![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Verder heb ik gesproken met een ex.rijkswachter en vriend van Patrick Debaets. Deze laatste werd, zoals je heel misschien wel weet, door hogergenoemde Duterme van het onderzoek afgehaald omdat hij de ondervragingen met de X.getuigen zou gemanipuleerd hebben. Alles werd nochtans op band én video opgenomen. Duterme deed de nederlandstalige ondervragingen intussen tot driemaal toe 'herschrijven' door....franstalige collega's. Toen waren de ondervragingen pas 'gemanipuleerd'. Patrick Debaets werd later door de rechtbank vrijgesproken van de beschuldigingen van Duterme. Debaets kreeg echter nooit meer zijn werk terug terwijl Duterme het zijne zelfs nooit verloor.... Trek er jouw conclussies uit. Ik vrees echter dat Anna List gelijk heeft. Je doet maar. Als je jong genoeg bent maak je wellicht de dag nog mee dat er voor niemand nog ongeschreven politiewetten zullen nodig zijn, noch goed betaalde beschermers die vandaag (nog) moeten zwijgen. Wie weet hoe gauw daarna eveneens de dag komt dat je zult terugdenken aan wat je hier vandaag gelezen hebt.
|
|
|
|
#102 |
|
Banneling
|
En dan? Waarschijnlijk gaat het hier om de vrijheid van meningsuiting, d.w.z. de vrijheid om leugens te vertellen, zoals jij hier zo dikwijls doet. Dat bewijst uiteraard niets.
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wees dan ook zo eerlijk om dit onmiddellijk door te trekken naar het gros van de invloedrijke politici (hoewel dat niet in de GW staat). |
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het enige dat onze rwa van de Parijse rechtbank verkreeg was dat het boek een nota moest bevatten tussen de omslag en een van de eerste omslagen waarin stond dat hij niet akkoord ging met de inhoud van het boek. In Belgique werd dat echter verkocht als 'een overwinnig van het Hof'. Of onze Koninklijke Hoogheid zich zijn overwinning zo had voorgesteld, betwijfel ik....
|
|
|
|
#105 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#106 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Om op het tweede deel van je post te antwoorden, ja, ook die 'invloedrijke personen', die datgene moeten pardoneren waar jouw afgoden het onderwerp van zijn, kwamen al ruim aan bod. Jean-Luc Duterme gaf echter gehoor aan de opdracht van Langlois zoals je hier kon lezen: Citaat:
Wellicht dacht jij dat het hier enkel om de koninklijke familie gaat, daarom zal ik iets meer uit het betreffende boek overnemen. Citaat:
Bedankt overigens dat je toegeeft dat er zelfs in de grondwet zou staan dat 'de koning geen kwaad k�*n doen'. Hiermee bevestig je zelf mijn zogenaamde 'leugens'.
|
|
|
|
#107 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Al worden die 'invloedrijke personen niet door de grondwet beschermd, tegen geen enkele van hen werd zelfs een onderzoek gestart. De reden lijkt me duidelijk: de betrokkenen kennen elkaar ergens van. Gaat men bij één van hen 'zoeken' dan komt men onvermijdelijk bij het Hof terecht, en zoals je al kon vaststellen, bereikt een gerechtelijk onderzoek onverbiddelijk haar eindpunt van zodra daarin, op wat voor wijze dan ook, een referentie wordt gemaakt naar een lid van het Hof. Laatst gewijzigd door Knuppel : 3 april 2006 om 19:04. |
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Staatssecretaris
|
Juist! En daarmee is alles gezegd. Voor de republikeinen (lees: flaminganten) zijn alle middelen geoorloofd om het koningshuis in een slecht daglicht te stellen. Zelfs journalisten van de anders zo gehate De Morgen worden dan ineens als betrouwbare verslaggevers aangevoerd. Bewijzen voor al deze insinuaties? Nul. Nada. Niente. Noppes.
|
|
|
#109 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Alsof de journalisten van De Morgen nodig zijn om na te kunnen gaan dat, op Boudwijn na, ALLE Seksen Coburgs fervente hoerenlopers en bigamisten waren.
|
|
|
|
#110 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
wat mij betreft is de lastercampage tegen de tirannie pardon monarchie nog niet ferm genoeg opgedreven. Een feodale instelling die politieke macht erfelijk maakt verdient niet beter dan langs alle kanten gekoeieneerd te worden. Als ik de coburgs kan belachelijk maken zal ik het niet nalaten, wees gerust
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Staatssecretaris
|
En dan? Waar staat het in de Grondwet dat de koning op straffe van abdicatie trouw moet blijven aan de koningin? En daarbij: bigamisten??? Hoeveel leden van de koninklijke familie zijn met meer dan een partner tegelijkertijd gehuwd?
|
|
|
#112 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#113 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De allereerste koning al.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 3 april 2006 om 20:01. |
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Door onze koning belachelijk te maken zal hij alleen aan populariteit winnen. Ik hoop dat u zo dom niet bent. |
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Banneling
|
Tss, tss, Pelgrim, niet direct de grote woordjes bovenhalen, hè. De grondwet is gestemd door de constituante en die heeft het laatste woord in België, niet de koning. Dat is nu net het grote verschil met een dictatuur.
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je hebt niet ontkend dat de LeopoldI niet gescheiden was toen hij opnieuw trouwde, Hans.....
|
|
|
|
|
|
#120 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dan was Leopold I een bigamist, zo simpel is dat. Maar voor Hans blijkbaar te tolereren alleen al omdat het de koning was. Ik vraag mij trouwens af hoe Leopold terug kon trouwen als hij niet gescheiden was. |
|
|
|
|