![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
|
![]() Citaat:
Grappige nick. ![]() Dat doet me er aan denken ... kan iemand me uitleggen wat er aan de hand is met Taiwan eigenlijk? :s
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
|
![]() Citaat:
Ik kom waarschijnlijk over als een idioot maar ik begin me nu pas 'goed' in de internationale politiek forums te mengen. En omdat alles me niet geheel duidelijk is vraag ik me iets af: Zijn jullie (Pindar, Exodus enzo) degenen die ook geloven dat de aanslag op het WTC niet is veroorzaakt door een Boeing maar wel door een interne explosie, door de Amerikanen zelf vooropgesteld? En dat is dan volgens jullie ook gedaan door die Nieuwe Wereld Orde? (Ik vel nog geen oordeel of mening, wil gewoon mijn visie ff verbreden). Maar wie is dan Bin Laden in dit toneel volgens jullie? (sorry als dat al ergens staat maar wil je me dan de lnk posten ofzo?) En wie in België behoort allemaal tot die groep? Is bijvoorbeeld O.D. hier een afsplitsing van?
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
|
![]() Citaat:
Persoonlijk ben ik voor volledige centralisatie van de macht. Als één persoon of groep de macht heeft, heeft hij volgens mij ook niet meer veel om naar te streven want hij heeft al alles, en kan er dus geen oorlog meer ontstaan ... Of ga ik te kort door de bocht? :s
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door /\|cazar : 23 juli 2005 om 17:33. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Macht corrumpeert. Zelfs ik zou met veel macht een despoot worden. Teveel is niet goed. En er zijn bankiersfamilies die meer macht hebben dan 10 landen bij elkaar ... kan je nagaan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
|
![]() Citaat:
Zou het niet kunnen dat sommige mensen echt inzitten met het welzijn van een ander ... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is helemaal geen "document" van één of andere bestaande organisatie. Het is gewoon een verzinsel (dat trouwens veel langer is dan wat Exodus citeert) zonder enige reële waarde.
![]() |
![]() |
#110 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ons koningshuis zijn illuminati-ofshoots. Alle koningshuizejn in Europa zijn lid van een illuminati bloedlijn. Ook Jean Luc Dehaene is iemand die een rol erin meespeelt. Ik zeg niet dat hij actief meewerkt aan het plan en volledig op de hoogste is, maar hij speelt een rol erin voor ons land. hij is lid van de Bilderberger groep, en dat is een illuminati front.
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
|
![]() Citaat:
Een verzinsel is het zeker niet. Als je voldoende informatie bekijkt zie gewoon dat het zo is.
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of dat die John Coleman een boek heeft geschreven waarin hij beweert dat het een plan is van ... ? En heeft hij daar bronnen voor? Dacht het niet, hé. Verzinsels, meer is het niet...
![]() |
![]() |
#114 | |
|
![]() Citaat:
Wordt hij daarvoor misschien betaald door de NWO? ...
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
|
![]() Citaat:
Het is geen plan van John Coleman. Hij heeft een boek geschreven over de NWO. Hij is een voormalige MI6 agent, en daardoor heeft hij er een idee van hoe het "inside" eraan toegaat. Hij heeft bronnen. Om dat in te zien moet je er natuurlijk over lezen. Hij schrijft over de Committee van 300, dat is een groep met illuminati die zeer hoog staat op de pyramide.
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of preciezer: de tekst die je citeerde, is dat een echt document, of is dat een tekst die Coleman heeft opgesteld om NWO te omschrijven?[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 23 juli 2005 om 18:29. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
|
![]() Citaat:
Uit de officiële documenten is van deze organistaties is het duidelijk dat zij streven naar een wereldregering en destructie van de soevereiniteit van Amerika. Hier enkele quotes: "The most powerful clique in these elitist groups have on object in common-they want to bring about the surrender of the sovereignty and the national independence of the United States. A second clique of international members in the CFR...compromises the Wall Street international bankers and their key agents. Primarily, they want the world banking monopoly from whatever power ends up in the control of global government." RAdm. Chester Ward, former CFR member. We shall have world government whether or not you like it or not-by conquest or consent." James Warburg, CFR member and relative of CFR financier Paul Warburg [size=1][Testification before Senate Foreign Relations Committee, 17 February 1950][/size]
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ***zucht***
Ik vroeg naar de bronnen van jouw oorspronkelijke tekst. Er zijn er dus geen. Het is een verzinsel van Coleman. En dan kom je weer af met andere citaten die uiteraard weer niets bewijzen. Bottom-line: al jullie beweringen over NWO blijken steeds opnieuw op NIETS te berusten, tenzij op de verbeelding van auteurs als Coleman of Icke...[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 23 juli 2005 om 18:51. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
|
![]() Citaat:
Dit is het logo van de CFR. Kijk naar het teken dat hij met zijn hand maakt. Toeval? ![]() Ik denk het niet .. ![]()
![]() |
![]() |