen, die dat mogelijk gemaakt hebben uitscheldt, voor mensenrechtenschenders en nog van die fraaie dingen?... Ja, vroeger, toen ik aan sociaal dienstbetoon deed, heb ik ook mensen aan werk geholpen en derhalve op een zijspoor gebracht en de mensenrechten geschonden... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou ten eerste wel eens willen weten waar ze die mensen een job geeft.
9/10 dat het in een dienstencheque systeem is! 9/10 dat ze maatjes is van één of ander schoonmaakbedrijf! 9/10 dat dit hetzelfde bedrijf is dat ook de ocmw aanbestedingen binnentrekt! 10/10 dat dit geen echte jobs zijn maar een job betaald uit de werklozenkas via subsidie aan dergelijke bedrijven en deels door de profiteurs die deze cheque's kopen! 9/10 dat ze hierdoor een lage onkosten factuur hebben voor hun eigen diensten! en 1/10 dat ik mis ben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
9/10 zeker dat die vakbond het niet graag zou hebben moest het werkelijk waar zijn... 1/10 dat ik me vergis ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |||||
|
![]() Citaat:
Als ervaringsdeskundigen kunnen we echter een nuance leggen waartoe u overduidelijk niet in staat bent. Nl niet vergeten wat er gebeurt met de minderheid die geen job vind en dan maar op een zijspoor mag worden gezet en volgens u dan maar moeten kreperen - dakloos worden enz. De mensenrechten worden dus niet geschonden tav diegenen die men met succes aan een job kan helpen - zij worden echter wel degelijk geschonden tav diegenen die om eender welke reden op een zijspoor worden gezet.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 15 juni 2005 om 23:20. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze voldoende lang aan het werk zijn vallen ze niet langer ten laste van het OCMW maar van de werkloosheid. En die mensen doen alvast ook enige werkervaring op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |