![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#102 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Euhm, ooit al van het concept 'mekaar graag zien, no matter what' gehoord? ![]()
![]() |
![]() |
#103 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En leer schrijven! Hoe kunt ge in zo weinig zinnen zoveel -dt fouten opstapelen? Hebt gij geen enkel zelfrespect of eergevoel?
![]() |
![]() |
#104 |
Minister-President
|
![]() Gaat het hier om het bekeuren van spellingsfouten? Neen toch, oh ja m'n gaat een beetje die toer op aan gebrek aan argumenten. Ernstig wetenschappelijk onderzoek, hahaha. Ongeveer 10 % van de bevolking is homosexueel. En neem van me aan, ver zullen ze er niet van zitten. En dan nog ook als is het maar 0,1 % die homofiel is, ze hebben recht op gelijkheid.
![]() |
#105 |
Minister-President
|
![]() gewist
![]() |
#106 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#107 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, laten we for argument's sake dan maar even aannemen dat slechts 2% van de wereldbevolking homoseksueel is. Hebben ze daarom minder recht op een evenwaardig leven, minder recht op een gelijke behandeling? Geldt het "heb uw naaste lief" van jouw goeroe alleen voor de naasten die je zelf uitkiest? Sinds wanneer meet je iemand's zelfrespect en eergevoel af aan zijn of haar taalvaardigheid?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Partijlid
|
![]() Verhaaltje:
Ik zat een tijdje geleden met een goede kennis op café en tussen 'de soep en de patatten' kwam het homohuwelijk ter sprake.Dat we het er beiden overeens waren dat het maar normaal was dat er aan die discriminatie een einde kwam was te verwachten.Ergens tussen, in kweet niet meer hoe ofzo, zei hij dat homofilie een afwijking was. Ik in alle staten maar toen kwam het in me op dat hij in z'n laatste jaar bio zit en een thesis schrijft over één of ander genetisch gedoe. Blijkt dat homofilie een 'afwijking' maar dan in de betekenis dat blauwe ogen,blond haar,lengte en ZOVEEL meer... Hij wist me te vertellen dat het gen langs de moeder wordt overgedragen en de kans 1 op 100 000 (dacht ik, kan er ook zwaar naast zitten want had al wat gedronken) Waarom vertel ik dit nu??? Als er hier door bepaalde individuen zo belachelijk wordt gedaan over homofilie waarom dan eens niet over een ander genetisch kenmerk??? Bv: Mensen met blond haar zijn degoutant en dom en mogen niet trouwen want dat is toch onnatuurlijk ![]() ![]() ![]() Met verdraagzame groeten Pwvb |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Persoonlijk vind ik het ethisch niet nodig dat er een biologische verklaring wordt gezocht voor homofilie. Dat leidt naar fatalisme en biologisch determinisme. Niets is 100% genetisch bepaald, niets.
![]() |
![]() |
#110 |
Gouverneur
|
![]() Volgens mijn bronnen wordt men homofilie door een samenspel van oestrogeen & androgeen tijdens de embryonale fase. De vergelijking met blond haar is goed deze vergelijken met rosse mensen met sproeten nog beter want die zijn ongeveer even sterk vertegenwoordigt als mannelijke homo's, lesbiennes zijn er een pak minder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Trouwens die minderheid legt helemaal GEEN WIL OP. Hoe komt u erbij ? Moet u nu plotseling homofiele handelingen verplicht uitvoeren omdat die wet er is ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Parlementslid
|
![]() pffff het huwelijk is normaal tussen man en vrouw !!!!!! , toch normaal als je de biologische kant beziet die op voortplanting is voorzien !!!!! uw achterwerk is om mee naar de wc te gaan en dient niet om een ander in te laten roeren ......
homofillie is een ziekte , niet meer maar ook niet minder
![]() |
#113 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Mja, als het zo zit: herinner me er later dan maar aan dat ik er nooit aan begin!
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Leer toch eens een onderscheid te maken tussen een relatie tussen twee partners van hetzelfde geslacht en handelingen tussen twee homoseksuele mannen. Volgens uw logica zou een huwelijk tussen twee vrouwen wèl toelaatbaar zijn, aangezien die (voor zover ik daar over kan oordelen natuurlijk) geen anale sex hebben? En ook hier nogmaals dezelfde opmerking: huwelijk en voortplanting hebben niets met elkaar te maken.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#119 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan je een ja-of neen-antwoord geven op mijn vraag? Is necromanie een geestelijke stoornis? En vooral waarom? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |