![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
| Bekijk resultaten enquête: Bent u voorstander van het asociale liberale gedachtengoed van Paul Beliën ? | |||
| Ja en ik ben lid/kiezer van het Vlaams Belang |
|
10 | 18,87% |
| Neen en ik ben lid/kiezer van het Vlaams Belang |
|
11 | 20,75% |
| Ja en ik ben lid/kiezer van een andere partij |
|
6 | 11,32% |
| Neen en ik ben lid/kiezer van een andere partij |
|
27 | 50,94% |
| Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 53. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Banneling
|
k'ben ook niet te vinden voor de (soms afwijkende) meningen van Paul Beliën, het is absurd gans de sociale zekerheid te willen afschaffen, zelfs voor eigen volk dus op dat vlak kan je hem misshien wel ultraliberaal noemen.
Wat betreft de ethische thema's ben ik eerder progressief maar dat stoort me niet dat het Vlaams Belang daar iets conservatiever over denkt |
|
|
|
|
#102 | ||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Rerum Novarum werd beïnvloed door de strekkingen in Oostenrijk. Doch er zijn veel verschillen. Met name het autoritaire is verdwenen. Dit autoritaire is overigens de kern van het pobleem bij solidarisme Citaat:
Ook van De Grelle. |
||
|
|
|
|
#103 | |||||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Doch de discussie rechts/links gaat verder dan de partij VB. Is zelfs zeer relevant omdat het Belang nu een economisch congres voorbereid wordt waar keuzes moeten worden gemaakt en opties genomen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door PieterP : 18 juli 2005 om 10:40. |
|||||
|
|
|
|
#104 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Onze rijkdom en welstand komt van onze export. Protectionisme is compleet fout zoals reeds continu bewezen werd. Onze kracht komt in Vlaanderen omdat wij buitenlandse investeerders aangetrokken hebben, zowel Amerikanen, Japanners, Fransen, Zweden. heirdoor ontstond een transfer van belangrijke financiële middelen maar ook een transfer aan know how. Vlaamse kaderleden hebben daar een globaliserende maangementservaring opgedaan. De teloorgang van Wallonniëi is te wijten aan het gebrek aan deze managers met een globale visie. Dit komt ook al door hun vasthouden ¨van het frans, een diplomatieke taal, doch geen business taal. Het omgekeerde is klokketorenmentaliteit en compleet verkeerd gesitueerd nationalisme. |
|
|
|
|
|
#105 | |||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Citaat:
duidelijk voor iedereen? Citaat:
Het is een feit dat een herstructurering noodzakelijk is wegens het feit dat het huidige stelsel onhoudbaar is geworden, dat nieuwe inkomsten destructief zijn voor de creatie van jobs of zelfs meer het behoud van jobs. |
|||
|
|
|
|
#106 | |||||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
PS: Het zou getuigen van ernst als je nu eindelijk eens zou zeggen wie "mijn partij" is. Ik ben al 30 jaar partijloos. Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 18 juli 2005 om 10:58. |
|||||
|
|
|
|
#107 | |
|
|
Citaat:
Een zot stelt meer vragen dan een serieuze mens kan beantwoorden. (Spreekwoord! Alle gelijkenis met reëel bestaande personen berust op een misverstand!) Egidius |
|
|
|
|
|
#108 | |
|
|
Citaat:
Al de onzin die je verder opwerpt kan beantwoord worden met één woord: Zwitserland. Daar bestaat én functioneert het systeem. En is er heel wat meer burgertrouw en tevredenheid. Egidius |
|
|
|
|
|
#109 | |
|
|
Citaat:
Waar heeft u het in hemelsnaam toch allemaal over? Als u zo wild in het rond blijft slaan, gaat men nog denken dat u raaskalt. Egidius |
|
|
|
|
|
#110 | |
|
|
Citaat:
http://www.verkiezingssite.be/standp...cte+democratie Verder heeft Spirit de democratie uitdrukkelijk afgezworen, zie een interview met Koen Tseyen in De Morgen van enkele dagen geleden. Egidius |
|
|
|
|
|
#111 | ||||||||
|
|
Citaat:
Citaat:
Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 18 juli 2005 om 11:24. |
||||||||
|
|
|
|
#112 | ||||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hebt ge u ook al gekeerd tegen de Ijzertekst n°78? Ik zal je de link nog eens geven, waar je (toen nog) verbaal geweld afkeurde en het verbod erop vanwege de Ijzermannekes toejuichte. 78e Ijzerbedevaart:"Maul halten!!!!" Geniet van ericferemans scatologische ontboezemingen: Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 18 juli 2005 om 12:37. |
||||||||||
|
|
|
|
#113 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Overigens is er niks mis met autoritarisme op zich, wél met totalitarisme. Twee totaal verschillende zaken. Maar dat is een andere discussie. Citaat:
|
||
|
|
|
|
#114 | |
|
|
Citaat:
Hij vindt dit verbaal geweld. Het is gewoon uitkafferen. Tegen iemand die nazi-banners gebruikt. Met url en aanmeldings emailadres van dit soort gespuis. Die mensen zetten aan tot volkerenmoord. Dat is verbaal geweld. Ik kaffer hen uit en zet niemand aan om hen of de publiciteismaker één haar te krenken. Dat is allemaal hetzelfde zegt onze vriend. MAARRR hij vindt dus dat mijn gedrag het bewijs is van verbaal geweld. Hoe moet ik zijn teksten dan interpreteren? Is het redelijk dat men de aanklager aanvalt omdat hij scherp is? Ik denk dat hij hier graag de collaborateur uithangt, want volgens anderen is hij een democraat. Dat gaat sclecht aflopen voor de democratie. Ik sta met evenveel plezier achter de bolwassing die ik aan deze nazi-reklamemaker heb gegeven: ik hoop van u hetzelfde.... |
|
|
|
|
|
#115 | |
|
|
Citaat:
u kan er gewoon niet tegen dat er hier alle meningen en ideologiën worden toegelaten. Zwak hoor. |
|
|
|
|
|
#116 | |
|
|
Citaat:
Zoals Guderian eerder ook heeft gezegd, het liefst beschermende maatregelen op Europees niveau, maar het is alleen maar af te wachten hoelang het duurt tegen dat de globalistische EU vervangen wordt door een solidaristisch Europees Rijk. Dit kan nog een eind duren en daarom pleit ik al voor een beperkt aantal protectionistische maatregelen, die onze landbouw, middenstand, werknemer en Vlaamse bedrijven beschermd tegen de wereldwijde globalisatie, in een onafhankelijk Vlaanderen of Dietsland. |
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mij lijkt uw overigens magere scheldtekstje een illustratie van argumentatieve onmacht. Wie bijt zich nu vast in parafernalia als een schildje of een of andere geciteerde onzin-site? Dat is bullocks die je zonder commentaar links laat liggen. Anders is het gesteld wanneer iemand vunzige ideeën propageert (zoals censuur e.d.m.) Dan past een scherpe reactie, die overigens ook totaal zonder schelden kan. wijzen op tegenstrijdigheden en selectiviteit, is dan vooreerst aan de orde. Dat kan perfect zonder de persoon van de te bestrijden poster te schofferen.
|
|
|
|
#118 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ze linken er naar een negationistische-revisionistische site. Voor wanneer een scheldtekst van ericferemans aan het adres van Johan Leman&co?
|
|
|
|
#119 | |||||||
|
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 18 juli 2005 om 18:04. |
|||||||
|
|
|
|
#120 |
|
Partijlid
|
waarom zijn er zo weinig VB'ers die op deze peiling reageren? Als men een peiling naar de kiesintenties organiseert dan reageren ze meestal massaal...
|
|
|