![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Als je de ooggetuigeverslagen leest ... het kan niet anders dan dat er honderden doden zijn. Er is gewoon no way dat de meeste van de slachtoffers in de tunnels kunnen op tijd gered worden. Als je leest dat in 2 wagons verderop mensen zwaargewond zijn, en dat er makkelijk 100 mensen in een wagon kunnen. Het moet de verschrikkelijkste ellende zijn in die nauwe bedrukkende tunnels op dit moment.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen. Laatst gewijzigd door gm10 : 7 juli 2005 om 14:15. |
||
|
|
|
|
|
#102 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vorige week was ik daar nog, mijn hotel was in Euston op een boogscheut van Russel square en we waren heel de week eigenlijk in de buurt van de London Stock exchange, ...
Weeral sjans gehad, ge ziet het hé, onkruid vergaat nie, In September weer naar ginder, |
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Euh, er is een verschil tussen whoisy en tjolder hoor...
|
|
|
|
#104 | ||
|
Partijlid
|
De sfeer in sommige delen van U.K. is naar het schijnt oorlogzuchtig ...
Enkele opmerkingen van de Britten die vandaag hun mening hebben uitgeuit in de media : “they messed with the wrong people” “we will react the same way as the Americans… not as the Spaniards..” De gevolgen zullen waarschijnlijk in ieder geval niet zoals in Spanje zijn veronderstel ik ...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Edmund: Baldrick, have you no idea what irony is? Baldrick: Yeah, it's like goldy & bronzy, only it's made of iron. Blackadder III, ep.5 Laatst gewijzigd door Kayo : 7 juli 2005 om 14:18. |
||
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als het om bommen gaat zoals die van Madrid, ... De drukgolf in de tube die zich verplaatst aan een enorme snelheid, en enkel wegkan, langs de stations, (en dan nog) maakt appelmoes van uw organen... hopelijk gaat het om lichte explosieven, anders zal de tol inderdaad imens zijn. |
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Weet ik wel. Ik was een beetje veel te kwaad op al die (don't say the word!!!) die onmiddelijk een volledige gemeenschap met de vinger wijzen terwijl : 1. het niet eens bewezen is/was dat het om moslimterrorisme gaat ; 2. de meeste moslims hier niks mee te maken hebben...
|
|
|
|
#109 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Op dit moment zou het aantal slachtoffers op 45 staan en 300 zwaar gewonden.
Laatst gewijzigd door Andro : 7 juli 2005 om 14:36. |
||
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Al Quaida natuurlijk, dit is hun typisch recept, bommen die op gestelde tijd allemaal tegelijk afgaan. Vorige week was ik nog in London en het enige dat echt kwetsbaar is is de metro, Alle achtergelaten bagage, vuilnisbakken enz... worden onmiddelijk verwijderd of gecontroleerd, alle gebouwen worden continu bewaakt, er is kamera surveilance overal in de stad. Het enige wat me een beetje doet twijfelen voor de moment, is de kracht van de explosies, maar dat komt vooral omdat ik er geen goed zicht op heb voor het moment, de info die er is is schaars en 70 % van de nieuwssites ligt op zijn gat voor 't moment. |
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zeker niet op nen dag als vandaag, de day after ze de olympische spelen toegewezen hebben gekregen, ... Hun nationale trots is zo al hoog genoeg, ... Pittige detail, Britten zijn zeer politiek correct en anti rasistisch, maar ik vrees wel dat als blijkt dat moslims hierachter zitten dat het er wel nekeer serieus op zou kunnen gaan zitten. |
|
|
|
|
|
|
#113 | |||||
|
Partijlid
|
Citaat:
Op dit moment is al een militaire interventie binnengekomen in London om orde te houden en bovendien, zullen ze streng toezien bij het voorkomen van wraakacties ...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Edmund: Baldrick, have you no idea what irony is? Baldrick: Yeah, it's like goldy & bronzy, only it's made of iron. Blackadder III, ep.5 Laatst gewijzigd door Kayo : 7 juli 2005 om 14:30. |
|||||
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het kan natuurlijk nageaapt zijn dat ga je me niet horen ontkennen. |
|
|
|
|
|
|
#115 | |
|
|
Citaat:
Lees nog eens goed waarvoor ik hier gepleit heb: een ferme aanpak van het moslimfundamentalisme, de dader namelijk van dit soort moorddadige aanvallen op weerloze burgerbevolkingen. Hoe jij daarin leest dat ik "een volledige gemeenschap met de vinger zou wijzen", is me een raadsel. Egidius |
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nope, niet op die schaal Jampie
En de Eta heeft geen enkele reden om in Londen te gaan ontploffen. De Ira is al een tijd rustig op dit vlak, en heeft geen enkele reden om op dit moment zo grof van leer te trekken. Ook zijn de modus operandi anders. Maar in België zitten we veilig. Daar niet van. Onze politici zakkenvullende lafbekken zijn al jaren de "juiste" kont aan het likken.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. De Belgische wetgeving: een 18de eeuws herenhuis waar zelfverklaarde deskundigen al eeuwen aan bricoleren zodanig dat de nooduitgang in de septische put uitkomt — en alleen inertie het nog recht houdt |
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
|
|
|
|
#118 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#119 | |||||
|
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Geertje : 7 juli 2005 om 14:43. |
|||||
|
|
|
|
|
#120 | |
|