![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() Ik keur niet goed wat daar gebeurd is maar vindt het wél ongelooflijk dom om juist op de plaats waar de radicaalsten onder de Vlaamsnationalisten samenkomen, met een Belgische vlag op een podium te gaan roepen "Leve België - Vive la Belgique". Dat ze ook niet afkomen met "het was een pacifistische actie voor verdraagzaamheid". Als je op een radicaal Vlaamsnationalistische manifestatie met een Belgische vlag op een podium gaat staan, is dat overduidelijk bedoeld als provocatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Schepen
|
![]() Heb hier het artikel uit Het Laaste Nieuws voor me liggen, heb me al rot gelachen. Eén van die idioten die we aftuigden, een zekere Andy Vermout uit Koekelare, staat er met z'n foto in. Leuk neusje, dat wordt een mooie kandidaat voor het 'bouw wat aan je lijf-programma' Beautiful.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat hadden jullie dan gedacht? Dat men jullie gewoon de anonimiteit in liet vluchten na jullie heldendaad? Tot de volgende keer? Waarom bleven jullie eigenlijk niet gewoon staan tot de politie erbij werd gehaald? Waarvoor die vlucht als jullie je toch van geen kwaad bewust waren? Volgende keer beter dus. Jullie worden dan elk door twee mannen in bedwang gehouden daar waar jullie je boodschap kwijtwilden: op het podium. Hopelijk zijn er dan geen 4500 maar slechts 45 aanwezigen want een derde persoon zal jullie met veel plezier de rest van jullie lichaam ontbloten. Daarna kunnen julie naar hartelust: 'Belgique unitair' brullen.8)
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#107 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#110 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gelieve bewijzen aan te voeren.
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen denk ik dat je als burger (en zeker als verantwoordelijke ordedienst) verplicht bent alle middelen uit te putten om de perimeter rond deze terroristen te beveiligen. Als je bijvoorbeeld ziet welk een risico de gehandicapten en zeer hoogbejaarden op de voorste rijen hebben gelopen door de stormloop van dat crapuul zou ik het zeker gepast hebben gevonden als in het vervolg de volgende professionele procedure wordt gevolgd. A/ Localiseren en "painten" (=aanduiden) van de (mogelijke) terroristen B/ Isoleren van de terroristen en scheiden van hun target (in dit geval de vredelievende bedevaarders) C/ Immobiliseren van de terroristen door afklemming of andere technieken die zich opdringen afhankelijk van de vermoedelijke bewapening van de terroristen D/ Ontwapenen van de terroristen (=volledig ontkleden en onderzoeken naar verborgen wapens) [size=1]cave! dit onderzoek moet zeer snel na de immobilisatie gebeuren en dient uitgevoerd te worden met aangepaste kledij en nitrile handschoenen voor de caviteiten (oraal, anaal, vaginaal bij vrouwelijke terroristen) dit teneinde het risico voor de ordediensten tot een minimum te herleiden.[/size] E/ Onmiddellijke overbrenging van de terroristen naar het podium om hun officieel (in aanschouwing van alle aanwezige getuigen) aan de politieeenheiden over te dragen. [size=1]cave! het is enkel in deze fase dat de ordediensten facultatief kunnen overgaan tot het toelaten van het afleggen van een publieke verklaring door de terroristen aan de menigte teneinde achteraf niet te worden beschuldigd van het fnuiken van het recht op vrije meningsuiting. Dat de terroristen dan nog naakt zijn kan uiteraard alleen maar het veiligheidsgevoel van de assisterende politie-eenheden ten goede komen.[/size][edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 23 augustus 2005 om 19:05. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zal nogmaals mijn vraag stellen Jan. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=129
![]() |
![]() |
#115 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#116 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |