Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 juli 2005, 13:18   #101
Noriko
Burger

Noriko's schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Noriko Stuur een bericht via Instant Messenger naar Noriko Stuur een bericht via MSN naar Noriko Stuur een bericht via Yahoo naar Noriko
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VlomsBelang
BESTE MOSLIM,

ik denk dat jullie nu niet veel recht van spreken meer hebben en jullie zich beter koest houden.

Jullie plegen aanslagen in de naam van allah en wij, normale mensen, moeten dat maar slikken.

Wij zijn altijd vriendelijk en braaf geweest, maar men heeft de limiet overschreden, zeker nu, met die aanslagen in Sharm el Sheikh.

Snapt ge dan niet dat WO3 is uitgebroken?
En onze domme regering laat maar begaan.

Ze kan misschien een voorbeeld nemen aan de film The Siege, met Bruce Willis.
http://www.imdb.com/title/tt0133952/

Ja, waarschijnlijk wel ! Jij moet juist je mond houden ! Je noemt jezelf een "normaal mens", maar je kan geen andere culturen verdragen. En van dat braaf en vriendelijk zijn, dat is ook niet veel van waar. Zelfs op deze site vind je haatdragende teksten, is dat onschuldig ?! Blij dat ik niet meer in België woon...
Oud 23 juli 2005, 13:19   #102
Noriko
Burger

Stuur een bericht via ICQ naar Noriko Stuur een bericht via Instant Messenger naar Noriko Stuur een bericht via MSN naar Noriko Stuur een bericht via Yahoo naar Noriko
Standaard

Citaat:
Vrije meningsuiting is inderdaad niet aan U besteed, enkel U alleen heeft het recht om vrij U mening te uiten, de rest moet zwijgen.
Dictatorschap zou U niet misstaan.
U anders ook niet...[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Noriko on 23-07-2005 at 14:23
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Vrije meningsuiting is inderdaad niet aan U besteed, enkel U alleen heeft het recht om vrij U mening te uiten, de rest moet zwijgen.
U anders ook niet...[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
U ook niet...[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Noriko : 23 juli 2005 om 13:23.
Noriko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2005, 13:54   #103
Wreker
Staatssecretaris

Wreker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Noriko
Ja, waarschijnlijk wel ! Jij moet juist je mond houden ! Je noemt jezelf een "normaal mens", maar je kan geen andere culturen verdragen. En van dat braaf en vriendelijk zijn, dat is ook niet veel van waar. Zelfs op deze site vind je haatdragende teksten, is dat onschuldig ?! Blij dat ik niet meer in België woon...
Gij zijt nen broekschijter, gaan lopen naar Japan en dan vandaar commentaar leveren op de mensen aan het front. Lafaard.
Wreker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2005, 14:48   #104
phoebe
Parlementsvoorzitter

phoebe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U anders ook niet...
Ik heb nogthans niet gezegd dat ze moeten zwijgen, U zegt dat, ik niet.

phoebe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2005, 14:52   #105
phoebe
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Surfdude
Het zal in hun genen zitten zeker? Toch wel heel simpel hoor.
Is het dan genetisch bepaald om zichzelf op te blazen in naam van Allah?

Oud 23 juli 2005, 14:53   #106
Surfdude
Vreemdeling

Surfdude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door phoebe
Is het dan genetisch bepaald om zichzelf op te blazen in naam van Allah?
zo lijkt het wel als je jullie bezig hoort.
Oud 23 juli 2005, 16:02   #107
phoebe
Parlementsvoorzitter

Standaard

[quote=ericferemans]Het misbruik dat sommigen maken van het begrip "vrije meningsuiting" om misdadig gedrag te camoufleren[quote]

misdadig gedrag camoufleren? dmv vrije meningsuiting hoe doe je dat?

[quote] is te vergelijken met de aankoop van wapens in de VS door de mafia. Zij steunen ook met veel enthousiasme het amendement dat de Amerikanen toestaat zich te wapenen om zich te verdedigen tegen een autoritaire staat.[quote]

Wat heeft handel te maken met vrije meningsuiting?

[quote]Meer wil ik niet zeggen over vrije meningsuiting en criminelen, minder ook niet. Of ben ik dan zélf een dictator? I don't think so...[quote]

Vrije Meningsuiting is een fundamenteel recht, voor iedereen, men mag zeggen wat men wil, daar doet men geen criminele daad mee.
Al zouden sommige personen maar al te graag hebben dat deze vrijheid aan banden zou gelegt worden, en dat iedereen dezelfde mening zou hebben, namelijk die van henzelf.
Wat van hen dan ook dictators maakt.
Vrije meningsuiting heeft niets te maken met criminele feiten die gepleegd worden, meningsuiting gebeurt door woorden, ideeën, meningen enz...
en zolang men deze meningen niet in daden omzet om criminele feiten te plegen hoeft men geen woorden te bestraffen.
men moet daden bestraffen en geen woorden.

[quote]Een wet die misbruik wordt door haar tegenstanders om ze af te schaffen
heeft een schoonheidsfoutje. Tot dusver haalden we de schouders op en zegden: tja, dat is dan zo, maar het zal nooit zover komen, laat ons maar verdraagzaam zijn, ons systeem kan daar tegen.[quote]

Over wat hebt u het hier nu precies?

[quote]Nu staan handleidingen om bommen te maken ongestoord op het internet.
Binnenkort ook van de Pakistaanse atoombom?[quote]

Bent U nu over het Vlaams Belang bezig, of over moslimfundamentalisme?
er worden inderdaad handleidingen over hoe een bom maken verspreid op het internet, dit is op zich geen crimineel feit, het crimineel feit ligt er in dat personen deze informatie expres misbruiken om mensen op te blazen.
maar de handleiding op zich zal nooit iemand opblazen.

[quote]Ondertussen gebruikt men websites om fier te tonen hoe men hoofden afsnijdt en deze gruwelbeelden in de media te krijgen zonder gepakt te worden.[quote]

Dit wangedrag heeft niets te maken met vrije meningsuiting.
Dit is moord, geen mening...
Moord is een strafbaar feit

[quote] En de fundamentalisten van de vrije meningsuiting blijven stellen dat dit nu eenmaal heel belangrijk is.[quote]

Vrije meningsuiting is heel belangerijk, zonder vrije meningsuiting leeft men in een dictatuur.
U schakelt vrije meningsuiting gelijk aan effectief crimineel gedrag.

[quote] Het gaat me niet om alleen mijn mening te mogen zeggen, en anderen niet. Het gaat me erom dat er hier excessen, met de beste bedoelingen beschermd worden.[quote]

Neen vrije meningsuiting mag niet aan banden gelegt worden, ik wil in een democratie leven waar ik mijn mening kan verkondigen, vrank en vrij.
Excessen in de vrije meningsuiting, bestaan niet, het is mijn goed recht om te zeggen wat ik wil, zolang ik geen criminele daden uitoefen.

[quote] Een wet heeft een doel. Indien dit doel aangevallen wordt in plaats van verdedigd door deze wet dient ze te worden aangepast, niet te worden afgeschaft.[quote]

Over wat hebt U het hier precies? aanvallen, afschaffen, aanpassen.

[quote]Ik streef naar vrijheid maar niet naar een anarchistisch systeem waar mafia, terroristen, gekken en mensen die hele bevolkingsgroepen en culturen willen laten zwijgen (zelf laten verhuizen!) de dienst gaan uitmaken IN NAAM VAN DE VRIJHEID.[quote]

U bent niet voor vrijheid maar voor dictatuur.Dat is een klein verschilleke.
U bestempeld mensen als teroristen, mafiosi, gekken....
in een democratie is iedere mening vertegenwoordigd, in een dictatuur bepaald er een specifiek groepje wat er wel en wat er VOORAL NIET mag gezegd worden.
Dikwijls om aan hun eigen macht vast te houden, sluiten zij meningen uit die niet overeenkomen, met hun eigen beeld van hoe de dingen zouden horen te zijn.

Citaat:
Maar fundamentalisten begrijpen dat niet. Koning Salomon had het wel begrepen, en Marie van de winkel naast mijn huis ook.
Ik denk dat U hier de fundamentalist bent, die niet kan begrijpen dat men het recht heeft om te zeggen wat men wil.
Gelijkgezinden begrijpen elkaar altijd.[edit]
[size=1]After edit by phoebe on 23-07-2005 at 17:06
Reason:

[quote=ericferemans]Het misbruik dat sommigen maken van het begrip "vrije meningsuiting" om misdadig gedrag te camoufleren[quote]

[quote] is te vergelijken met de aankoop van wapens in de VS door de mafia. Zij steunen ook met veel enthousiasme het amendement dat de Amerikanen toestaat zich te wapenen om zich te verdedigen tegen een autoritaire staat.[quote]

[quote]Meer wil ik niet zeggen over vrije meningsuiting en criminelen, minder ook niet. Of ben ik dan zélf een dictator? I don't think so...[quote]

Vrije Meningsuiting is een fundamenteel recht, voor iedereen, men mag zeggen wat men wil, daar doet men geen criminele daad mee.
Al zouden sommige personen maar al te graag hebben dat deze vrijheid aan banden zou gelegt worden, en dat iedereen dezelfde mening zou hebben, namelijk die van henzelf.
Vrije meningsuiting heeft niets te maken met criminele feiten die gepleegd worden, meningsuiting gebeurt door woorden, ideeën, meningen enz...
en zolang men deze meningen niet in daden omzet om criminele feiten te plegen hoeft men geen woorden te bestraffen.

heeft een schoonheidsfoutje. Tot dusver haalden we de schouders op en zegden: tja, dat is dan zo, maar het zal nooit zover komen, laat ons maar verdraagzaam zijn, ons systeem kan daar tegen.[quote]

er worden inderdaad handleidingen over hoe een bom maken verspreid op het internet, dit is op zich geen crimineel feit, het crimineel feit ligt er in dat personen deze informatie expres misbruiken om mensen op te blazen.

[quote]Ondertussen gebruikt men websites om fier te tonen hoe men hoofden afsnijdt en deze gruwelbeelden in de media te krijgen zonder gepakt te worden.[quote]

[quote] En de fundamentalisten van de vrije meningsuiting blijven stellen dat dit nu eenmaal heel belangrijk is.[quote]

Vrije meningsuiting is heel belangerijk, zonder vrije meningsuiting leeft men in een dictatuur.

[quote] Het gaat me niet om alleen mijn mening te mogen zeggen, en anderen niet. Het gaat me erom dat er hier excessen, met de beste bedoelingen beschermd worden.[quote]

Neen vrije meningsuiting mag niet aan banden gelegt worden, ik wil in een democratie leven waar ik mijn mening kan verkondigen, vrank en vrij.
Excessen in de vrije meningsuiting, bestaan niet, het is mijn goed recht om te zeggen wat ik wil, zolang ik geen criminele daden uitoefen.

[quote] Een wet heeft een doel. Indien dit doel aangevallen wordt in plaats van verdedigd door deze wet dient ze te worden aangepast, niet te worden afgeschaft.[quote]

[quote]Ik streef naar vrijheid maar niet naar een anarchistisch systeem waar mafia, terroristen, gekken en mensen die hele bevolkingsgroepen en culturen willen laten zwijgen (zelf laten verhuizen!) de dienst gaan uitmaken IN NAAM VAN DE VRIJHEID.[quote]

in een democratie is iedere mening vertegenwoordigd, in een dictatuur bepaald er een specifiek groepje wat er wel en wat er VOORAL NIET mag gezegd worden.
Dikwijls om aan hun eigen macht vast te houden, sluiten zij meningen uit die niet overeenkomen, met hun eigen beeld van hoe de dingen zouden horen te zijn.

Citaat:
Maar fundamentalisten begrijpen dat niet. Koning Salomon had het wel begrepen, en Marie van de winkel naast mijn huis ook.
Ik denk dat U hier de fundamentalist bent, die niet kan begrijpen dat men het recht heeft om te zeggen wat men wil.
Gelijkgezinden begrijpen elkaar altijd.[/size]

Citaat:
Gelijkgezinden begrijpen elkaar altijd.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door phoebe : 23 juli 2005 om 16:06.
Oud 23 juli 2005, 16:53   #108
Noriko
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Gij zijt nen broekschijter, gaan lopen naar Japan en dan vandaar commentaar leveren op de mensen aan het front. Lafaard.
Liever "nen broekschijter" dan zo'n dikke lelijke racist gelijk gij, ja ?! Je bent echt wel zielig. In Japan is het tenminste gezelliger dan in dat hol waar jij in woont.
POEPKOP !!
Oud 23 juli 2005, 17:00   #109
Wreker
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Liever "nen broekschijter" dan zo'n dikke lelijke racist gelijk gij, ja ?! Je bent echt wel zielig. In Japan is het tenminste gezelliger dan in dat hol waar jij in woont.
POEPKOP !!
En, wonen daar veel makakken in Japan? 'k Geloof het niet he.
Oud 23 juli 2005, 17:01   #110
Noriko
Burger

Standaard

Neen, er woner hier geen "makakken" @_@ !!
Oud 23 juli 2005, 17:04   #111
vooruit
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
Als ik dit topic lees schaam ik mij om Vlaming te zijn.
Ik begin stilletjesaan echt te geloven dat het racisme in veel Vlamingen ingebakken zit.
Och ge moet hetr zo niet zien, die bende rascisten hebben gewoon een vlag nodig om mee te zwaaien. De belgische kunnen ze moeilijk nemen want dan moeten ze tollerant zijn tegenover walen, stel u voor!

Ik vraag mij af wat er zou gebeuren moesten we nu eens een mail sturen naar het centrum voor rascismebestrijding en gelijke kansen...

Kunnen ze zich een bezig houden met echte rascisten in plaats van hun "kruistocht" op onschuldigen te houden.
vooruit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2005, 17:13   #112
vooruit
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door phoebe
Als u uw recht op vrije meningsuiting gebruikt om andere mensen hun vrijheid te ontnemen kan ik héél goed begrijpen dat een heleboel mensen hier op hun achterste poten gaan staan!

Hebben jullie nu echt zo een simpel wereldbeeld om te denken dat de ene mens meer waard is als de andere? Meer nog dat die andere de fout is van alles???

En nu komt iemand af om te beweren dat iedereen wel gelijkwaardig is MAAR dat iedereen gewoon in zijn/haar eigen land moet blijven.
Ooit al eens een geschiedenisboek open gedaan? De culturen die deh oogste vorm van beschaving hebben bereikt waren over het algemeen redelijk tollerant tegenover anderen. De grieken en de Romeinen namen zelfs goden van andere culturen over, en het heeft een tot dan toe ongekende bloei in kunst, cultuur en wetenschap teweeg gebracht.

Zet uw bril eens af en probeer eens NUCHTER rondom u te kijken.
vooruit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2005, 18:53   #113
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Ik denk dat Japan een interessant migratie-beleid voert.

2.1 Algemeen Van de bevolking is het overgrote deel Japanners (99%). Van de overige, niet-Japanse bevolkingsgroepen zijn de Ainoe en de Koreanen het belangrijkst. Een toenemend probleem is de discriminatie van deze bevolkingsgroepen en van de burakumin, nakomelingen van vroegere verstotenen en paria's, die veelal in eigen dorpen of stadswijken wonen. Na de Tweede Wereldoorlog werd Japan met een bevolkingsexplosie geconfronteerd, maar door maatregelen van de overheid (voorbehoedsmiddelen, mogelijkheid tot het plegen van abortus) werd deze ontwikkeling in de jaren vijftig met succes bestreden; sinds 1960 vertoont het geboortecijfer een dalende lijn (1993: 9,6 per 1000). De bevolking nam tussen 1985 en 1993 met gemiddeld 0,4% toe, wat, gezien het lage geboortecijfer, vnl. is te danken aan het lage sterftecijfer, dat sinds 1951 beneden de 10 per 1000 ligt (1993: 7,1 per 1000). De Japanners hebben de hoogste levensverwachting ter wereld: die van de mannen bedroeg gemiddeld 76 jaar in 1993; die van de vrouwen 82,5 jaar.

2.4 Religie De grondwet garandeert godsdienstvrijheid. Als verreweg de belangrijkste religie geldt het shinto (zie sjintô), dat ca. 130 sekten telt en sterk beïnvloed is door het boeddhisme. In de belevingswereld van de bevolking is het onderscheid tussen beide godsdiensten vaag. De meeste Japanners belijden zowel het shinto (92%) als het boeddhisme (76%). Religieuze minderheden worden gevormd door protestanten en rooms-katholieken (1, 2% van de bevolking) en leden van de 'nieuwe religies', die bestaan uit verschillende mengvormen van shinto, boeddhisme, taoïsme en christelijke religies (9,3%).

"Japan," Encarta® - Encyclopedie 2000 - Winkler Prins. © 1993-1999 Microsoft Corporation/Elsevier. Alle rechten voorbehouden.[edit]
[size=1]After edit by willem1940NLD on 23-07-2005 at 19:55
Reason:

2.1 Algemeen Van de bevolking is het overgrote deel Japanners (99%). Van de overige, niet-Japanse bevolkingsgroepen zijn de Ainoe en de Koreanen het belangrijkst. Een toenemend probleem is de discriminatie van deze bevolkingsgroepen en van de burakumin, nakomelingen van vroegere verstotenen en paria's, die veelal in eigen dorpen of stadswijken wonen. Na de Tweede Wereldoorlog werd Japan met een bevolkingsexplosie geconfronteerd, maar door maatregelen van de overheid (voorbehoedsmiddelen, mogelijkheid tot het plegen van abortus) werd deze ontwikkeling in de jaren vijftig met succes bestreden; sinds 1960 vertoont het geboortecijfer een dalende lijn (1993: 9,6 per 1000). De bevolking nam tussen 1985 en 1993 met gemiddeld 0,4% toe, wat, gezien het lage geboortecijfer, vnl. is te danken aan het lage sterftecijfer, dat sinds 1951 beneden de 10 per 1000 ligt (1993: 7,1 per 1000). De Japanners hebben de hoogste levensverwachting ter wereld: die van de mannen bedroeg gemiddeld 76 jaar in 1993; die van de vrouwen 82,5 jaar.

2.4 Religie De grondwet garandeert godsdienstvrijheid. Als verreweg de belangrijkste religie geldt het shinto (zie sjintô), dat ca. 130 sekten telt en sterk beïnvloed is door het boeddhisme. In de belevingswereld van de bevolking is het onderscheid tussen beide godsdiensten vaag. De meeste Japanners belijden zowel het shinto (92%) als het boeddhisme (76%). Religieuze minderheden worden gevormd door protestanten en rooms-katholieken (1, 2% van de bevolking) en leden van de 'nieuwe religies', die bestaan uit verschillende mengvormen van shinto, boeddhisme, taoïsme en christelijke religies (9,3%).

"Japan," Encarta® - Encyclopedie 2000 - Winkler Prins. © 1993-1999 Microsoft Corporation/Elsevier. Alle rechten voorbehouden.[/size]

2.1 Algemeen Van de bevolking is het overgrote deel Japanners (99%). Van de overige, niet-Japanse bevolkingsgroepen zijn de Ainoe en de Koreanen het belangrijkst. Een toenemend probleem is de discriminatie van deze bevolkingsgroepen en van de burakumin, nakomelingen van vroegere verstotenen en paria's, die veelal in eigen dorpen of stadswijken wonen. Na de Tweede Wereldoorlog werd Japan met een bevolkingsexplosie geconfronteerd, maar door maatregelen van de overheid (voorbehoedsmiddelen, mogelijkheid tot het plegen van abortus) werd deze ontwikkeling in de jaren vijftig met succes bestreden; sinds 1960 vertoont het geboortecijfer een dalende lijn (1993: 9,6‰). De bevolking nam tussen 1985 en 1993 met gemiddeld 0,4% toe, wat, gezien het lage geboortecijfer, vnl. is te danken aan het lage sterftecijfer, dat sinds 1951 beneden de 10‰ ligt (1993: 7,1‰). De Japanners hebben de hoogste levensverwachting ter wereld: die van de mannen bedroeg gemiddeld 76 jaar in 1993; die van de vrouwen 82,5 jaar.

"Japan," Encarta® - Encyclopedie 2000 - Winkler Prins. © 1993-1999 Microsoft Corporation/Elsevier. Alle rechten voorbehouden.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 23 juli 2005 om 18:55.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2005, 19:34   #114
Wreker
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Neen, er woner hier geen "makakken" @_@ !!
Wel, dan wordt het tijd om daar wat scheepsladingen te komen afkappen.

Kwestie van eerlijk verdelen weet je wel. Kan je daar op Honsjoe ook genieten van de verrijking van de multikul.
Oud 23 juli 2005, 20:41   #115
groen!?
Provinciaal Statenlid

groen!?'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
[size=3]The time has come to[/size] ...
wa bedoelde daarmee?
Oud 23 juli 2005, 20:50   #116
Grellig
Minister

Grellig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zelfs op deze site vind je haatdragende teksten, is dat onschuldig ?! Blij dat ik niet meer in België woon...
Woorden doden geen mensen,bommen wel.

Novalis
Grellig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2005, 21:00   #117
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Godwin, you lost.

Egidius

Jij en je ouders hebben verloren. We who are the rich rule the world. Bewijs maar eens dat je geld hebt. *Grijns*

http://www.catb.org/~esr/jargon/html/G/Godwins-Law.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Godwin's_law
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2005, 21:04   #118
groen!?
Provinciaal Statenlid

groen!?'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
dus zolang iets geen mensen doodt, is het ok?[edit]
[size=1]After edit by groen!? on 23-07-2005 at 22:04
Reason:

Citaat:
dus zolang iets geen mensen doodt, is het ok?[/size]

[size=1]After edit by groen!? on 23-07-2005 at 22:04
Reason:

Citaat:
dus zolang iets geen mensen, doodt is het ok?[/size]

Citaat:
dus zolang iets geen mensen doodt is het het ok?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door groen!? : 23 juli 2005 om 21:04.
groen!? is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2005, 21:12   #119
aïra
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VlomsBelang
Binnekort is het geduld bij de normale mensen ook op, en pas dan zullen de moslims lijden!
één voor één naar de slachtbank.
Denk dat het het Suikerfeest is!!
normale mensen?
Dus moslims zijn niet normaal? Waar slaat dat nu op?
En waarom weer al dat veralgemenen. Niet alle moslims brengen terreur. Dat doe jij als "normale mens" met jou gedachten juist wel.
En jou kasteelheren x en y vanuit de geschiedenis, welk geloof hadden die? Juist, die waren hoogst waarschijnlijk katholiek.
aïra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2005, 21:16   #120
Grellig
Minister

Grellig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groen!?
dus zolang iets geen mensen doodt, is het ok?
Zeker,van mij mogen mensen schrijven wat ze willen,als het me niet aanstaat gooi ik het weg of klik het weg.Liever een moordende zin dan een moordende bom, niet dan?

Ik zou willen dat extremisten wat meer gebruik maakten van de kracht van het woord ipv de kracht van een bom![edit]
[size=1]After edit by Grellig on 23-07-2005 at 22:17
Reason:

Citaat:
Zeker,van mij mogen mensen schrijven wat ze willen,als het me niet aanstaat gooi ik het weg of klik het weg.Liever een moordende zin dan een moordende bom, niet dan?

Ik zou willen dat extremisten wat meer gebruik maakten van de kracht van het woord ipv de kracht van een bom![/size]

Citaat:
Zeker,van mij mogen mensen schrijven wat ze willen,als het me niet aanstaat gooi ik het weg of klik het weg.Liever een moordende zin dan een moordende bom niet.

Ik zou willen dat extremisten wat meer gebruik maakten van de kracht van het woord ipv de kracht van een bom![/size]
[/edit]

Novalis

Laatst gewijzigd door Grellig : 23 juli 2005 om 21:17.
Grellig is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be