![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: verhuis ik naar | |||
Nederland |
![]() ![]() ![]() |
7 | 20,59% |
NIET |
![]() ![]() ![]() |
16 | 47,06% |
Frankrijk |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,88% |
USA |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,94% |
Canada |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,88% |
Zuid- of midden - Amerika |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,94% |
Noord-Afrika |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Afrika |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Midden-Oosten |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,94% |
ander West-Europees land |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,94% |
Oost-Europees land (ook Rusland) |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,94% |
Oceanië |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Groenland of Antartica |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Oosten (China, Japan, Mongolië...) |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Andere plaats in België |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,88% |
Aantal stemmers: 34. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Jij hebt dè oplossing gevonden, slim persoontje, dun de bevolking uit en het Vlaams Blok verdwijnt. Dat daar mijn vriend nog niet aan gedacht heeft. Jongens,jongens toch |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Vreemdeling
|
![]() Ik heb de grillige zno gelezen, en blijkt een erg interessant boek te zijn, maar:
het zegt niets over de klimatologische omstandigheden van vandaag. (effe hééél simplistisch):Klimaat wordt geregeld door de zon, haar stand TOV het aardoppervlak, nog zo'n tiental andere factoren, maar nog het meest door wat je tussen jezelf en de zon plaatst. Men schrijft zelfs dat de mens de temperatuur op aarde kan regelen op eigenhandige basis door gewoon vanalle stoffen voor de zon te plaatsen of weg te nemen. Broeikasgassen bepalen al sinds het begin van de aarde (5 miljard jaar geleden) het klimaat. Methaan is zesmaal krachtiger dan CO2, en daar spreekt men weing over; maar opgelet, want als de temperatuur nog veel stijgt komen de methaanreserves die zich op de bodem van de oceaan bevinden los, en komt dit de atmosfeer in; gezellig haardvuurtje erna verzekerd; ik zou zeggen een mondiale barbecue. Het is geen discussie over het feit of er wel of niet broeikaseffect is, het is hautain en stoeferig om de meest brlijante wetenschappers tegen te spreken die al jaren zeggen dat het klimaat verandert door toedoen van de mens tegen te spreken en hun woorden de doofpot in te stoppen (zelfs al heet je George W. Bush). Maar geen erg, species ontstaan en verdwijnen nu al langer dan vandaag in de geschiedenis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
dan komt de zee wat verder landinwaarts , en dus moet ik niet zo ver rijden om aan de zee te zijn dat geeft minder verbruik van m'n wagen wat dus beter voor het milieu ![]()
![]() |