![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die krijgen mijn body dus niet. Moest ge in Afrika wonen kunt ge uw lichaam aan de natuur schenken. Maar hoe lukt dat noet.
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan dwingen ze het wel af.
Ik heb een strakker plan nodig.
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() dan kan hij hem nog eens warmen aan u he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn grafopschrift:
Ik hoor je niet, ik zie je niet, laat me met rust, wellicht zal je je elders beter amuseren.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op jouw grafsteen later : een plakaat met een Olivetti typmachine en daaronder "hij leerde zijn volk debatfiches gebruiken".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een briefje op mijn urne waarop staat:
I'm simply the best. Now let me rest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Ik heb mijn steentje bijgedragen, uitgeschreven." zou ook best 'leuk' zijn on a funeral.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "In de schaduw van onze bleke verschijning."
Dat is een goed graf opschrift.
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() A.D.I.D.A.S
https://www.youtube.com/watch?v=239v...annel=KornVEVO "Schommelgat Tanja, goed voor de thrills. Voor het "leven na de dood" was ze compleet nutteloos." ![]()
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil geen graf, dus ook geen grafschrift.
Verbranden. Tegenwoordig maken ze daar allerhande juwelen van voor nabestaanden. Ze doen maar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Telkens ze naast de schoorsteen komen worden ze aan mij herinnerd. En aan de kostprijs van die schoorsteen die ze hebben moeten laten installeren omdat ze anders papa's as niet kwijt konden... Wat ze met mij doen na mijn dood en hoe ze de begrafenis aanpakken laat ik aan mijn nabestaanden over. Ik vind het nogal dikkenek om het laatste woord te willen hebben over een feestje waar je zelf niet eens bij bent. Willen ze een graf waar ze (eventueel) naartoe willen? Ze doen maar. Cremeren? Mij allemaal gelijk. Urne op schoorsteen of uitstrooien? Waar ze zich het beste bij voelen. In een boom hangen en kaal laten pikken door de kraaien? Ze doen maar maar in dat geval moeten ze het vooraf wel niet komen vertellen...
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Constant rondlopen met de as van iemand anders? (Al zou rondlopen met je eigen as natuurlijk nog veel raarder zijn.) Je hebt zelfs mensen die de as laten verwerken in inkt en daarmee een tattoo laten zetten. Ieder zijn ding maar zo'n dingen vind ik persoonlijk vrij creepy...
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Valt mij altijd op dat op't kerkhof het gras altijd mooi groen is...
![]() |
![]() |
#119 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hij die gestorven is, groet U.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hieronder is het nu grondig verpest.
|
![]() |
![]() |