![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Youp is goed, Herman Finkers is de beste!! |
||
|
|
|
|
|
#102 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik zal me dan ook maar ff voorstellen.
Mijn naam is Bob, ik ben nationaal politiek secretaris van de BUB, dus je zal ook wel doorhebben dat ik Bob Vangeel heette (de mannen van Kosmos weten dat toch Ik ben acties in de BUB, Bplus en andere Belgische organisaties. Mijn gedachtengoed is betrekkelijk links, en ik ben unitarist; Belg in hart en nieren. |
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Mijn aanraders wat betreft cabaret (in willekeurige volgorde): - Herman Finkers (kurkdroge humor met Twents accent) - de Vliegende Panters (de tv-serie was matig, maar hun theaterprogramma's zijn meesterlijk) - Eric van Sauers (alledaagse humor, zit dicht tegen stand-up aan) - Javier Guzman (politiek cabaret - er staan wat filmpjes hier: http://www.omroep.nl/vara/guzman ) - Bert Visscher (een dorpsgek, je moet er van houden) - Lebbis en Jansen, de Oudejaarsconferences - Jiskefet, series als Debiteuren Crediteuren en de Lullo's Wat mij betreft is Theo Maassen op dit moment een van de beste. Al z'n programma's zijn integraal te beluisteren op http://www.theomaassen.net Beste cabaretprogramma's op tv: Kopspijkers en Dit was het nieuws. Oja, for the reord: ik ben 20, geboren en getogen in en rond Rotterdam en studeer Sociale Geografie aan de Universiteit Utrecht. Ik stem in Nederland meestal SP. |
|
|
|
|
|
|
#104 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niks willekeurige volgorde! Herman Finkers is gewoon de beste, punt! |
||
|
|
|
|
|
#105 | ||
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
#106 | |
|
|
Citaat:
Tja, er is ook zoveel keus. |
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
|
|
|
|
#108 |
|
Burger
|
Ach, De Man die er met kop en schouders bovenuit steekt is Bill Hicks. Niemand brengt humor gelijk hij dat deed. Prachtige boodschap verpakt in hilarische humor. 8)
|
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#110 | ||
|
Burger
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#111 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#112 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Op de site cabaretmp3.com zijn MASSA's cabaretiers LEGAAL af te halen en te beluisteren... |
||
|
|
|
|
|
#113 |
|
|
Doet die site 't wel? Ik heb al eens geprobeerd daar bestanden van binnen te halen, maar toen deed lukte het niet. Naja, 'k zal het nog eens proberen. Bedankt in ieder geval.
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Europees Commissaris
|
Ge moet u natuurlijk wel eerst registeren (dit is gratis) en daarna inloggen...
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
|
Jij hebt mij wel hoog zitten of niet?
Nee, dat was wel gelukt, maar het binnenhalen zelf niet. |
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Raar dat het binnenhalen niet lukt. Bij mij geen probleem. Nog andere die op uw pc zitten? Er is een limiet van 150 MB/week, vandaar... |
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
|
Geeft niet.
De laatste keer dat ik het geprobeerd heb is al een hele tijd geleden, op mijn oude computer toen nog. Ik ben wel altijd de enige gebruiker geweest. Maar goed, hij doet 't nu |
|
|
|
|
|
#118 | |||
|
Burger
|
Citaat:
Haal die daar maar vlug af zou ik zo zeggen. De Bill Hicks Stichting steunt het verspreiden van bootlegs, maar willen niet dat officiële albums verspreid worden, die inkomsten zijn nodig om het Sacred Cow Project draaiende te houden! |
|||
|
|
|
|
|
#119 | ||
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Kwist ni da jij ook zo ne hardcorepunker was?
|
|
|
|
#120 | ||||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik vind het wel nogal straf dat zoiets illegaals is, als ge het gewoon van een supermakkelijke URL (cabaretmp3) vrij af te halen valt. Het ding is trouwens al geruime tijd online (+6 maanden min), en heeft zelfs in het maandblad Netwerk gestaan... |
||||
|
|
|