![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Willocks bedreigd, vermoedelijk VB'er(s) als schuldigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eindelijk komt het Vlaams Belang weer eens in het nieuws.
Negatief natuurlijk, maar dat maakt niet uit. ![]() 'K begon al ongerust te worden. ![]()
![]() |
#104 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Behalve al die mensen van Sint-Niklaas zelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ik kan verkeerd zijn natuurlijk ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mochten jullie ooit aan de macht komen, kun je gravures niet zomaar verwijderen ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
in de perceptie van de "gewone mens", heel duidelijk is he. Het maakt ze niet uit of het VB zich onwettig gedraagd, zolang ze hun xenofobie maar kunnen etaleren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
|
![]() Citaat:
Ongewild wsl, komt hier de ware aard van de regimepers naar boven. En dat heeft die "gewone mens" al lang door. Vandaar die 1 miljoen stemmen... ![]()
![]() |
![]() |
#109 |
Europees Commissaris
|
![]() Als jij daarmee getroost bent, mij best.
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat erg overigens dat een kwart van de Vlaamse kiesgedwongenen 'gewone mensen' zijn waar op moet neergekeken worden door de verlichte elite.
![]() |
#112 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vroeger was dat zo. De laatste verkiezingen stemden er echter meer zelfstandigen VB dan VLD. (In zoverre dat je kan afgaan op het ene gepubliceerde onderzoek daarover)[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 30 juli 2005 om 08:44. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gelukkig alvast.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Een anecdote over Freddy W.:
Een aantal jaren eleden kwam de heer FW spreken in een plaatselijk "Vooruit"-zaaltje. Zoals jullie wel weten wordt tijdens dergelijk optreden een andere taal gesproken dan wanneer het een TV-optreden betreft. FW's betoog ging o.a. over de rijke burgers van dit land. Hij vertelde de aanhoorders dat de toch al rijke burgers zich nog verrijkten door het opbouwen van levensverzekeringen die via de belastingen worden gefinancierd. Hij sprak van levensverzekeringen met een opbrengst van 10 miljoen (toen nog franken) en meer, allemaal betaald door de modale belastingbetaler. Ik interpelleerde hem met de vraag of hij dan niet wist dat de belastingaftrek voor levensverzekeringen is geplaffoneerd naargelang de inkomsten en dat men nooit het volledige ingelegde bedrag via belastingen kan recupereren. Ik voegde daar nog bij dat indien hij dat wel wist, dat hij met zijn uitspraken nogal demagogisch bezig was. Reactie van FW: een scheltirade , maar ik ben er met de glimlach blijven bijstaan.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Teerke : 30 juli 2005 om 10:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() Feremens: wat trekt u aan in Freddy Willockx?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Vreemdeling
|
![]() Over Van Gogh zeiden sommigen dat hij het zelf had uitgelokt, ik denk dat dat voor Willockx ook geldt. Als men steeds eenzelfde groep viseert kan er wel eens iemand met een hersenkronkel te veel bijlopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |