Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 september 2005, 22:16   #101
Claudine
Banneling

Claudine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa
Dat zegt bijna iedere veroordeelde. En dat er onschuldigen worden opgesloten erken ik ook, maar is dat niet zo bij alle soorten van misdrijven?
dat begint hier wel belachelijk te worden, een pedofiel bij de brandweer, bij een politieke partij, school,... maakt daarom heel de boel nog zo niet... meestal is er een vertrouwensband tussen dader en slachtoffer ( zoals die psychiater en zijn slachtoffer... ) en meestal zijn die meestal machtig en ligt heel hun lot in diens handen en nu ook niet overdrijven , want bij de Islam is pedofilie en incest de normaalste zaak , en ook hier , goed geweten in ziekenhuizen , op scholen ,
familie , sociaal werksters,... maar niemand die erover klaagt , het durft aan te klagen , dus stop de hypocrisie met op de Kerk te hakken.
Claudine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2005, 22:16   #102
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Claudine
het is niet aan de stervelingen om te oordelen en het is niet omdat er een handvol priesters ontspoord zijn, misschien wel lichamelijk aan die praktijken deelnamen, dat zij dit wel waren, want je moet goed weten, iets kan bezit nemen van je lichaam, en zo werkt Satan ook en iedere priester is zo sterk niet om dit te weerstaan.
U bent echt niet van deze wereld volgens mij. U zegt en ik citeer: ''het is niet aan de stervelingen om te oordelen''.
Wat moeten we dan doen? Alle moordenaars, dieven, pedofielen, verkrachters en nog wat van dat moois laten loslopen en God zal ze wel (ver)oordelen op de laatste dag.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2005, 22:16   #103
Gertj3
Minister

Gertj3's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Jij bent rijp voor het gesticht.
Er is nog plaats in Beernem
Gertj3 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2005, 22:17   #104
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3
het hele gerecht is nu conservartief nu bush zijn mannetjes geplaatst heeft
Bush is 'slechts' 5 jaar bezig. Trouwens, veel rechters worden hier verkozen. In Mass. heeft het gerecht toch het homo-huwelijk gelegaliseerd? Veralgemeen dus niet.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2005, 22:20   #105
Apocalyps
Minister

Apocalyps's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn
Ik geef toe dat Civil Law een probleem is hier. Waarover je het trouwens hebt, is een civil lawsuit. De paus is persoonlijk niet beschuldigd van pedofilie. Is gewoon een manier om veel dollars te verdienen door die advokaat en zijn klant in een settlement. Komt zo een beetje neer op jullie genocide -wet.
Ben jij hier nu bezig met de beschermengel (paus Benedictus XVI alias Joseph Ratzinger) van de pedofiele pastoors, bisschops en kardinalen een handje boven het hoofd te houden?
Oud 17 september 2005, 22:26   #106
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dat begint hier wel belachelijk te worden, een pedofiel bij de brandweer, bij een politieke partij, school,... maakt daarom heel de boel nog zo niet... meestal is er een vertrouwensband tussen dader en slachtoffer ( zoals die psychiater en zijn slachtoffer... ) en meestal zijn die meestal machtig en ligt heel hun lot in diens handen en nu ook niet overdrijven , want bij de Islam is pedofilie en incest de normaalste zaak , en ook hier , goed geweten in ziekenhuizen , op scholen ,
familie , sociaal werksters,... maar niemand die erover klaagt , het durft aan te klagen , dus stop de hypocrisie met op de Kerk te hakken.
De enigste die zich belachelijk maakt is u wel. U opent een draad over de kerk en de homofiele priesters, niet wij.
Nergens is gezegd dat iedere priester een pedofiel is en dat dit overal in alle lagen van de bevolking voorkomt zal hier ook door niemand worden tegengesproken veronderstel ik. Van mij doet iedere homo wat hij wil, mij niet gelaten, maar van kinderen blijft ge af!!!!!
Oud 17 september 2005, 22:27   #107
Apocalyps
Minister

Standaard

Citaat:
De enigste die zich belachelijk maakt is u wel. U opent een draad over de kerk en de homofiele priesters, niet wij.
Nergens is gezegd dat iedere priester een pedofiel is en dat dit overal in alle lagen van de bevolking voorkomt zal hier ook door niemand worden tegengesproken veronderstel ik. Van mij doet iedere homo wat hij wil, mij niet gelaten, maar van kinderen blijft ge af!!!!!
Zo simpel is dat.
Oud 17 september 2005, 22:28   #108
longhorn
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps
Ben jij hier nu bezig met de beschermengel (paus Benedictus XVI alias Joseph Ratzinger) van de pedofiele pastoors, bisschops en kardinalen een handje boven het hoofd te houden?
Maar neen, trouwens wilt het Vatikaan volgens de titel van deze topic er iets aan doen. Het gaat in dit Texaans geval niet over een criminal offense maar over een civil lawsuit waarvoor de enige straf geldboetes zijn. Om er de paus bij te betrekken, is gewoon een publiciteitsstunt en een poging om een hoop Vatikaan-dollars te krijgen.
Oud 17 september 2005, 22:28   #109
Gertj3
Minister

Gertj3's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
volledig mee eens
Gertj3 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2005, 22:29   #110
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
As simple as that !!!!!!!
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2005, 22:32   #111
Claudine
Banneling

Claudine's schermafbeelding

Standaard

zageventen
Claudine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2005, 22:33   #112
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
zageventen
Vrij magere repliek hoor.
Oud 17 september 2005, 22:38   #113
Apocalyps
Minister

Standaard

Citaat:
Maar neen, trouwens wilt het Vatikaan volgens de titel van deze topic er iets aan doen. Het gaat in dit Texaans geval niet over een criminal offense maar over een civil lawsuit waarvoor de enige straf geldboetes zijn. Om er de paus bij te betrekken, is gewoon een publiciteitsstunt en een poging om een hoop Vatikaan-dollars te krijgen.
Er is jou blijkbaar iets ontgaan:

Confidential letter reveals Ratzinger ordered bishops to keep allegations secret

(paus Benedictus XVI alias Joseph Ratzinger over pedoseksuele praktijken) ...."Dergelijke zaken dienen absoluut geheim te worden gehouden"[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Apocalyps on 17-09-2005 at 23:38
Reason:
--------------------------------

Citaat:

Confidential letter reveals Ratzinger ordered bishops to keep allegations secret

(paus Benedictus XVI alias Joseph Ratzinger over pedoseksuele praktijken) ...."Dergelijke zaken dienen absoluut geheim te worden gehouden"[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

(paus Benedictus XVI alias Joseph Ratzinger over pedoseksuele praktijken) ...."Dergelijke zaken dienen absoluut geheim te worden gehouden"[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Apocalyps : 17 september 2005 om 22:38.
Apocalyps is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2005, 22:46   #114
Apocalyps
Minister

Standaard

Citaat:
zageventen
The truth does indeed hurt....
Oud 17 september 2005, 22:52   #115
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Seg Klodineke, ge moet weten dat ik mezelf bevredig op de toiletten van mijn katholieke school. Satanisch nietwaar?
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2005, 22:54   #116
Dancer In The Dark
Banneling

Dancer In The Dark's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Seg Klodineke, ge moet weten dat ik mezelf bevredig op de toiletten van mijn katholieke school. Satanisch nietwaar?
pff stelt niks voor.
Ik heb seks gehad in een klooster, met een meiske dan nog.
Dancer In The Dark is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2005, 22:55   #117
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Masturberen mag wel van de paus, maar het mag niet uit de hand lopen .....
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2005, 22:57   #118
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Ik heb oorseks met Satan op een tafel waarop 666 geschreven staat. En er vallen kikkers uit de hemelen, of zo.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2005, 22:59   #119
Dancer In The Dark
Banneling

Dancer In The Dark's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb oorseks met Satan op een tafel waarop 666 geschreven staat. En er vallen kikkers uit de hemelen, of zo.
oo
Dancer In The Dark is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2005, 23:04   #120
longhorn
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps

(paus Benedictus XVI alias Joseph Ratzinger over pedoseksuele praktijken) ...."Dergelijke zaken dienen absoluut geheim te worden gehouden"
Het bestaan van die brief is me bekend en Ratzinger gaat hier inderdaad zwaar uit den bocht. Ik heb gewoon een hekel aan de plaatselijke advokaten die 30-40% opstrijken van een bepaalde geldboete. De mishandeling is gebeurd in Texas door een Texaanse pastoor en dus moeten de schuldigen hier gezocht en gestraft worden. Verder vind ik het goed dat Ratzinger's rol wordt blootgelegd en de kerk meer transparant moet worden. De paus persoonlijk vervolgen, vind ik dan wel puur uit winstbejag.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be