Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Afschaffen Revisionisme-wet ?
Ja afschaffen ! 9 60,00%
Neen ik ben voor de censuur ! 6 40,00%
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 9 juni 2003, 18:14   #101
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenon
Citaat:
Als ik dergelijk bericht tegenkom meld ik dat aan de moderator. Ik heb daar geen probleem mee. Als ik bij de buren een dief door het raam zie klauteren meld ik dat ook. Burgerzin noemen ze zoiets dacht ik. Iemand die de wetten op het racisme, negationisme, revisionisme enz... aan zijn botten lapt, is voor mij OOK een crimineel en riskeert hetzelfde.
Net zoals de verklikkers de dictatoriale wetten van het nazi-regime toepasten.
Dus, als ze bij jouw buren binnenbreken, laat jij maar begaan, want je bent geen verklikker, allez, proficiat zenne menneke

Gelukkig heb ik betere buren.
Oud 9 juni 2003, 18:18   #102
Xenon
Parlementsvoorzitter

Xenon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Citaat:
Als ik dergelijk bericht tegenkom meld ik dat aan de moderator. Ik heb daar geen probleem mee. Als ik bij de buren een dief door het raam zie klauteren meld ik dat ook. Burgerzin noemen ze zoiets dacht ik. Iemand die de wetten op het racisme, negationisme, revisionisme enz... aan zijn botten lapt, is voor mij OOK een crimineel en riskeert hetzelfde.
Dus, als ze bij jouw buren binnenbreken, laat jij maar begaan, want je bent geen verklikker, allez, proficiat zenne menneke

Hou u maar van den domme.
Xenon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2003, 18:20   #103
thePiano

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Blijf jij maar gewoon dom
Oud 9 juni 2003, 18:23   #104
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Citaat:
Jouw hetze tegen mij dateert al van toen we nog samen op PI-forum zaten. Het feit dat je nu in je signaturen en replieken blijven doorzeuren is omdat je het niet eens bent dat Guderian die zwarte tennisster een "apin" noemde en dat die opmerking terecht werd geschrapt door de moderators.

Ps: ik zeg er wel bij: de moderators deden dit want ik heb hier geen fluit te vertellen.

Ps2: vind je het goed dat ik ook een 'aangepaste' signatuur aan jouw

gezeur wijd?
Piano, waarom bleef jij nog zolang op PI nadat ik er weg was? Je kan dus van mij niet zeggen dat ik JOU volgde naar hier, hé?
Beste Mevrouw Knuppel,

De reden waarom jij weggegaan bent op het PI-forum was toen Knut Noordland (hier bekend als "De Knut") geband werd, toen hij voor de zoveelste keer Whoopi bekogelde met de goorste scheldpartij. Knut, die op de loonlijst van het Vlaams Blok stond (en nog staat) behoorde tot jouw favoriete vriendenkring en je kon die ban niet doorslikken.
  • [size=5]In de topic "Wij willen Knut terug." van Geert G. 15 mei 2002[/size]

Knuppel schreef op Za 1 Jun 2002, 14:42 :

"Ik heb het sterke gevoel dat het hier een georganiseerde en geniepige boel aan het worden is.

Ik geef echter niemand de kans om mijzelf te laten bannen, de wacht aan te zeggen voor een peulschil (vergeleken met wat hier allemaal afgescholden wordt!) of mij de zoveelste gemene streek te lappen.

Ik begeef mij met groot genoegen naar vriendelijker, verdraagzamer en vooral betrouwbaarder oorden.

Vaarwel dus lieve en minder lieve forumvrienden. Zonder verder gevogelte-of ander gekraai wenst Knuppel jullie nog veel vrienden van het eigen soort om jullie mee te...amuseren."

Waarom ik zo lang op PI-forum ben blijven hangen?

Dat is nogal logisch, dit forum was in die periode (ruim 1 jaar geleden) nauwelijks aktief. Jij bent zèlf gebruiker nr 101 (21.06.2002) geworden en ik even later nr 268 (20.08.2002). Vergelijk met nu: 1.296 gebruikers of ruim duizend meer dan een jaar geleden, en het spreekt voor zichzelf.

Citaat:
Alleen ga ik niet zo gemakkelijk bij de moderators zeiken als jij.
De moderators zijn nooit 24u online, en kunnen niet ingrijpen als racisten zoals Guderian uit de bol gaan. Probeer je ook maar in de plaats te stellen van de moderators om tussen de 1.000 berichten die hier dagelijks verschijnen, net dat ene eruit te pikken dat racistisch is, of in strijd met de FAQ van dit forum.

In de praktijk wordt het dan nog 24u wachten vooraleer de moderators hun mailbox openen, maar in de regel blijkt wel dat ik gelijk heb als het te ver gaat. Het staat hem (de moderator) vrij daar mee te doen wat hij wilt, en het blijft dan ook enkel ZIJN beslissing en alleen ZIJN verantwoordlijkheid om het te negeren of in te grijpen

Ps: nee, ik ga me niet amuseren om mijn frustraties jegens die of die persoon in mijn onderschrift (signatuur) uit te leven, er zijn interessantere citaten die ik daar kan vermelden.
Heb je nog meer 'bewijzen' dat ik bij de 'vriendenkring' van Knut behoor, Piano?
Oud 9 juni 2003, 18:27   #105
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skye
Dus op 3 jaar tijd zou de Joodse bevolking met meer als 10 percent gestegen moeten zijn???

Onzin.
Waarom onzin? Volgens jullie prognoses doen de moslims dat nu toch ook?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2003, 18:39   #106
Xenon
Parlementsvoorzitter

Xenon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Blijf jij maar gewoon dom
...
Xenon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2003, 18:39   #107
thePiano

Standaard

Citaat:
Heb je nog meer 'bewijzen' dat ik bij de 'vriendenkring' van Knut behoor, Piano?
Pfft.... verloren tijd om jouw frustraties te trachten ontzenuwen.
Ik ga je een tijdje links... euh.. extreem-rechts laten liggen.

't Amusement en nog veel forumplezier.
Oud 9 juni 2003, 18:46   #108
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Pfft.... verloren tijd om jouw frustraties te trachten ontzenuwen.
Ik ga je een tijdje links... euh.. extreem-rechts laten liggen.

't Amusement en nog veel forumplezier.
Mij eerst op een leugenachtige wijze aan Guderian linken. Daarna in de vriendenkring van Knut plaatsen en dan je uit de voeten maken.
De bedoeling is duidelijk.

Negeer me maar Piano. Maar dan ook je insinuaties voortaan bijhouden, hé? 8)
Oud 9 juni 2003, 19:29   #109
thePiano

Standaard

Citaat:
Mij eerst op een leugenachtige wijze aan Guderian linken. Daarna in de vriendenkring van Knut plaatsen...
Ik vergat nog je belangrijkste vriendinnetje te vermelden hier, waar je elke weer partij voor trekt: vlaanderen72.

Toen zij een eerste keer geband werd, ben je uit protest enkele maanden weggebleven 8)

"Zeg mij wie je vrienden zijn, en ik vertel je wie jij bent" (Oud Vlaams gezegde)
Oud 9 juni 2003, 20:10   #110
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Mij eerst op een leugenachtige wijze aan Guderian linken. Daarna in de vriendenkring van Knut plaatsen...
Ik vergat nog je belangrijkste vriendinnetje te vermelden hier, waar je elke weer partij voor trekt: vlaanderen72.

Toen zij een eerste keer geband werd, ben je uit protest enkele maanden weggebleven 8)

"Zeg mij wie je vrienden zijn, en ik vertel je wie jij bent" (Oud Vlaams gezegde)

Dan ben jij nog stommer dan ik dacht pianotokkelaar!
Knuppel en ik zijn niet bepaald de beste maatjes en dat hoeft zeer zeker ook niet , voor één keer zal ze het daar wel mee eens zijn. 8)
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2003, 22:31   #111
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skye
Dus op 3 jaar tijd zou de Joodse bevolking met meer als 10 percent gestegen moeten zijn???Onzin.
U moet er wel rekening mee houden dat er ook gedurende de oorlog nog joodse kinderen werden geboren, dus het cijfer dat u aanhaalt als begincijfer neemt nog toe in de loop der jaren en zoals Paulus ook al opmerkte geldt dit ook voor na de oorlog en is het cijfer van 1948 niet gelijk aan het aantal joden dat er onmiddelijk na de oorlog geweest zal zijn.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2003, 22:51   #112
Godfried
Gouverneur

Godfried's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Godfried
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GC
Ik ben voor de vrije meningsuiting en tegen criminaliteit. Het goedpraten van criminaliteit is volgens mij geen "meningsuiting".
Aha, iedereen die het beleid van Stalin goedpraat, steken we dus in de cel?
Yep, en iedereen die de moorddadige strooptochten van de katholieke kerk en de verbrandingen van ketters goedpraten in de cel ernaast. Om nog maar te zwijgen over het verderfelijke beleid van zijne heiligheid Jean-Pol, die door het afkeuren van het condoom al onnoemelijk veel doden op zijn geweten heeft...
Iedereen die het niet met u eens is, draaien we dus de cel in. Mooi, daarmee heeft u meteen uw ware gelaat getoond. Een gewetenloze, ondemocratische massamoordenaar.
Oud 14 juni 2003, 14:23   #113
Bluelagune
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:
Ik ben voor de vrije meningsuiting en tegen criminaliteit. Het goedpraten van criminaliteit is volgens mij geen "meningsuiting".
Er is geen sprake van "goed praten van criminaliteit". Er wordt slechts ruimte gevraagd om in een open klimaat de feiten te onderzoeken. Blijkbaar mag dat niet.
Jij gelooft de eigen leugens eerst zeker? Alsof Verbeke een "historicus" zou zijn. Hij is een politieke activist die de geschiedenis wil herschrijven met het oog op zijn nazistische opvattingen. Om de misdaden van het nazisme nog eens te kunnen overdoen, is het blijkbaar aangewezen om die uit het verleden onder tafel te vegen.

Het goed praten van criminaliteit?? In bent wel bijzonder slecht geplaatst om hierover een donderpreek te geven Cool. Ik vindt het afslachten van opstandige Matrozen in Kroonstad en het afmaken van revolterende boeren in Makhno even ""zware"" misdaden als de holocaust.....
Oud 14 juni 2003, 16:21   #114
::Marginaal::
Lokaal Raadslid

::Marginaal::'s schermafbeelding

Standaard

Mja van mij mogen ze de wet afschaffen ! Het zal zeker niet in het voordeel van de revisionisten uitdraaien. We kunnen ze dan eens openlijk aanvallen, zonder dat ze steeds in het slachtofferrolletje vallen. Hetgeen ze zeggen is van erg bedenkelijke aard, maar zolang we hen op afstand houden met een wet...geven we hen alleen reden om tegendraads te zijn. Misschien zal het dan vlugger duidelijk worden dat revisionisme in de eerste plaats gaat om politiek engagement en helemaal niet om wetenschap.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be