Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 19 juli 2005, 18:58   #101
Teerke
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus
Omdat jouw zus, die in het centrum woont, nooit een wijf met een Burkha heeft gezien, dan kan het tevens niet dat in de wijk aan de linkerkant na de oude kazerne richting Neeroeteren (ik noem het zo, want er bestaat geen url van klein chicago, die lui zijn te marginaal om er een site van te maken,) 1 of meerdere wijven wonen die een Burkha dragen???

Misschien is jouw zus wel gehandicapt en verblijft ze in het 'klein kloosterke' en is ze even afwezig dmv medicatie dan jij dmv cannabis!!

Doe je ogen open kerel, Maaseik wordt stilaan overspoeld door fundamentalisten en jij dekt die verrotting nog toe ook!
Maaseik overspoeld door fundamentalisten? Waar? Waar?
Er zijn in Maaseik enkele jonge mannen van Marokkaanse afkomst in het nieuws geweest wegens vermeende banden met een of ander tereurnetwerk, zoals de cel in Madrid die daar een aanslg hebben gepleegd. Noem je dat overspoeld?
Teerke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2005, 19:01   #102
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Teerke
Neen, dat deed ik niet. Ik vind dat ik niet zo slecht ben opgevoed, maar ik vertooende wel puberaal haantjesgedrag zoals zovelen. Ik ben verheugd om te horen dat er ook mensen zijn die een puberale periode niet hebben gekend. Jij moet een heel gelukkige jeugd hebben gehad. Ik ben een zoon van weerstanders, zowel mijn vader als mijn moeder. Mijn ouders hebben ieder hun kleine bijdrage geleverd tegen het naziregime. Mijn ouders hebben mij altijd geleerd dat ik geen onderscheid moet maken tussen mensen en eerde de kant te kiezen van de zwakken in de maatschappij. En daar ben ik fier op.

Heb je zelf gezien wat je allemaal vertelt, of heb je het van horen zeggen. Ik heb inderdaad andere ervaringen met jongeren van vreemde origine als jij blijkbaar. Ik loop hier al een tijdje rond en heb nog nooit een allochtoon een oude vrouw doen vallen of schelden en slaan op gehandicapten.

Ik heb nergens ontkend dat er problemen zijn met allochtone jongeren, maar ik heb nog nooit zelf problemen gehad. Als er als eens spanningen waren dat werd dat in alle sereniteit en met woorden bijgelegd. Met schelden en roepen kom je nergens.

Wat dat groepje neo-nazi's betreft, ze stappen meestal op in Genk en af in Niel of opoeteren. Zij zijn in totaal met een vijf- of zestal, maar niet altijd allemaal samen. Ze dragen zwarte merkkleding van Landsdale of Londsdale of een andere ...dale, dat weet ik niet precies, maar ik weet wel, en dat heb ik uit artikels uit kranten en ook een weekblad, dat de extreem-rechtse scene dit merk heeft gerecupereerd als zijnde hun handelsmerk.
Lonsdale... dat is niet neo-nazi, dat zijn gabbers, dat is gewoon een jeugdcultuur en heeft niet noodzakelijk iets met nazisme of extreem rechts te maken.. Maar aangezien die ook liever met geschoren kopje rondlopen wordt de link met skinheads snel gemaakt. Probleem is dat die gabbers sportschoenen dragen ipv witte veters in hun bottinen De meeste Lonsdale dragers die ik ken zijn trouwens NV-A of VLD'ers Maar dat terzijde

Wat die gebeurtenissen betreft : ja ik spreek uit eigen ervaringen, en jammer genoeg kan ik niet altijd ingrijpen omdat ik sterk in de minderheid ben. Het kan goed zijn dat u deze dingen niet meemaakt, dit is waarschijnlijk streekgebonden, op sommige lijnen is zelden een probleem. Op andere is het dan weer bijna wekelijks tot dagelijks hetzelfde kabaal. De bus chauffeur die in hasselt slaag kreeg van een 6tal "jongeren", dat was toevallig ook een lijn van Maaseik

Ik weet waarover ik spreek, verhalen die ik van anderen hoor haal ik niet aan. Ik ben helemaal geen racist, ik heb alle mensen even graag, maar ik ben wel realist en als er iets scheelt moet dat gezegd kunnen worden. Ik ken marokkanen die perfect DIALECT spreken zelfs. Bewonderenswaardig. Ik snap wel dat u hier al ettelijke jaren langer rondloopt en u zich uw jeugd van vroeger kan herinneren, maar zo is het niet langer. Vind het normaal dat men bijvoorbeeld in Stokkem speciale maatregelen van de gemeente uit heeft moeten opleggen om er nog een fuif te kunnen laten doorgaan? Na de zoveelste steekpartij en vechtpartij... Ik heb die dingen vaak genoeg meegemaakt van dichtbij. Ik heb zelfs al het mooiste voorbeeld van laksheid gezien. Allochtone jongeren die een vlaming uitdagen, die al wat gedronken had, ze lokken hem naar buiten, ze beginnen op elkaar te meppen en wat gebeurt er? De flikken pakken hem op... en laten de anderen met rust.
(Dit kon natuurlijk niet op veel bijval rekenen van de omstaanders die de flikken dan ook met hek en al omver geduwd hebbe en die gast uit de combi gehaald )

Maar beste Teerke,
ja ik weet waar ik over spreek,
ik ben daar in opgegroeid maar heb me nooit laten meeslepen in dat crimineel gedrag, ze zijn er gewoon fier op dat ze "gangsta" zijn. Dat is een hele jongerencultuur aan het worden. En daar schort het.
Oud 19 juli 2005, 19:02   #103
Teerke
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus
Misschien is jouw zus wel gehandicapt en verblijft ze in het 'klein kloosterke' en is ze even afwezig dmv medicatie dan jij dmv cannabis!!
Dit is verschrikkelijk laag bij de gronds. Mijn zus was gehandicapt en heeft daar gezeten. Ze is op 8-jarige leeftijd verongelukt. Aan zo een smerige uitvallen til ik zeer zwaar. Het wordt stilaan tijd dat je je aanpast aan de spelregels van dit forum (niet schelde bvb) of opkrast, om het eens met een taal te zeggen die je wel verstaat.
Oud 19 juli 2005, 19:10   #104
Teerke
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Enkele bemerkingen/vraagjes toch.

1/ Zeg je hier nu dat, vermits jij je tamelijk goed beveiligd voelt, anderen geen recht hebben van klagen?
2/ Ik hoop voor jou dat jij en je vriend niet in een grote groep "apen" terechtkomen, terwijl er niemand is om je te helpen. Dat is wat mijn vriend meegemaakt heeft, zijn fysieke sterkte was hem niet tot veel nut. Hij is beroofd en vervolgens afgetroefd door een hele bende, met enkele weken werkonbekwaamheid tot gevolg. Gewoon een vervelend bijgevolgje van de multiculturele maatschappij, de moeite niet om over te zeuren, wellicht?
3/ Officiële bedienaars van de eredienst waar vele van die "apen" zich op beroepen of toe bekennen, riepen eerder op om homo's van flatgebouwen naar beneden te gooien. Daar lijkt het Vlaams Belang me klein bier tegen.

Egidius
De allochtonen hebben niet het monopoli over het aftroeven van homo's. VB-ers zijn daar bij mijn weten ook erg bedreven in.

De imams die dat predikken zijn fundi's. Gematigde moslims laten homo's voor wat ze zijn. Ze hebben ze niet lief, maar ze storen er zich ook niet aan.

Hier zou eens een gesprek moeten ontstaan tussen homofiele VB-er en een homofiele Marokkaan.
Oud 19 juli 2005, 19:13   #105
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De allochtonen hebben niet het monopoli over het aftroeven van homo's. VB-ers zijn daar bij mijn weten ook erg bedreven in.

De imams die dat predikken zijn fundi's. Gematigde moslims laten homo's voor wat ze zijn. Ze hebben ze niet lief, maar ze storen er zich ook niet aan.

Hier zou eens een gesprek moeten ontstaan tussen homofiele VB-er en een homofiele Marokkaan.
Wat heeft politieke voorkeur te maken met seksuele geaardheid of verdraagzaamheid? Waarom kan een homohatende VLD'er dat niet doen? Ik zie niet in waarom u hier het Belang in een slecht daglicht moet stellen.
Oud 19 juli 2005, 19:19   #106
Teerke
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xnorf
Het gaat er niet om of da nu 1 vrouw is , of 5 , of n heel kudde...
het is het principe, het is gewoon een teken dat men niet bereid is volgens een westers model te leven en hun levensstijl naar hier wil importeren. Het is het principe van gewoon een wet naleven. Net zoals men niet moet zagen als men de hoofddoek moet afdoen op een pasfoto of op school. Wij mogen ook geen pet op hebben.

Uiteraard is het om het principe te doen.
Heo wil je iemand verplichten om volgens een bepaald model te leven? Via een dictatuur? Het klop dat veel moslims hun levensstijl naar hier importeren, maar dan voor eigen gebruik. Ik snap echt niet hoe iemand daar last van kan hebben.
Oud 19 juli 2005, 19:22   #107
Teerke
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Het gaat er niet om of da nu 1 vrouw is , of 5 , of n heel kudde...
het is het principe, het is gewoon een teken dat men niet bereid is volgens een westers model te leven en hun levensstijl naar hier wil importeren. Het is het principe van gewoon een wet naleven. Net zoals men niet moet zagen als men de hoofddoek moet afdoen op een pasfoto of op school. Wij mogen ook geen pet op hebben.
O ja, over het al dan niet met hoofddeksel (doek, hoed of pet of...) bestaat een heel duidelijke reglementering. Burgemeester Mondelaers van Beringen heeft dat ondervonden.
Ik vraag niemand om het daarmee eens te zijn, meer de reglementering is er nu eenmaal. Wil iemand dat veranderen, ga in de politiek en dien een wetsvoorstel in.
Oud 19 juli 2005, 19:25   #108
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uiteraard is het om het principe te doen.
Heo wil je iemand verplichten om volgens een bepaald model te leven? Via een dictatuur? Het klop dat veel moslims hun levensstijl naar hier importeren, maar dan voor eigen gebruik. Ik snap echt niet hoe iemand daar last van kan hebben.
"voor eigen gebruik" ... waarom moeten ze dan per se aparte islamlessen, gescheiden jongens/meisjes zwemlessen en dergelijke?
Oud 19 juli 2005, 19:28   #109
Teerke
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax
Ik heb altjd geweten dat men niet onherkenbaar over het straat mag gaan maar bon, 'k ben jurist dus goed mogelijk dat dat enkel lokaal en niet nationaal geldt. Punt is inderdaad dat als die wetgeving in dat dorp zo is, dat ze zich daar maar naar hoort te schikken. Wil ze dat niet, dan moet ze de boetes er maar bijnemen of moet ze maar verhuizen. Simpel nietwaar...
Over de wenselijkheid van zo'n wet: die wet is niet specifiek voor die vrouwen ontworpen en het lijkt me evenmin opportuun om speciaal voor die vrouwen een uitzondering te gaan maken (anders kan iedereen uitzonderingen gaan opeisen). Onlogisch lijkt zo'n wet me in ieder geval niet. Puur op veiligheid gezien, is het inderdaad niet aangewezen om iedereen onherkenbaar over de straat te laten lopen. Voel ik me bedreigd als ik zo'n vrouw over straat zie lopen? Absoluut niet; 'k voel eerder medelijden met dat mens... Niettemin moet zij net zozeer als ik de wet opvolgen...
Precies wat ik zei toch? Indien deze vrouwen zich zo kleden onder dwang van hun echtgenoot dan ben ik daar ook tegen. Maar waarom zouden er ook geen vrouwelijke fundamentalisten rondlopen die de koran zo puntelijk als mogelijk opvolgen? En voor dat de vraag gesteld wordt, neen ik weet niet of het in het geval van Maaseik zo is?
Oud 19 juli 2005, 19:29   #110
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Precies wat ik zei toch? Indien deze vrouwen zich zo kleden onder dwang van hun echtgenoot dan ben ik daar ook tegen. Maar waarom zouden er ook geen vrouwelijke fundamentalisten rondlopen die de koran zo puntelijk als mogelijk opvolgen? En voor dat de vraag gesteld wordt, neen ik weet niet of het in het geval van Maaseik zo is?
Nu geeft u zelf toe dat burkadragers fundamentalisten zijn... of onderdrukte vrouwen...
Oud 19 juli 2005, 19:40   #111
Teerke
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Lonsdale... dat is niet neo-nazi, dat zijn gabbers, dat is gewoon een jeugdcultuur en heeft niet noodzakelijk iets met nazisme of extreem rechts te maken.. Maar aangezien die ook liever met geschoren kopje rondlopen wordt de link met skinheads snel gemaakt. Probleem is dat die gabbers sportschoenen dragen ipv witte veters in hun bottinen De meeste Lonsdale dragers die ik ken zijn trouwens NV-A of VLD'ers Maar dat terzijde

Wat die gebeurtenissen betreft : ja ik spreek uit eigen ervaringen, en jammer genoeg kan ik niet altijd ingrijpen omdat ik sterk in de minderheid ben. Het kan goed zijn dat u deze dingen niet meemaakt, dit is waarschijnlijk streekgebonden, op sommige lijnen is zelden een probleem. Op andere is het dan weer bijna wekelijks tot dagelijks hetzelfde kabaal. De bus chauffeur die in hasselt slaag kreeg van een 6tal "jongeren", dat was toevallig ook een lijn van Maaseik

Ik weet waarover ik spreek, verhalen die ik van anderen hoor haal ik niet aan. Ik ben helemaal geen racist, ik heb alle mensen even graag, maar ik ben wel realist en als er iets scheelt moet dat gezegd kunnen worden. Ik ken marokkanen die perfect DIALECT spreken zelfs. Bewonderenswaardig. Ik snap wel dat u hier al ettelijke jaren langer rondloopt en u zich uw jeugd van vroeger kan herinneren, maar zo is het niet langer. Vind het normaal dat men bijvoorbeeld in Stokkem speciale maatregelen van de gemeente uit heeft moeten opleggen om er nog een fuif te kunnen laten doorgaan? Na de zoveelste steekpartij en vechtpartij... Ik heb die dingen vaak genoeg meegemaakt van dichtbij. Ik heb zelfs al het mooiste voorbeeld van laksheid gezien. Allochtone jongeren die een vlaming uitdagen, die al wat gedronken had, ze lokken hem naar buiten, ze beginnen op elkaar te meppen en wat gebeurt er? De flikken pakken hem op... en laten de anderen met rust.
(Dit kon natuurlijk niet op veel bijval rekenen van de omstaanders die de flikken dan ook met hek en al omver geduwd hebbe en die gast uit de combi gehaald )

Maar beste Teerke,
ja ik weet waar ik over spreek,
ik ben daar in opgegroeid maar heb me nooit laten meeslepen in dat crimineel gedrag, ze zijn er gewoon fier op dat ze "gangsta" zijn. Dat is een hele jongerencultuur aan het worden. En daar schort het.
Goed dat het niet van horen zeggen is. Jammer dat je het moest meemaken. Ik ken de situatie in zaal Nieuwenborgh te Stokkem en daar zijn inderdaad veel problemen geweest met groepjes allochtonen. Ik zal dat zeker niet ontkennen, maar het gaat steeds en overal over de zelfde groepjes . Je moet voorzichtig zijn met veralgemenen.

Wat dat clubje nazi's betreft in Lonsdale-kleding; ik heb ze horen praten en ik heb het VB-logo in de vorm van een speld of pin op enkelen hun kleding gezien.
Oud 19 juli 2005, 19:43   #112
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Goed dat het niet van horen zeggen is. Jammer dat je het moest meemaken. Ik ken de situatie in zaal Nieuwenborgh te Stokkem en daar zijn inderdaad veel problemen geweest met groepjes allochtonen. Ik zal dat zeker niet ontkennen, maar het gaat steeds en overal over de zelfde groepjes . Je moet voorzichtig zijn met veralgemenen.

Wat dat clubje nazi's betreft in Lonsdale-kleding; ik heb ze horen praten en ik heb het VB-logo in de vorm van een speld of pin op enkelen hun kleding gezien.
Wel, mochten het echt neonazis zijn vind ik het jammer dat zulke mensen het VB logo dragen. U moet hier ook opletten met veralgemenen.
Oud 19 juli 2005, 19:55   #113
Teerke
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Wat heeft politieke voorkeur te maken met seksuele geaardheid of verdraagzaamheid? Waarom kan een homohatende VLD'er dat niet doen? Ik zie niet in waarom u hier het Belang in een slecht daglicht moet stellen.
Ik ben inderdaad de vele met het VB gelijkgestemde VLD-ers vergeten. Sorry hoor.
Het VB stelt zich zelf heel regelmatig in een slecht daglicht.
Oud 19 juli 2005, 20:00   #114
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben inderdaad de vele met het VB gelijkgestemde VLD-ers vergeten. Sorry hoor.
Het VB stelt zich zelf heel regelmatig in een slecht daglicht.
Ik zie niet in waar u de link legt tussen VB-ers en homohaat. Ik kan heel goed opschieten met homo's... Heb gewoon niet graag dat ze kinderen gaan adopteren, maar das een andere kwestie.
Oud 19 juli 2005, 20:01   #115
Teerke
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
"voor eigen gebruik" ... waarom moeten ze dan per se aparte islamlessen, gescheiden jongens/meisjes zwemlessen en dergelijke?
Er zijn toch ook aparte lessen protestantse godsdienst, Grieks-orthodoxe gondsdienst en lessen moraal (het vroegere zedenleer).

De aparte zwenlessen maakt deel uit van hun cultuur, hun feesten verlopen ook met scheiding der geslachten. Ik vermoed dat jij niet gemakkelijk naar zo een feest zal gaan, dus waar maak je je druk over.
Oud 19 juli 2005, 20:09   #116
Teerke
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Nu geeft u zelf toe dat burkadragers fundamentalisten zijn... of onderdrukte vrouwen...
Ik geef niets toe, jij veralgemeent. Ik veronderstel alleen maar dat dat mogelijk is en misschien zelfs waarschijnlijk. En als zo een vrouw fundamentalistisch is, enkel en alleen in haar godsdienstbeleving en niets te maken heeft met wat ook maar lijkt op een band met grote stoute bruine mannen die men terroristen noemt, dan mag dat van mij. (Maar wie ben ik?) In het geval van de Maaseikse dame met haar mooie ogen is er natuurlijk een vermoeden van die band, door het feit dat haar echtgenoot verdacht is.
Er bestaat zo iets als godsdienstvrijheid.
Oud 19 juli 2005, 20:14   #117
Teerke
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Wel, mochten het echt neonazis zijn vind ik het jammer dat zulke mensen het VB logo dragen. U moet hier ook opletten met veralgemenen.
Ja het VB wil niet meer temaken hebben met dat tuig, maar dat is enkel strategie.
Ik denk niet dat ik indeze veralgemeend heb. Ik weet ook dat niet alle VB-ers nea-nazi's zijn, de grote hoop zijn gewoon malcontenten om welke redenen dan ook.
Oud 19 juli 2005, 20:21   #118
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De aparte zwenlessen maakt deel uit van hun cultuur, hun feesten verlopen ook met scheiding der geslachten. Ik vermoed dat jij niet gemakkelijk naar zo een feest zal gaan, dus waar maak je je druk over.
Awel da bedoel ik, als ze hier komen wonen is da volgens onze cultuur en wij leven met gemengde zwemlessen, dus als ze hier naar school gaan, volgen ze gemengde zwemlessen. Als we voor elke cultuur of religie of wat dan ook aparte dingen moeten gaan inrichten, ge zou ne spaghetti krijgen. Ga in Jalalabad maar eens met uw vrouw in bikini lopen.... es zien hoe lang t duurt ...
Oud 19 juli 2005, 20:42   #119
Teerke
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Ik zie niet in waar u de link legt tussen VB-ers en homohaat. Ik kan heel goed opschieten met homo's... Heb gewoon niet graag dat ze kinderen gaan adopteren, maar das een andere kwestie.
De link is de volgende:

- diegenen van Vlaamse afkomst die zich te buiten gaan aan het molesteren van homo's zijn dikwijls jongeren met extreem-rechtse sympathiën zoals bijna alle jongen die geweld hoog in hun vaandel dragen
- ik zie brave burgerjongtjes, a-politieke jongeren, doodgewone jongeren die graag uitgaan en zich amuseren niet gemakkelijk geweld tegen hoomo's gebruiken
- waar kunnen deze gewelddadige extreem-rechtse jongeren politiek terecht? Juist, bij het VB of een van zijn antennes zoals were di, taal-actie-commité e.d.m.
- bij welke jongeren haalt het VB de meeste stemmen? Juist, bij de hierboven omschreven jongeren.

Kijk, mijn beste Xnorf, In een van mijn vorige berichten heb ik al verteld uit welk gezin ik kom en met welke waarden ik ben opgevoed. Ik veracht het Vlaams Belang, ik veracht racisme en fascisme. Het is mijn diepste overtuiging dat alle mensen gelijk zouden moeten zijn. Voor mij is er maar één ras en dat is het menselijk ras met zijn vele etnische variëteiten. Het VB stelt niet elke mens gelijk. Dit is hun overtuiging en die mogen ze uiteraard hebben, maar voor mij dat een verachtelijke overtuiging en gelukkig sta ikniet alleen. Als 30% voor het VB stemt dan zijn er nog die andere 70%.
Ik zal steeds trachten mee te helpen aan het ontmaskeren van het VB, want veel van hun kiezers weet helaas niet welk vlees ze in de kuip hebben.

Neem dit niet persoonlijk, want ik heb niets tegen de de persoon van individuele VB-kiezer, want die ken ik niet, ik ken wel het VB als geheel en zijn leiders. Ik ben nog niet vergeten dat FDW bij zijn eerste optreden in de Kamer de eed aflegde met de Romeinse groet. Zo iets spreekt boekdelen.

Wel te rusten, ik ga nog een hapje eten en dan naar bed. Morgen om kwart na vijf weer op.

Misschien gaan we morgen gewoon verder.
Verdomme, kan je aan een of ander forum verslaafd worden? Ik ben er nog niet zo lang op, maar ik vind het wel plezant, zolang het niet al te grof wordt.
Oud 19 juli 2005, 20:46   #120
Teerke
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Awel da bedoel ik, als ze hier komen wonen is da volgens onze cultuur en wij leven met gemengde zwemlessen, dus als ze hier naar school gaan, volgen ze gemengde zwemlessen. Als we voor elke cultuur of religie of wat dan ook aparte dingen moeten gaan inrichten, ge zou ne spaghetti krijgen. Ga in Jalalabad maar eens met uw vrouw in bikini lopen.... es zien hoe lang t duurt ...
Er moet niets meer apart ingericht worden, het is er al.

Dus jij wil dat je met jouw vrouw of vriendin over de hele wereld het recht moet hebben om in bikini te lopen. Nou nou!

In mijn vorig bericht stond al wal te rusten. Nu meen ik het, dit is mijn laatste van vandaag.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be