![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja hoor. Dank je hoor. Bedankt voor het posten van de info van de pc die ik wél kon zien staan. van die andere weet ik nog steeds niks. Maar hey, ik zou moeten knielen voor zoveel hulpvaardigheid.
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is inderdaad niet te duur. Eerlijkheidshalve, bij de overheidPC zijn ook de kosten van: Internetaansluiting inbegrepen (krijg je bij de meeste providers wel gratis bij acties) Basisopleiding PC gebruik, ik dacht 4 uur, wat voor een leek zeer weinig is, je kan dan net de PC aan en uitzetten. Want met de Windowslogica, moet je kunnen omgaan. vb. Om af te sluiten moet je naar start gaan. ![]()
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Servaes, Jan (ed.) The European Information Society: A reality check. Bristol, UK & Portland, OR, USA: Intellect. en ook CAMMAERTS, B., VAN AUDENHOVE, L. & NULENS, G.: Beyond the digital divide: tackling exclusion and fostering inclusion, VUBPress, Brussel
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedankt voor je sneer. Van welke pc wil je dan wel info ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik sta ook in het onderwijs, en merk heel duidelijk dat heel wat studenten heel wat problemen ervaren met hun weg te vinden in de nieuwe technologieën. Het gaat ook niet alleen om studenten. Er zijn genoeg mensen die moeite hebben met het optimaal gebruik van de technologie.
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik merkte gewoon op dat ik er geen info bij zag staan.
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nochtans geven de meeste studies op dat gebied vooral kritiek op het politieke beleid.
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Interessante discussie, maar kunnen we vooral on-topic blijven?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Parlementslid
|
![]() Daar zullen subsidies vd overheid niks aan veranderen. Volgens mij heeft het niks te maken met de kostprijs van een internetabo of pc's. Hoe komt het dat diezelfde mensen zelden een boek lezen, terwijl boeken eigenlijk bijna gratis verhuurt worden door bibliotheken?
![]() |
![]() |
#113 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het is wel een tamelijk belangrijke voorwaarde.
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nog geen politieker tegen mij horen zeggen wat ik wel en niet mag onderzoeken, wat en wel en niet mag publiceren, en hoe ik mijn conclusies moet schrijven ![]()
![]() |
![]() |
#116 |
Parlementslid
|
![]() Het is symptoombestrijding. Hoeveel geld zouden die gezinnen uitgeven aan gsm-kosten of sigaretten, per maand? Denk je echt dat ze tekort aan geld hebben, of word het gewoon slecht besteed?
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() misschien bent u een systeemhoer van geboorte en is er weinig werk aan wat dat betreft
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien is dan stiekem toch wel extreem-rechts aan de macht in vlaanderen.
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
b) als het gaat om kinderen, denk ik niet dat je kunt zeggen dat zij al het geld dat ze verdienen uitgeven aan gsm en sigaretten.
![]() |
![]() |
#120 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
b) Natuurlijk niet, maar 'sociaal internettarief' is zinloos als alleenstaande maatregel. Volgens mij is het zelfs niet de belangrijkste voorwaarde om die digitale kloof te dichten (voor zover dat mogelijk is dus).
will be made not by individual human wisdom but by the disappearance of the groups that have adhered to the "wrong" beliefs. (F.a. Hayek) Laatst gewijzigd door Phrea|K : 20 februari 2006 om 01:09. |
|
![]() |
![]() |