Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 juni 2003, 05:41   #101
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eroku
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno1
PS: De VS is woedend over de aanklacht tegen Bush. Alles wijst erop dat de Amerikanen nu vastbesloten zijn om de NAVO uit Brussel weg te halen.
Belgie slaat weer een belachelijk figuur en de andere EU-staten hebben leedvermaak....

Bravo, Verhofstadt-Michel.
De VS beslist niet waar het NAVO-hoofdkwartier zich moet bevinden. Dit gebeurt aan de hand van stemmen met alle EU-lidstaten. De VS kan alleen dreigen om zo'n stemming te vragen, maar vóór de oorlog met Irak waren ze het uit de weg gelopen.

België heeft de (terechte) aanklacht tegen Bush onmiddelijk doorverwezen naar de VS. België heeft dus laten zien dat ze misbruik niet tolereert. Dit is natuurlijk in het nadeel van Amerika, omdat ze zo geen basis meer heeft voor haar dreigement(en).

Wij, gewone mensen, moeten het van de media hebben. Verhofstadt en Michel zien er niet echt bezorgd uit en ZIJ zijn diegenen die contact hebben met de Amerikanen en ook ZIJ weten hoe de situatie in mekaar zit. Als zij niet ongerust zijn ben ik ook niet ongerust. 8)

Eroku
Het is dat de NAVO zoveel kan doen zonder de VS nietwaar
Oud 21 juni 2003, 06:19   #102
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Dat ze hun navo kwartier meepakken en hun kernwapens ook begot .
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2003, 06:21   #103
Descartes Jr
Banneling

Descartes Jr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Of omgekeerd. Een jager heeft ook een paar jachthonden nodig
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2003, 06:23   #104
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr
Citaat:
Of omgekeerd. Een jager heeft ook een paar jachthonden nodig

Of kefferkes.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2003, 10:07   #105
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Het wordt zowaar nog gecompliceerder: de NVA verdedigt de Belgische belangen door de afschaffing van een voor België schadelijke wet te eisen (mooi zo), knielt voor de Amerikaanse druk en is tégen wapenleveringen en tégen de oorlog in Irak.

Hola, is er een Vlaams-nationalist die mij DIT even kan uitleggen???

De B.U.B. heeft deze ruzie met de VS helemaal niet voor eigen propaganda misbruikt. Alleen de NVA slaagt erin dat te doen, terwijl het niets met communautaire zaken te maken heeft, alleen met onze nobele strijd voor internationale rechtvaardigheid.

Ik blijf erbij: de genocide-wet is een avant-gardistische en prachtige wet, daarom juist is hij zo controversieel.

Aan Alpina: je geeft ons lessen over internationale, meertalige samenwerking. Geef dan eerst eens het voorbeeld door uw aftands Vlaams-nationalisme opzij te zetten en België en Europa op te bouwen. Misschien is deze klacht, hoewel paradoxaal en niet bedoeld - daartoe een eerste zet.

Het is alleen zielig dat de NVA er weer een Vlaams-Waals spelletje van wil maken door het indienen van die klacht.

P.S.: Barco en andere "Vlaemsche" bedrijven hebben hoogtechnologische apparatuur geleverd aan de Britten en de Amerikanen om in Irak oorlog te voeren. Maar ja, dat is voor jullie waarschijnlijk een detail.

Heeft de NVA de genocidewet indertijd niet meegestemd?
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2003, 10:34   #106
alpina
Europees Commissaris

alpina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Het wordt zowaar nog gecompliceerder: de NVA verdedigt de Belgische belangen door de afschaffing van een voor België schadelijke wet te eisen (mooi zo), knielt voor de Amerikaanse druk en is tégen wapenleveringen en tégen de oorlog in Irak.

Dat de BUb'ers het niet zo erg vinden dat bedrijven in de VS expliciet vragen om hun goederen NIET via de haven van Antwerpen te transporteren is natuurlijk niet verwonderlijk. De BUB zou het immers fantastisch vinden moest het in Vlaanderen economisch wat minder gaan. Want, redeneren ze, hoe minder goed het economisch in Vlaanderen gaat, hoe meer Vlaanderen op Wallonie lijkt en dat kan alleen maar positief zijn voor de Belgische eenheid.

De NVA vindt het niet zo positief dat de haven van Antwerpen klanten misloopt door die genocidewet, tot zover het likken van de hielen van de Amerikanen. De oorlog in Irak is al gestreden en het argument om de genocidewet te behouden om te protesteren tegen de oorlog in Irak gaat dus niet op, de VS wil er trouwens toch niet aan meewerken. Dan kan je beter even met je 2voeten op de grond gaan staan en die genocidewet wijzigen. De NVA is tegen wapenleveringen aan een land in burgeroorlog, dat jij dat een rare zaak vindt is eerder uw dan wel mijn probleem.

Citaat:
De B.U.B. heeft deze ruzie met de VS helemaal niet voor eigen propaganda misbruikt. Alleen de NVA slaagt erin dat te doen, terwijl het niets met communautaire zaken te maken heeft, alleen met onze nobele strijd voor internationale rechtvaardigheid.
De NVA is dan ook geen partij die enkel communautaire zaken aanklaagt, voor u kan dat blijkbaar niet. Dat u problemen heeft met de slinkse zet van de NVA kan ik mij wel voorstellen maar je zal er toch mee moeten leven. Het idee van de genocidewet is nobel maar de wet zelf trekt op niets en schiet haar nobel doel voorbij.

Citaat:
Ik blijf erbij: de genocide-wet is een avant-gardistische en prachtige wet, daarom juist is hij zo controversieel.
Waarom is het een prachtige wet? Is er al een zware misdadiger die zich schuldig heeft gemaakt aan een genocide bestraft?

De genocidewet is in haar huidige vorm onwerkbaar.

Citaat:
Aan Alpina: je geeft ons lessen over internationale, meertalige samenwerking. Geef dan eerst eens het voorbeeld door uw aftands Vlaams-nationalisme opzij te zetten en België en Europa op te bouwen. Misschien is deze klacht, hoewel paradoxaal en niet bedoeld - daartoe een eerste zet.
Kan Vlaamsnationalisme dan niet samengaan met internationale, meertalige samenwerking? Ik zie daar alvast geen problemen in! Als er iets aftands is dan is het wel het idee om vast te houden bij een 19de eeuwse staatsconstructie. Ik zie meer in het opbouwen in een Europa met een Vlaamse en een Waalse staat dan in een Europa van 19de eeuwse en compleet voorbijgestreefde staten.

Citaat:
Het is alleen zielig dat de NVA er weer een Vlaams-Waals spelletje van wil maken door het indienen van die klacht.
U maakt er een Vlaams-Waals spelletje van. Ik ben hier niet begonnen over die communautaire zever noch de NVA!

Citaat:
P.S.: Barco en andere "Vlaemsche" bedrijven hebben hoogtechnologische apparatuur geleverd aan de Britten en de Amerikanen om in Irak oorlog te voeren. Maar ja, dat is voor jullie waarschijnlijk een detail.
Aan de Britten en de Amerikanen, 2 democratische landen. Dat is toch wel nog eventjes iets anders dan een wapenlevering aan een land waar er een burgeroorlog woedt of woede. Die hoogtechnologische apperatuur is trouwens niet specifiek gefabriceerd om meer slachtoffers te maken die minimis kan je voor niets anders gebruiken.

Citaat:
Neen.
alpina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2003, 10:58   #107
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Hans1 schreef:

Dat de BUb'ers het niet zo erg vinden dat bedrijven in de VS expliciet vragen om hun goederen NIET via de haven van Antwerpen te transporteren is natuurlijk niet verwonderlijk. De BUB zou het immers fantastisch vinden moest het in Vlaanderen economisch wat minder gaan. Want, redeneren ze, hoe minder goed het economisch in Vlaanderen gaat, hoe meer Vlaanderen op Wallonie lijkt en dat kan alleen maar positief zijn voor de Belgische eenheid.

De NVA vindt het niet zo positief dat de haven van Antwerpen klanten misloopt door die genocidewet, tot zover het likken van de hielen van de Amerikanen. De oorlog in Irak is al gestreden en het argument om de genocidewet te behouden om te protesteren tegen de oorlog in Irak gaat dus niet op, de VS wil er trouwens toch niet aan meewerken. Dan kan je beter even met je 2voeten op de grond gaan staan en die genocidewet wijzigen. De NVA is tegen wapenleveringen aan een land in burgeroorlog, dat jij dat een rare zaak vindt is eerder uw dan wel mijn probleem.

** Dus als de "Vlaemsche" belangen in gevaar komen, moet alles wijken. Wel dat is nu juist de hypocrisie waar ik het over had !

De B.U.B. wil economische ontwikkeling in héél België. Als de Amerikanen eisen dat de genocide-wet afgeschaft wordt en dreigen met economische sancties, ja, dan hebben we gewoon geen keus. Maar daar heeft de NVA niets mee te maken. Die werd nota bene zo goed als weggeveegd op 18 mei ondanks hopen media-aandacht (iets wat de BUB - nogmaals - niet heeft gehad).

Quote:

De NVA is dan ook geen partij die enkel communautaire zaken aanklaagt, voor u kan dat blijkbaar niet. Dat u problemen heeft met de slinkse zet van de NVA kan ik mij wel voorstellen maar je zal er toch mee moeten leven. Het idee van de genocidewet is nobel maar de wet zelf trekt op niets en schiet haar nobel doel voorbij.

** Uw communautair doel is wel duidelijk: een BELGISCHE wet zogezegd afkomstig van BELGISCHE FRANSTALIGE minister (die spijtig voor u wel perfect tweetalig is) aanvallen om België als een "apenland" trachten af te schilderen. Daarmee wist u wel het nobele doel van deze wet uit en stelt niets constructief in de plaats.

Quote:

Waarom is het een prachtige wet? Is er al een zware misdadiger die zich schuldig heeft gemaakt aan een genocide bestraft?

De genocidewet is in haar huidige vorm onwerkbaar.

** U volgt blijkbaar de actualiteit niet. Nog nooit van het Rwanda-proces in Brussel gehoord. Daar werden effectief zware veroordelingen uitgesproken.

Quote:

Kan Vlaamsnationalisme dan niet samengaan met internationale, meertalige samenwerking? Ik zie daar alvast geen problemen in! Als er iets aftands is dan is het wel het idee om vast te houden bij een 19de eeuwse staatsconstructie. Ik zie meer in het opbouwen in een Europa met een Vlaamse en een Waalse staat dan in een Europa van 19de eeuwse en compleet voorbijgestreefde staten.

** Wat is er zo toekomstgericht aan "Vlaendren"? Lijkt me meer iets middeleeuws. Als natiestaten voorbijstreefd zouden zijn (staat daar iets van in in het Europees ontwerp van grondwet???), waarom schaf je Vlaendren dan niet af als "toekomstige" natiestaat (in uw droomwereld uiteraard)? Duitsland en Italië zijn ook 19-de eeuwse staatsconstructies !

Quote:

U maakt er een Vlaams-Waals spelletje van. Ik ben hier niet begonnen over die communautaire zever noch de NVA!

** U begon over "den Bel-ziek" en "den Dikke" en over "nu weten de Amerikanen wel wie hun bondgenoten zijn".

Quote:

Aan de Britten en de Amerikanen, 2 democratische landen. Dat is toch wel nog eventjes iets anders dan een wapenlevering aan een land waar er een burgeroorlog woedt of woede. Die hoogtechnologische apperatuur is trouwens niet specifiek gefabriceerd om meer slachtoffers te maken die minimis kan je voor niets anders gebruiken.

** Dit antwoord is wel zéér zwak van u. Democratische landen mogen zich dus alles permitteren. Niemand weet op voorhand waarvoor de wapens gaan gebruikt worden. Wel weet men dat de Amerikanen dikwijls terecht en onterecht oorlog gaan voeren. Waarom waren jullie trouwens tegen de Irak-oorlog?

Quote:

Neen.

** Dat is het napluizen waard !
Oud 21 juni 2003, 11:22   #108
alpina
Europees Commissaris

alpina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus als de "Vlaemsche" belangen in gevaar komen, moet alles wijken. Wel dat is nu juist de hypocrisie waar ik het over had !
Door de huidige Belgische genocidewet ga je geen enkele belangrijke pion die zich schuldig heeft gemaakt aan genocide kunnen berechten. Voor zo'n moeilijke kwestie heb je internationale steun nodig en die heeft Belgie niet. Dan is het toch wel idioot om de economische belangen ondergeschikt te stellen aan een wet die enkel in theorie werkt maar in de realiteit een machtsspelletje is geworden om politiek mee uit te halen.

Citaat:
De B.U.B. wil economische ontwikkeling in héél België. Als de Amerikanen eisen dat de genocide-wet afgeschaft wordt en dreigen met economische sancties, ja, dan hebben we gewoon geen keus. Maar daar heeft de NVA niets mee te maken. Die werd nota bene zo goed als weggeveegd op 18 mei ondanks hopen media-aandacht (iets wat de BUB - nogmaals - niet heeft gehad).
Dus de NVA moet inconsequente standpunten innemen om dat u het wil?

De NVA is niet weggeveegd want ze komen van 0%, het is een volledig nieuw project dat nog moet groeien en jij weet zelf waarschijnlijk beter dan ik dat het niet simpel is om zoiets uit de grond te stampen.

Citaat:
Uw communautair doel is wel duidelijk: een BELGISCHE wet zogezegd afkomstig van BELGISCHE FRANSTALIGE minister (die spijtig voor u wel perfect tweetalig is) aanvallen om België als een "apenland" trachten af te schilderen. Daarmee wist u wel het nobele doel van deze wet uit en stelt niets constructief in de plaats.
Ik heb helemaal geen communautair doel! Waar leidt u dat uit af? Ik heb al gezegd dat ik het fantastisch vind dat Michel perfect tweetalig is maar moet ik daarom zeggen dat die genocidewet een goede wet is terwijl dat dat duidelijk niet zo is? Ik heb al meermaal gesteld dat er op internationaal niveau een soort van commissie moet opgericht worden die zich bezighoudt met genocides en die door een hele hoop landen moet erkend worden. Alleen zo los je echte onrechtvaardigheid op. Ik heb dus wel iets constructiefs in de plaats gesteld.

Citaat:
U volgt blijkbaar de actualiteit niet. Nog nooit van het Rwanda-proces in Brussel gehoord. Daar werden effectief zware veroordelingen uitgesproken.
Echt actueel is dat Rwandaproces niet he! Het ging in dat proces trouwens ook over relatief gezien vrij onbelangrijke pionnen. Voor dit soort onrechtvaardigheden kan de wet wel werken maar dan moet die wet verder afgebakend worden. Nu kan er veel te makkelijk misbruik van gemaakt worden.

Citaat:
Wat is er zo toekomstgericht aan "Vlaendren"? Lijkt me meer iets middeleeuws. Als natiestaten voorbijstreefd zouden zijn (staat daar iets van in in het Europees ontwerp van grondwet???), waarom schaf je Vlaendren dan niet af als "toekomstige" natiestaat (in uw droomwereld uiteraard)? Duitsland en Italië zijn ook 19-de eeuwse staatsconstructies !
Het gaat hem niet over de natiestaten in het algemeen die voorbijgestreefd zijn het gaat hem over de 19de eeuwse natiestaten die van bovenaf zijn opgericht, die zijn voorbijgestreefd. Dat er niets in de Europese grondwet staat over die natiestaten is nogal logisch, die grondwet is immers opgericht door de vertegenwoordigers van die natiestaten. Vlaanderen bestaat volgens u toch niet van in de Middeleeuwen? Of bent u nu plots van gedacht veranderd?

Citaat:
U begon over "den Bel-ziek" en "den Dikke" en over "nu weten de Amerikanen wel wie hun bondgenoten zijn".
Ja?? Begon ik daar over? Kan u mij die zinssnedes misschien eens aanwijzen? Ik heb ze namelijk nog niet teruggevonden. U spreekt daarentegen wel constant over Vlaendren en andere onozelheden.

Citaat:
Dit antwoord is wel zéér zwak van u. Democratische landen mogen zich dus alles permitteren. Niemand weet op voorhand waarvoor de wapens gaan gebruikt worden. Wel weet men dat de Amerikanen dikwijls terecht en onterecht oorlog gaan voeren. Waarom waren jullie trouwens tegen de Irak-oorlog?
Neen, ik heb toch niet gesteld dat democratische landen zich alles mogen permitteren!! Ik heb gesteld dat het hier niet over wapens ging maar over hoogtechnologisch materieel dat niet direct dient om te doden! Als u niet inziet dat dat iets anders is dan het leveren van minimi's aan een land in oorlog dan bent u het die over een zeer zwak denkvermogen beschikt.

Wie is jullie? De NVA? Ik heb niets te maken met de NVA, ik heb er enkel sympathie voor. Ik denk dat de NVA tegen de Irak oorlog was omdat ze geen mandaat van de VN hadden en omdat de inspecties nog niet waren afgerond.

Citaat:
Citaat:
Citaat:

Neen.
** Dat is het napluizen waard !
Bent u nu echt zo achterdochtig dat je zelfs dat niet geloofd?
alpina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2003, 15:42   #109
skye
Gouverneur

skye's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Gezien het feit dat u ongelooflijk achterlijk bent, zal dit nogal moeilijk worden, maar ik doe toch een poging. De NVA verdedigt de Vlaamse belangen (in dit geval de haven van Antwerpen). Ze knielt NIET voor de Amerikaanse druk, ze wilt alleen maar duidelijk maken dat er nog normale mensen in Belgie rondlopen. Met Michel als minister van Buitenlandse zaken, zijn er veel mensen daaraan beginnen twijfelen. Ze is niet persé tegen wapenleveringen of tegen de oorlog in Irak. Daar gaat het hier niet over. Het gaat over de hypocrisie van pilaarbijter maximus Michel en de idiotie van de genocidewet.
Citaat:
De B.U.B. heeft deze ruzie met de VS helemaal niet voor eigen propaganda misbruikt. Alleen de NVA slaagt erin dat te doen, terwijl het niets met communautaire zaken te maken heeft,
Schitterende zet van de NVA.
Citaat:
alleen met onze nobele strijd voor internationale rechtvaardigheid.
nobele??? Wat een onzin. Belgie stelt niets voor. Wat gaan wij nu de rechter van de wereld gaan spelen?
Citaat:

Maar u bent dan ook een idioot.
Citaat:

Zij maken er geen Vlaams-Waals spelletje van. Dit gaat niet over communautaire kwesties. U daarentegen wel.
Citaat:

Tja, uw brein is waarschijnlijk te bekrompen om te begrijpen dat dit er niets mee te maken heeft.
Citaat:

geen idee
Oud 21 juni 2003, 15:48   #110
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Ze zijn er in geslaagd om een debat over een genocidewet in een communautair debat te doen ontaarden.

BUB begint mij aardig de keel uit te hangen met hun complottheorien die zowat elke discussie op het forum om zeep helpen.

Is het u al gedaagd dat misschien heel soms politiekers zich ook een keertje met iets anders bezighouden?
Oud 21 juni 2003, 16:06   #111
Kotsmos
Minister-President

Standaard

Citaat:
BUB begint mij aardig de keel uit te hangen met hun complottheorien die zowat elke discussie op het forum om zeep helpen.
hetzelfde geldt in dit geval voor een hoop Vlaams-nationalisten zen. Weetwel, Michel is wa ne Waal enzo. Plots is het zijn wet, en dus kan enkel Vlaamse onafhankelijkheid ons verlossen van de toorn van de VS. Hoezee!
Oud 21 juni 2003, 16:10   #112
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kotsmos
Citaat:
hetzelfde geldt in dit geval voor een hoop Vlaams-nationalisten zen. Weetwel, Michel is wa ne Waal enzo. Plots is het zijn wet, en dus kan enkel Vlaamse onafhankelijkheid ons verlossen van de toorn van de VS. Hoezee!
Het is omgekeerd. De Vlaams Nationalisten gaan aan Amerika laten zien dat zij wel redelijk zijn en dat de Walen eigenlijk maar 'frans'-talig zijn. Dan gaan de Amerikanen Vlaanderen komen bevrijden
Oud 21 juni 2003, 18:16   #113
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

TomB, het zijn niet de Belgisch-gezinden die debatten communautariseren. Wij hebben de staatshervormingen niet gewild, de Vl-nat. wel. Als het aan ons lag dan werd er over die communautaire zever met geen woord meer gerept ! Maar dan wel in een unitair België.
Oud 21 juni 2003, 18:19   #114
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Dat gezegd zijnde vergeten de Vl. nat. de ware essentie van dit debat: is genocide bestrijden een goede zaak op Belgisch niveau? Moeten wij ons steeds de les laten spellen door de VS? Moeten wij er alles voor doen om de NAVO hier te houden? Het zijn open vragen die volgens mij een genuanceerd antwoord verlangen.
Oud 21 juni 2003, 18:21   #115
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
TomB, het zijn niet de Belgisch-gezinden die debatten communautariseren. Wij hebben de staatshervormingen niet gewild, de Vl-nat. wel. Als het aan ons lag dan werd er over die communautaire zever met geen woord meer gerept ! Maar dan wel in een unitair België.
U bent aan de basis van mijn schrijven voorbij gegaan, dit is geen communautaire kwestie, maak er dan ook geen van omdat het nu toevallig een NVA-er is die de klacht neerlegde. Hoewel iedereen hier ondertussen wel weet dat ik geen Vlaams Nationalist ben, kan ik deze actie om het potentiele misbruik van een draak van een wet in de kijker te zetten best wel pruimen, of dat nu van de NVA komt of niet. De eerste stap naar die unie die u zo graag zou zien, is het zich kunnen distantieren van de communautaire problemen om constructief samen te werken met anderen, los van hun politieke overtuiging. De slaagkansen van uw partij zitten beneden nul als u dat niet inziet.
Oud 21 juni 2003, 18:22   #116
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat gezegd zijnde vergeten de Vl. nat. de ware essentie van dit debat: is genocide bestrijden een goede zaak op Belgisch niveau? Moeten wij ons steeds de les laten spellen door de VS? Moeten wij er alles voor doen om de NAVO hier te houden? Het zijn open vragen die volgens mij een genuanceerd antwoord verlangen.
Gooi er de vraag over universele jurisdictie voor 1 land maar ineens bij.
Oud 21 juni 2003, 19:17   #117
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Dus voor u had de NV-A dit niet mogen doenn omdat ze krap bij kas ligt?

Inderdaad.
Als ze enerzijds beweren te krap bij kas te zitten om nog als zelfstandige partij naar de burger te kunnen toestappen, dan moeten ze anderzijds geen poen meer stoppen in een zinloos proces. Dat is afgrijselijk ongeloofwaardig.
Zo zinloos lijkt de zet van N-VA nu ook weer niet te zijn geweest, hé?
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2003, 19:39   #118
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Zo zinloos lijkt de zet van N-VA nu ook weer niet te zijn geweest, hé?
We zullen het verloop van de behandeling der klacht afwachten.........

Welk soort klassering voorzie jij?
  • Op de lange baan?
    Op 't schip van zeven jaar?
    Of gewoon verticaal?
Loopt N-VA niet met het hoofd tegen een muur?
Oud 21 juni 2003, 20:15   #119
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

TomB, geen Vlaams-nationalist? Alleszins wel een flauwe plezante !
Oud 21 juni 2003, 20:15   #120
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Mijn vermoeden blijkt dus TOCH te kloppen: daarstraks op de VRT zei Steve Stevaert dat de NVA de wet mee heeft gestemd !

Dit verdient mij dunkt een apart forum, want dat is wel het toppunt van hypocrisie: tegen een wet zijn die je zelf hebt gestemd !
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be