![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() [quote="Raf"]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
TomB schreef: Raf schreef: Bedoel je dat homoseksuelen verstandelijk minder bedeeld zijn? Neen, hij wilt zeggen dat hij hoofdpijn heeft wanneer men hem anale sex bedeelt. Lijkt me logisch, aangezien zijn hoofd zich meestal in zijn anus bevindt _________________ "Slechts twee dingen zijn oneindig, het universum en de menselijke stupiditeit, en ik ben niet zeker van het Rafke, weet ge zelf niet wat ge schrijft jonge. Inderdaad ik gebruik Uw woorden, en wanneer IK dat doe ben ik nen onverdraagzame he. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() [quote="TomB"]
Citaat:
twas iemand anders, khad me vergist |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
sommige rijden zelfs met een bmw als allochtonen ermee rond rijden dan zijn het dieven, als autochtonen ermee rondrijden zijn het rotverwende kinderen btw der zijn veel chinese jongeren die met dure auto's rondrijden (spijtig genoeg ik niet ![]() heb je er al eens bij stilgestaan dat er veel gezinnen tegenwoordig een 2de auto kunnen veroorloven en aan hun kinderen meegeven ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Lokaal Raadslid
|
![]() btw der zijn veel marokanen die k ken die in weekend bij zo een kuisbedrijf werken, da betaalt 700bef/ uur (in de week 350/uur)
is da ni logisch da die zich een auto kunnen veroorloven?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten we het nog eens proberen; misschien dat je dan nu eindelijk to the point kan komen...
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, Fernand, ik wacht nog steeds...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Burgemeester
|
![]() Fernand,men heeft zo van die mensen die heel hun leven wachten,men heeft zo van die mensen die iedere dag in hetzelfde café komen,waar men tegen de muur een bord heeft hangen''morgen gratis bier''
Het gaat hem inderdaad goed af ![]() ![]() ![]() ![]()
In 2003 is het 'Liberaal Appel' een politieke ledenbeweging geworden! Het lidmaatschap bedraagt vanaf het kalenderjaar 2004 12,50 € per jaar. Betaling kan via overschrijving op het nummer 733-0084610-56 met als vermelding "lidmaatschap 2004" Op verzoek van velen kan u vanaf heden ook steunend lid worden voor 100 € jaarlijks. Contacteer ons, [email protected] ,en wij zullen u graag verder helpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Burgemeester
|
![]() Het holle vat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Fernand,was het niet het holle vat dat u verweet''uw verstand zit in uw anus'' ![]() ![]() ![]() Staat hol niet voor anus,en staat vat niet voor penis ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
In 2003 is het 'Liberaal Appel' een politieke ledenbeweging geworden! Het lidmaatschap bedraagt vanaf het kalenderjaar 2004 12,50 € per jaar. Betaling kan via overschrijving op het nummer 733-0084610-56 met als vermelding "lidmaatschap 2004" Op verzoek van velen kan u vanaf heden ook steunend lid worden voor 100 € jaarlijks. Contacteer ons, [email protected] ,en wij zullen u graag verder helpen. |
![]() |
![]() |