![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Trouwens,mijn ouders passen helemaal niet in het plaatje dat jij ophangt van hoe de gemiddelde boer en plattelandsbewoner leeft en denkt. Daar is wel een veel grotere diversiteit van meningen dan dat hoor. ![]()
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |||
Burger
|
![]() Citaat:
Ze vind het pas erg dat ik allang niet meer geloof! Denk dus niet dat alle gelovigen tegen homohuwelijken zijn he.
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Al vind ik het wel heel nobel dat u dat ook toegeeft. Met jou valt best wel te praten Jan ![]()
![]() |
![]() |
#113 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hij is niet alleen geschorst, hij is wel degelijk afgezet. Soit: u heeft zich nu teruggetrokken op de stelling dat er een verschil is tussen 'afzetten' en 'ontslaan'. Wel, het zijn 2 verschillende woorden, ik zou een idioot zijn als ik dat zou ontkennen. Bovendien staat er idd in de wet 'afzetten' en niet 'ontslaan'. Alleen, is het verschil tussen 'afzetten' en 'ontslaan' meer dan woordgebruik? Ik denk het niet. Zegt u maar waarom ik me vergis. En, als het niet te veel moeite is, legt u dan ook maar eens het verband met uw stelling: 'hij kan niet ontslagen worden. Immers, hij is een verkozene des volks'. Volgens mij heeft het een (niet ontslagen kunnen worden) niets met het ander (verkozen worden, quod non, een burgemeester wordt niet verkozen, zie eerder) te maken, maw: volgens mij slaat die 'immers' nergens op, maw : die bewering was nonsens. PS: Graag een direct antwoord, geen tips ..., anders zijn we over 20 blz. nog bezig. ![]()
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De wet zegt inderdaad: een burgemeester wordt niet ontslagen, maar afgezet. De wet zegt ook: een burgemeester wordt benoemd, niet verkozen. Of nog: een burgemeester heeft geen mandaat van de kiezer. Feitelijk meestal wel, juridisch van nul en generlei waarde. Ik zou het ook graag anders zien, maar momenteel is dat niet zo, hoeveel mist u ook maakt. Ja, de woorden hebben een betekenis, maar niet alleen die waar u iets mee kunt doen. PS: Bent u het nu met me eens dat Happart niet alleen geschorst is, maar weldegelijk (ik doe het voor de lol nu ook eens in één woord, ik voel me even onderwijzer...) afgezet?
![]() |
![]() |
#118 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omschrijf het hoe je wil, maar stuur die kwiet de laan uit. Redenen genoeg:
Dat leerde ik van mijnheer pastoor. ![]() Als er begot één geval is waar het CGKR zou moeten ingrijpen dan is het nu. Die burgemeester weigert pertinent zijn job uit te voeren nl. door die mensen een contract van huwelijk te weigeren. Hij vermeldt er expliciet bij waarom (sexuele voorkeur). Zich nadien op het recht beroepen om te delegeren doet hier niks meer aan af. Wat b.v. in het geval zijn ondergeschikten dezelfde redenering maken? Daar kreeg ik ook nog geen antwoord op van diegenen die de wet enkel aanhalen als het in hun bollenwinkel te pas komt.
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |