![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Gouverneur
|
Je zegt dat je je niet echt populair maakt als Nederlander in Indonesië . ( zeg jij ) wrom zouden we ze dan nog toelaten in België , om te immigreren? ( ik reageer gewoon op jouw antwoord )
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Banneling
|
[quote=PelgrimForever]Joehooeee
Hier gaan we weer verschrikkelijk kort door de bocht. Dat Turken en Arabieren elkaar door de band niet zouden kunnen uitstaan, kan zeer goed zijn, ik moet jouw maar Waal noemen en temperatuur van je bloed stijgt ook al enkele graden. En plots, out of nowhere uit je betoog, kom je daar dat ik terrorisme en bombardementen goedkeur ![]() Assosiaties leggen is niet je sterkste kant vermoed ik Nogtans een van die kenmerken waar een mens zo sterk in uitblinkt t.o.v. een dier. Ter verbetering: heb ik ooit gezegd dat ik een imam heb gesproken, of het licht gezien ? Ik ben niet tot de islam bekeert [/QUOTE Men heeft me al meermaals voor franstalig(waal dus) aangezien, dat stoort mij niet .Ik haat tevens ook de walen niet, dat heeft echt niks te zien met wat turken en arabieren voor mekaar voelen. Vervolgens,ik heb niets tegen dieren ook niet, en soms verkies ik ze zelfs boven een zekere kategorie mensen.Verder maakt het weinig uit of ge gaan "thee-klatsjen" bent met een imam in de indonesische jungle, of met de eerste de beste tegengekomen gelovige, ge vond het in elk geval belangrijk genoeg om het te vermelden, dit verhaaltje moest dienen als bewijsmateriaal om aan te tonen hoe gastvrij en open van geest die jongens daar zijn.En als ge het licht niet gezien hebt , wanhoop niet, ge zult mischien toch ooit nog eens inzien dat de islam niet zo sympatiek is als gij schijnt te denken |
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Gouverneur
|
Goed gezegd
|
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
uitgebuit en uitgezogen. Dan is het normaal dat ze die bezetter niet al te graag zien, niet ? Maar wat zouden wij verdorie tegen hebben dat er op hun beurt mensen van hinder naar hier komen ? Ze komen ons niet koloniseren he, nee, ze zoeken hier een beter leven, werk, ... dankzij de puinhoop die het westen daar heeft achtergelaten.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
gefinancierd en bewapend in naam van "onze" koude oorlog ? Achach, wat zijn wij toch onschuldig.
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Heb nog niet veel gemerkt van die emancipering. In zowat elke school zitten er "hoeders" van de Islam. Dat zijn gebrainwashte kinderen die na elke les gaan rapporteren aan de plaatselijke jehadi of de leerkracht politieke tintes (vrouwenrechten, geloof, ..) heeft aangehaald, en zoja, in welke zin?
Leerkracht is bijgevolg een van de meest gevaarlijke beroepen. Dat was zo 5 jaar geleden, en dat is nu nog altijd. Het is dan ook een heel gebruikelijk gezegde in S.A. "Allah is overal". En dan heb ik het niet over de heilige god, maar over hoe de staatspolitie overal gebrainwashte activisten heeft. De vrouwenbewegingen die er zijn, (als ze er al zijn want ik heb er tot nu nooit van gehoord), zijn vaak fake of opgezet door de overheid om net femnistische activisten op te sporen, met alle gevolgen van dien. Sta mij dus toe deze hoopvolle berichten met een flinke korrel zout te nemen
|
|
|
#110 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
De BBC, waar ze veel aankopen doen, staat eveneens als extreem linkse leugenaars bekend. Ik buig schuldig en nederig het hoofd.
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
PS. Je zou stom moeten zijn om daar op vakantie te gaan. |
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het Westen heeft wel degelijk een aandeel in de schuld hoor, generaties lang koloniseren laat serieuze littekens na bij een volk. Als Vlaamsgezinde zou je dat toch moeten beseffen.
Maar alle schuld op die vuile westerse onverdraagzame racisten steken getuigt ook weer niet van enige zin voor nuance.
|
|
|
|
#114 |
|
Gouverneur
|
In welk jaar was dat? Je wijkt af van de kwestie
|
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
ik heb daar anders een heel mooie vakantie gehad. En laat ons eens zien hoe goed jij het er zou vanaf brengen nadat we pakweg al uw bezittingen hebben afgenomen en u daar droppen. Ai, plots is het al minder logisch geworden he van "kunnen die hun plan niet trekken"
|
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Gouverneur
|
ik herhaal
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
De persberichten naar het buitenland toe worden bijna nooit overgenomen door de staatstelevisie (van S.A. wel te verstaan). Dat komt omdat het merendeel van die berichten louter voor internationale consumptie zijn, niet voor de binnenlandse. Een mooi voorbeeld dat ik zelf nog heb gemerkt. Ten tijde van de recenste oorlog tegen Irak heeft S.A. verzekerd dat Amerika haar luchtbases mocht gebruiken. In de binnenlandse pers echter werd het bericht een beetje aangepast. Daar stond expliciet in dat dat NIET het geval zou zijn. En vice versa met zowat alle andere thema's. Het lijkt alsof zowat elk bericht door een NOT-poort wordt gesluist. Vergeet niet, Saudië Arabië is een land in een soort van interne oorlog. Teneinde niet geisoleerd te raken zoals Afghanistan destijds, profileren ze zich als progressief. De Islamtische stroming is er het Wahabisme. Zoals men hier als VB-naloper wordt bestempelt omdat de immigratie feller wilt aanpakken, is men daar een Joden-naloper als men progressief wilt zijn, gretig uitgebuit door zij die het fundamentalistische regime wilt de-stabiliseren.
|
|
|
|
#118 |
|
Banneling
|
Saoudi Arabië emancipeert just nikske.
|
|
|