Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 april 2006, 17:15   #101
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Duncan de meeste vrouwen zijn hele lieve wezens,jij zult gewoon wat pech hebben gehad met een paar vrouwen hé.
Dus Duncan niet veralgemenen .
P.S. ik kan echt niet goed schrijven maar ik schaam mij er niet voor,ik ben van mijn 14 jaar moeten gaan werken dus....

Iemand die in gezinnen werkt weet da immers maar even kleine correctie ...

Héééél veel pech VOORAL in het Antwerpse meer dan men leeftheid allezins dus kuntge rekenen.

Ik zeg de waarheid en veralgemeen deze niet das het verschil; heb mensen kennis en zever ni rond den pot dast verschil.

Mochtge weten hoe meesterlijk een vrouw liegen kan sociaal psychologisch gezien zoudtgte verschieten ; wedden
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2006, 17:32   #102
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Na Hemut Lotti Classics,nu ook Lombas sociaal

Laatst gewijzigd door duveltje382 : 4 april 2006 om 17:33.
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2006, 17:35   #103
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duncan Bekijk bericht
Dat dit zo lijkt heeft zo zen redenen; ben jij dan de bewuste psycholoog die huis/tuin/maatschapij en werk combineert in zake introspecties awel bravo maar ik ook ; moeilijk te vatten kweet 't das u probleem ni het mijne .
ik durf wel eens naar mezelf kijken, en naar m'n invloed die ik op anderen heb, ja.

Citaat:
Dat of zo iets hopen is miscshien minder grof dan moderne uitbuiting en grove taal gebruik door wel stellenden die gaarne mensen onderdrukken/uitbuiten en ja daar horen ook vrouwen bij jammer MAAR waar .
Wat reiklt en zeilt in de maatschapij kent HET VOLK beter dan den politicus en DAAR hoor IK thuis .
Hopen dat iemand aan frieten gesneden wordt omdat ze een geslacht heeft dat u niet aanstaat is altijd grof. In ieder geval grover dan eens een lelijk woord te laten vallen.

Jij bent er eentje die zit te juichen als er een vrouw iets overkomt eh?
Zit je zo naar het nieuws te kijken? "Vrouw vermoord" "joehoeeew!!".

Citaat:
Kortom een moeder die alles opzuipt/snuift/gebruikt en niks voor het kind laat hoort daar ook thuis en het is niet steeds de man zen schuld zoals uitgebeeld wordt in wet en op tv .
wat moet die moeder doen? beetje snuifsel overlaten voor het kind?
Tuurlijk zijn er moeders die hun kinderen verwaarlozen. er is niemand die dat zal ontkennen.
Maar daarom hoef je er nog niet vanuit te gaan dat ieder geval waarin een man de schuld wordt gegeven, eigenlijk de vrouw verantwoordelijk was.

Citaat:
Dat de vrouw minder verdient in loon heeft zo zen redenen en ik zen der zelf 30 en mijn conservatieve mening telt al in pré christelijke tijden dus ga wa vissen en relativeren aub da helpt ...zelfs bij mij .
de vraag van vrouwen is vrij simpel hoor. Gelijk loon voor gelijke arbeid.
Als jij als man minder verdient met poetsen dan een vrouw voor hetzelfde werk, dan is dat onrechtvaardig.
Als een vrouw minder verdient met hetzelfde werk als een man, dan is dat ook onrechtvaardig.
En de cijfers wijzen uit dat het vooral de vrouwen zijn die minder verdienen voor hetzelfde werk dan mannen, en niet omgekeerd.
Ik snap niet wat daar zo wraakroepend aan is.

Citaat:
Tegenwoordig zen der zelfs moeders die hun kind ni enkel verwaarlozen maar ook psychisch verwaarlozen het zen ni altij de vaders ...ook al wordt dat zo gedocumenteerd ( soms ) .
dat fenomeen is niet nieuw.
er zijn altijd al vrouwen geweest die hun kind verwaarlozen.
Oud 4 april 2006, 17:37   #104
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Iemand die in gezinnen werkt weet da immers maar even kleine correctie ...

Héééél veel pech VOORAL in het Antwerpse meer dan men leeftheid allezins dus kuntge rekenen.

Ik zeg de waarheid en veralgemeen deze niet das het verschil; heb mensen kennis en zever ni rond den pot dast verschil.

Mochtge weten hoe meesterlijk een vrouw liegen kan sociaal psychologisch gezien zoudtgte verschieten ; wedden
als je weet hoe meesterlijk een man een vrouw kan verkrachten of deftig in elkaar slaan zou je ook verschieten.
Maar ik zie niet in alle mannen verkrachters en geweldenaars.
Oud 4 april 2006, 17:37   #105
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Duncan de meeste vrouwen zijn hele lieve wezens,jij zult gewoon wat pech hebben gehad met een paar vrouwen hé.
Dus Duncan niet veralgemenen .
P.S. ik kan echt niet goed schrijven maar ik schaam mij er niet voor,ik ben van mijn 14 jaar moeten gaan werken dus....
er is helemaal niks mis met je manier van schrijven
Oud 4 april 2006, 17:39   #106
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

maar ik begin het te snappen.
als ik weinig geld verdien zou ik misschien nog meevallen voor duncan.
maar ho maar als ik een mooi loon zou hebben en me zou willen engageren om iets te veranderen in de politiek.... dan ben ik opeens een boosaardig wicht dat niet meer verdient dan slachtoffer te worden van een gezinsdrama
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2006, 18:14   #107
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
ik durf wel eens naar mezelf kijken, en naar m'n invloed die ik op anderen heb, ja.

Hopen dat iemand aan frieten gesneden wordt omdat ze een geslacht heeft dat u niet aanstaat is altijd grof. In ieder geval grover dan eens een lelijk woord te laten vallen.

Jij bent er eentje die zit te juichen als er een vrouw iets overkomt eh?
Zit je zo naar het nieuws te kijken? "Vrouw vermoord" "joehoeeew!!".

wat moet die moeder doen? beetje snuifsel overlaten voor het kind?
Tuurlijk zijn er moeders die hun kinderen verwaarlozen. er is niemand die dat zal ontkennen.
Maar daarom hoef je er nog niet vanuit te gaan dat ieder geval waarin een man de schuld wordt gegeven, eigenlijk de vrouw verantwoordelijk was.

de vraag van vrouwen is vrij simpel hoor. Gelijk loon voor gelijke arbeid.
Als jij als man minder verdient met poetsen dan een vrouw voor hetzelfde werk, dan is dat onrechtvaardig.
Als een vrouw minder verdient met hetzelfde werk als een man, dan is dat ook onrechtvaardig.
En de cijfers wijzen uit dat het vooral de vrouwen zijn die minder verdienen voor hetzelfde werk dan mannen, en niet omgekeerd.
Ik snap niet wat daar zo wraakroepend aan is.

dat fenomeen is niet nieuw.
er zijn altijd al vrouwen geweest die hun kind verwaarlozen.
Bedankt voor de laatste zin en dat is nu net mijn punt verder nog even dit ...u mag zo veel veronderstellen als u wil & woordjes in de mond werpen maar dan zal ik ze telkens aankaarten - Quotte :Maar daarom hoef je er nog niet vanuit te gaan dat ieder geval waarin een man de schuld wordt gegeven, eigenlijk de vrouw verantwoordelijk was.

IEDER GEVAL - schreef ik al niet sociaal communicatievelinge conservativist
Oud 4 april 2006, 18:18   #108
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
maar ik begin het te snappen.
als ik weinig geld verdien zou ik misschien nog meevallen voor duncan.
maar ho maar als ik een mooi loon zou hebben en me zou willen engageren om iets te veranderen in de politiek.... dan ben ik opeens een boosaardig wicht dat niet meer verdient dan slachtoffer te worden van een gezinsdrama

Gij KUNT da ni snappen & boosaardig wicht zen OOK 2 woorden die ik ni hanteerde / gebruikte .

Ik praat en luister naar jongeren en deed ni voor niks scholingen zoals conflict hanteringen of luisteren naar kinderen.

JA der zen vele mensen mé hoog loon die sociaal lijken en niet bewust weten met wie ze aan het comuniceren zijn;zelfs woordjes in de mond gooien en uitvinden.

Succes met uw verdere manier van sociale communicatie ikzelf hem het ni voor oude kostuums of jonge mensen in een oud kostuum omdat zij slechts 1 bepaalde richting in hun denken en communicatie weergeven namenlijk ik weet het en ben sociaal en andere niet .

Als ik schrijf dat dit gaat toenemen ( gezins drama's) dan heb ik daar mijn proffessionele redenen voor wat IK niet van ieder 1 kan zeggen die sociaal voelend lijkt .
Oud 4 april 2006, 18:20   #109
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Wat een onsamenhangend gebrabbel toch...

Jammer.
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2006, 18:22   #110
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Wat een onsamenhangend gebrabbel toch...

Jammer.
Wat een onduidelijk antwoord
Oud 4 april 2006, 18:23   #111
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat een onduidelijk antwoord
Het was geen antwoord.
Oud 4 april 2006, 18:30   #112
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Het was geen antwoord.
Het was een lombas monoloog hé
Oud 4 april 2006, 18:30   #113
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
als je weet hoe meesterlijk een man een vrouw kan verkrachten of deftig in elkaar slaan zou je ook verschieten.
Maar ik zie niet in alle mannen verkrachters en geweldenaars.

Als man weet ik da maar al te goed maar daar ga ik al ten eerste anders mee om en ten tweede vertel je de mensen op www maar den helft.

Vele mannen worden aangespoort/verplicht/gedwongen tot geweldadig gebruik ( als teken van onmacht ) al eens SOCIAAL bij stil gestaan meneer den communicatieve MAN.

Ik kom uit nen vrouwen sector en heb genoeg gezien hoe men daar omgaat men vrouwen die nen grote mond hebben en mannen , gelijkheid enz... .

Ge moogt mij altijd zo proberen te omschrijven dat ik geweldadig zou zijn enzovoort om mij zo ver te krijgen maar als poetsman en sociaal vaardige meld ik u dan dat ge even kwetsend overkomt dan ik naar u overkom denk daar moh is op na

Ik bezoek 7/7 gezinnen maat en al JAREN
Als ik schrijf dat armoede zal stijgen en voedsel bank cijfers & mensen zie weet ik al genoeg en JA ik als werkenden blanke belg zit daar tussen dank zij grote sprekers en schrijvers zoals u en ander.

Grote sprekers en schrijvers zonder sociaal bewustzijn die sociaal proberen over te komen; media, cijfers en imago opgeilen van mensen om nog meer de armen der maatschapij te onderdrukken.

Onderdrukt moh lekker verder of fascistische wijze dan zal ik dat weer spiegelen naar onwetende reële gebeurtenissen en feiten van gezinnen waar mensen zoals ik ELKE dag kaas van hebben gegeten en mensen zoals u misschien ook maar dan vanuit of vanaf een bepaalde positie & niet als voedsel bank klant zoals ik .

Nog iets dat armen onderdrukt worden in woord & daad wordt niet enkel omschreven in sociale psychologiën maar ook media ,actueel bvb verschillende gemeenschappen en kerk diensten; vanuit maatschappenlijk oogmerk ook en privé .... .

Dat mannen onderdrukt worden is nog zo nieuw dat men er over studeert en opzoekings werk universitair verricht maar dat ontneemt vele vrouwen organisaties niet om het roer in eigen hand te nemen en voor die mannen op te komen

Dat armen zich nergens welkom voelen wordt duidenlijk alsge wa topics leest hier op dezen politieken forum in post record aantal mensen naar voedselbank.

En begin te melken over men schrijf fouten of dialekts vormen hé want ik melk regelrecht terug zenne hihi

Laatst gewijzigd door duncan : 4 april 2006 om 18:33.
Oud 4 april 2006, 18:34   #114
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Gij KUNT da ni snappen
prima. dan moet ik ook geen moeite doen en kan ik wat je schrijft gewoon negeren.

Citaat:
& boosaardig wicht zen OOK 2 woorden die ik ni hanteerde / gebruikte .
stom wijf dan. what's the diff.

Citaat:
Ik praat en luister naar jongeren en deed ni voor niks scholingen zoals conflict hanteringen of luisteren naar kinderen.
dat is toevallig.
ik ben kinderpsychologe en luister dus ook wel eens naar kinderen
(behalve nu dan, ik zie bitter weinigen in m'n kutjob )

Citaat:
JA der zen vele mensen mé hoog loon die sociaal lijken en niet bewust weten met wie ze aan het comuniceren zijn;zelfs woordjes in de mond gooien en uitvinden.

Succes met uw verdere manier van sociale communicatie ikzelf hem het ni voor oude kostuums of jonge mensen in een oud kostuum omdat zij slechts 1 bepaalde richting in hun denken en communicatie weergeven namenlijk ik weet het en ben sociaal en andere niet .
mijn ervaringen met moeders die geld verdienen zijn doorgaans positief.
(de papa's zie je helaas minder - een vaak voorkomende klacht trouwens van de moeders). Ze hebben me nooit het gevoel gegeven dat ik van niks wist en niks kon (hoewel je als beginnend kinderpsycholoog dus bijzonder weinig weet).

Een kostuum heb ik nooit gedragen

Citaat:
Als ik schrijf dat dit gaat toenemen ( gezins drama's) dan heb ik daar mijn proffessionele redenen voor wat IK niet van ieder 1 kan zeggen die sociaal voelend lijkt .
je schrijft niet dat gezinsdrama's gaan toenemen, je schrijft dat je HOOPT dat ze gaan toenemen. Kleine nuance.
Oud 4 april 2006, 18:39   #115
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

dat is toevallig.
Betrapt een wijf

.
Oud 4 april 2006, 18:44   #116
Elo
Uw buurtmoderator
Burgemeester

Elo's schermafbeelding

Standaard

Gelieve ook deze draad recht te houden, en on-topic, of er worden verwittigingen uitgedeeld aan wie zich bezondigt aan persoonlijke aanvallen, nutteloos schelden en/of denigrerende/discriminerende uitingen ten opzichte van bepaalde mensen.

Dank u,

Elo
Uw Buurtmoderator
Elo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 april 2006, 18:48   #117
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als man weet ik da maar al te goed maar daar ga ik al ten eerste anders mee om en ten tweede vertel je de mensen op www maar den helft.

Vele mannen worden aangespoort/verplicht/gedwongen tot geweldadig gebruik ( als teken van onmacht ) al eens SOCIAAL bij stil gestaan meneer den communicatieve MAN.
daar gaan we weer

Durf je aan een verkrachte vrouw vertellen dat het haar eigen schuld is?
Durf je aan een vrouw die iedere dag in elkaar geslaan wordt en de deur niet meer uitdurft, dat het haar eigen schuld is?

Als je zoveel ervaring hebt in de sociale sector zou je trouwens bijzonder goed moeten weten dat communicatie circulair is. Vroeger heb ik daarover eens een post geschreven hier. Natuurlijk zijn er vrouwen die hun man het bloed vanonder de nagels pesten, waarna de macht uitvliegt. Daarnaast gebeurd het ook gewoon vaak dat de man zijn 'geduld' verliest in een ruzie waar hij zelf deel van uitmaakt: hij komt thuis, negeert z'n vrouw, vrouw boos, ruzie, vrouw zegt iets gemeens, man slaat. Circulariteit dus.

Maar je gaat er toch niet omheen kunnen dat er een groot aantal mannen zijn die er gewoon fun in hebben hun vrouw te slaan of te verkrachten. Ze kiezen zich daarvoor een vrouw uit die vrij zwak staat, bijvoorbeeld eentje die al jarenlang verwaarlozing en mishandeling heeft gekend thuis.

En stop met me man te noemen.
Oud 4 april 2006, 18:50   #118
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Betrapt een wijf

ja, en nieuw dat dat is.

als duncan in de buurt is voel jij altijd opeens de nood om te gaan schelden eh?
Oud 4 april 2006, 18:52   #119
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
prima. dan moet ik ook geen moeite doen en kan ik wat je schrijft gewoon negeren.

stom wijf dan. what's the diff.

dat is toevallig.

mijn ervaringen met moeders die geld verdienen zijn doorgaans positief.
(de papa's zie je helaas minder - een vaak voorkomende klacht trouwens van de moeders). Ze hebben me nooit het gevoel gegeven dat ik van niks wist en niks kon (hoewel je als beginnend kinderpsycholoog dus bijzonder weinig weet).

Een kostuum heb ik nooit gedragen

je schrijft niet dat gezinsdrama's gaan toenemen, je schrijft dat je HOOPT dat ze gaan toenemen. Kleine nuance.

Neej grote nuance en ja dat klopt dat schreef ik met redene die uw petje te boven gaat zoals men wel eens zegt.

Verder nog dit als psychologe moet u toch weten dat u graag personificerend gedrag weergeeft en beschrijft zelfs hier online hetgeen ik uiterst waardeer maar....punt 1 ge hebt hier ni te doen mé een kind ; punt 2 ik negeer u ook en bedankt voor uw (sociale) waardering en punt 3 ik zen geen patiënt of klant bij u hé

Sommige mensen kunnen niet om met personificerend gedrag of het overdreven omschrijven van ...moh t'is u vergeven euhmmm oe zeggen ze dat beroeps misvorming ofzo iet ;p

Personificaties leiden ook tot andere gedrags types/patronen hmmm neej kgaan ni meedoen of trachten u te omschrijven zo online op deze forum.

Je lijkt mij wel iemand die graag rust opzoekt & soms voor zichzelf ook verder lijkt u mij een bewust iemand in geest en lichaam met enkele vrienden.

Khem al zo weinig en veel mensen kennis da ik uw reply ni ga lezen en zelfs niet verwacht dat u ja dat klopt of neen gaat antwoorden.

In alle waarschijnlijkheid gaat u gewoon verder met het ettiketeren en vakjes indelen van mensenlijk gedrag waarmee u bij mij al ni sociaal overkomt tgo mijn persoon ;zelfs blijk geeft van onbewuste communicatieve vormen .

Iets grofs hopen kan soms vele mensen wakker schudden en hun bewust maken van HUN eigenste maatschapij en beroeps halve biedt ik relevante informatie over deze materie .

Vele gezinnen komen in drama door financiële oorzaken, familiale, of worden daartoe gedreven en gepest .

Feiten die ik als poetsman; ex-verzorger besef en van verre zag ; grote sprekers en schrijvers en geleerde met hoog loon of hun vriendjes maken wet en dienen ze ook op te volgen.

Meestal gebeurt dit niet en wordt een arme mens voor oordeelt of gepersonificieerd in gedrag en schrijf stijl gewoon zichzelf zijn wordt al vooroordeelt .

Denktge nu echt da ik dit zo maar hoop ... rarara vele mannen worden ertoe gedreven zelfs op den werkvloer en daar spreekt men weinig of nooit over .

Dat er meer en meer nor voedsel banken gaan bemerk ik ook al een tijdje als zijnde klant van hun diensten .

Troost u alsge die geleerde academici laat doen enzo ist zo klaar en is het steeds de man zen schuld dat er armoede is of onheil noooooiit de vrouw .

Dus wordt de wereld hoe ouder hoe zotter en krijgtge minder en minder klanten meeste vrouwen/mannen weten zelfs ni wa da kinder rechten zijn, hygiëne of sociaal bewust omgaan met enz...in bepaalde Antwerpse streken.

Laatst gewijzigd door duncan : 4 april 2006 om 19:00.
Oud 4 april 2006, 18:58   #120
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Duncan ga je nu echt blijven aan die voedselbank hangen?
Doe eens iets man!
Waar zit uw trots?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be