![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
Citaat:
U noemt hen consequent fascisten, Kim noemt flaminganten ziek en Bruno presteerde het hakenkruizen onder Vlaamse leeuwen te plakken. Een neutraal toeschouwer (ik denk dan al aan de Nederlanders en zelfs de belgicistische Superstaaf) zal inderdaad héél wat duidelijk worden over de vriendelijkheid die de BUB-bonzen tegenover andersdenkenden aan de dag wensen te leggen. Hij zal dan ook wel beseffen welke kant het niét van zijn argumenten moet hebben... |
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Kijk, als ze ergens naar een manifestatie gaan dan is dat met een beperkt aantal mensen. Gewone toeschouwers kopen dan SPONTAAN (ze worden niet verplicht) een vlag. Als deze mensen dus nog eens ergens gaan supporteren, dan nemen ze hun Vlaamse vlag mee. Spontaan. En als jij een probleem hebt met de zwarte Vlaamse vlag, dan is dat uw probleem. Er bestaat trouwens geen "racistische" Vlaamse vlag, ondanks uw pogingen om deze vlag in het extreme hoekje te duwen. Weet je dat het FN in Frankrijk de Franse driekleur gebruikt!? Heb je dan ook iets tegen die vlag? Trouwens, het FN gebruikt ook in Belgie de Belgische vod; gaan we die vlag dan ook anders bekijken? PS: Je zegt dat de Belgische vlaggen in Leuven steeds uitverkocht zijn... Vreemd, ik weet nog toen we vorig jaar met een paar vrienden een Vlaamse vlag gingen kopen in de Diestsestraat (in dat "oude" winkeltje naast het Leuven Shopping Center), was er nog maar één Vlaamse vlag (een kleintje), de rest was allemaal uitverkocht. De verkoper zei dat hij wel nog een heel pak Belgische vlaggen had... Daarvoor hebben we natuurlijk vriendelijk bedankt. ... Heb ooit wel eens een Belgische vlag gehad hoor. Maar ik zal u misschien beter niet vertellen wat daar is mee gebeurd tijdens een zomers scoutskamp... 8) |
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#106 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#107 |
|
Banneling
|
NIET de officiele vlag!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Banneling
|
Dat "kleurtje" is een wereld van verschil.
|
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ik wacht. (en kom nu niet af met "ja, maar het Vlaams blok gebruikt die vlag ook", want dan kan je evengoed de Franse vlag ook vies bekijken!) |
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik stel voor om de bubbels te negeren, domheid is 1 iets, arrogantie is ook iets, maar beledigen op zo'n grove manier is echt wel een brug te ver.
|
|
|
#112 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Kijk, dit is de officiële Belgische vlag: ![]() Dit is NIET de officiële vlag: ![]() Inderdaad, er is een verschil in formaat. Als ik jouw redenering doortrek, dan mag ik morgen op de Brusselse Grote Markt die tweede (onofficiële vlag) verbranden? Ah ja, want met onofficiele vlaggen mag je toch alles doen, hé. Of niet? |
|
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#114 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Staf De Clerck, leider VNV |
|
|
|
|
|
|
#117 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Ik geef je wel gelijk dat de officiele leeuw stylistisch veel mooier is! ![]() Prachtige vlag, hé? |
||
|
|
|
|
|
#118 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
In dat geval hebben de Duitsers door het eikenloof en de adelaar op hun euromuntstukken ook fascisme bedreven en gaat u hoogstwaarschijnlijk die beeltenissen binnenkort met hakenkruizen overplakken... |
|
|
|
|
|
|
#120 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|