Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > MP3-moord
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum.

Discussietools
Oud 18 april 2006, 00:06   #101
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
volgens hetgeen gij normaal blijkt te vinden, heb ik besloten mijn portie aan fikkie te geven.
doe maar ..sorry hoor makker (?)...... als jij al zo ver gaat in je vooroordelen dat een allochtoon ( verondersteld dat dat verhaal klopt, natuurlijk ) die hulp bood, dat opzettelijk naar de haaien liet gaan ... ben je niet meer normaal bezig

Laatst gewijzigd door praha : 18 april 2006 om 00:06.
praha is offline  
Oud 18 april 2006, 00:08   #102
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metropolis Bekijk bericht
Het maak niet uit of de eerste hulp succesvol was, het punt is dat er eerste hulp gegeven wordt tout court.
idd... zo is dat
( wel effe terzijde opmerken dat je dat zuur kan opbreken )
praha is offline  
Oud 18 april 2006, 00:08   #103
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
doe maar ..sorry hoor makker (?)...... als jij al zo ver gaat in je vooroordelen dat een allochtoon ( verondersteld dat dat verhaal klopt, natuurlijk ) die hulp bood, dat opzettelijk naar de haaien liet gaan ... ben je niet meer normaal bezig
gij kunt niet lezen zeker? Of ben je dronken? WAAR heb ik dat geschreven? (niet dat ik nog een reactie verwacht, beproefde tactiek om wat uit uw nek te lullen en dan naar een ander forum te verhuizen.)
born2bewild is offline  
Oud 18 april 2006, 00:09   #104
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Vraag maar aan Mitgard wat de sympathie is tussen islamisme en neonazisme. Die echte neonazi's die winden daar geen doekjes om. Die zijn samen verbonden in de eeuwigheid, in de strijd tegen het westen en de joden.

(Dat mannetje dat de foto van Einstein misbruikt heeft het ook nog niet helemaal door, geloof ik.)
het ventje waar je op doelt is een hopeloos geval .En Mitgard was een jaar geleden extreem-rechts.Toen sloeg hij plots het stuur om, en werd ...ja, werd wat?Zeker verdedigt hij regelmatig moslims, de ergste eerst.Ik denk dat het iets te maken heeft met "afkeer & walging voor éigen volk".Meermaals verkondigde hij dat "we" niet beter verdienen als uit te sterven...
carlgustaaf is offline  
Oud 18 april 2006, 00:15   #105
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
gij kunt niet lezen zeker? Of ben je dronken?
geen van beiden
Citaat:
WAAR heb ik dat geschreven?
dat heb je niet letterlijk... de insinutatie was reeds voldoende
Citaat:
(niet dat ik nog een reactie verwacht, beproefde tactiek om wat uit uw nek te lullen en dan naar een ander forum te verhuizen.)
wat is dat nu voor zever ?
geef me es een voorbeeld waar ik dat doe ?
praha is offline  
Oud 18 april 2006, 00:20   #106
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
het ventje waar je op doelt is een hopeloos geval .
meestal deel ik dat manneke zijn mening... maar uiteraard vindt jij mij ook een hopeloos geval
Citaat:
En Mitgard was een jaar geleden extreem-rechts.Toen sloeg hij plots het stuur om, en werd ...ja, werd wat?
dat moeten dan toch al een pak jaren geleden zijn...ik zag in zijn 'rechtse' posts eerder ironie van de bovenste plank...natuurlijk houdt geen mens dat eeuwig vol zonder kleur te bekennen
Citaat:
Zeker verdedigt hij regelmatig moslims, de ergste eerst.Ik denk dat het iets te maken heeft met "afkeer & walging voor éigen volk".Meermaals verkondigde hij dat "we" niet beter verdienen als uit te sterven...
ironie dus... doorspekt met een dik laagje cynisme...maar misschien ben ik wel verkeerd
praha is offline  
Oud 18 april 2006, 00:20   #107
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
geen van beiden

dat heb je niet letterlijk... de insinutatie was reeds voldoende

wat is dat nu voor zever ?
geef me es een voorbeeld waar ik dat doe ?
niet letterlijk...de insinuatie is reeds voldoende
born2bewild is offline  
Oud 18 april 2006, 00:21   #108
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
gij vindt ook alles logisch als het u goed uitkomt he makker.

In hoeveelste kan zat de dader, of was die al afgestudeerd? Of nee wacht, die mocht niet studeren want hij werd gediscrimineerd. Is dat het?
de dader was ook nog in de leer, maar wel getalenteerd: hij leert voor SLACHTER.Hebben ze dat er niet bij gezegd op de TV?
carlgustaaf is offline  
Oud 18 april 2006, 00:22   #109
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
niet letterlijk...de insinuatie is reeds voldoende

dan zal je me ongetwijfeld een voorbeeldje kunnen geven waar ik de insinuatie gaf het af te trappen, niet ?
praha is offline  
Oud 18 april 2006, 00:23   #110
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
de dader was ook nog in de leer, maar wel getalenteerd: hij leert voor SLACHTER.Hebben ze dat er niet bij gezegd op de TV?
ah voil�* .... op je 16 op leercontract voor keurslager.. logisch toch
praha is offline  
Oud 18 april 2006, 00:25   #111
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
meestal deel ik dat manneke zijn mening... maar uiteraard vindt jij mij ook een hopeloos geval

dat moeten dan toch al een pak jaren geleden zijn...ik zag in zijn 'rechtse' posts eerder ironie van de bovenste plank...natuurlijk houdt geen mens dat eeuwig vol zonder kleur te bekennen

ironie dus... doorspekt met een dik laagje cynisme...maar misschien ben ik wel verkeerd
nee...nee, dat kan niet! Gij niet! Gij KUNT niet verkeerd zijn
carlgustaaf is offline  
Oud 18 april 2006, 00:25   #112
born2bewild
Banneling

Standaard

Wat doet het er gvd toe door wie de eerste hulp gegeven werd? Wat proberen die sukkels hier in feite te "bewijzen"?

Gaan we voor iedereen die door het rood licht rijdt, een lijst voorleggen dat er ook (nog) zijn die stoppen?

jongens toch, zwijg beter want ge helpt de zaak er echt niet mee vooruit. Tenzij ge zo pervers zijt om de gemoederen nog wat op te hitsen door dergelijke onnozele argumenten aan te halen. Doet ge het ervoor of weet ge niet beter?
born2bewild is offline  
Oud 18 april 2006, 00:29   #113
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
nee...nee, dat kan niet! Gij niet! Gij KUNT niet verkeerd zijn [/b]
dat is zoals jij hé carlgustaaf...jij kan er gewoon nooit naast zitten daar de jouw 'norm' steeds 'de norm' is

Laatst gewijzigd door praha : 18 april 2006 om 00:34.
praha is offline  
Oud 18 april 2006, 00:31   #114
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Manuel* Bekijk bericht
Bah! U verpest hiermee de racistische pleziertjes van onze extreem-rechtse forumgenoten. Dat is niet netjes van u hoor...
O, wat zijn die druifjes zuur...
baarle is offline  
Oud 18 april 2006, 00:33   #115
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat doet het er gvd toe door wie de eerste hulp gegeven werd? Wat proberen die sukkels hier in feite te "bewijzen"?

Gaan we voor iedereen die door het rood licht rijdt, een lijst voorleggen dat er ook (nog) zijn die stoppen?

jongens toch, zwijg beter want ge helpt de zaak er echt niet mee vooruit. Tenzij ge zo pervers zijt om de gemoederen nog wat op te hitsen door dergelijke onnozele argumenten aan te halen. Doet ge het ervoor of weet ge niet beter?
dat doet er inderdaad niet toe... net zomin er het toe doet wie nu precies de daders waren ... zolang die klootzakken maar achter slot en grendel komen

Laatst gewijzigd door praha : 18 april 2006 om 00:33.
praha is offline  
Oud 18 april 2006, 00:35   #116
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
dat doet er inderdaad niet toe... net zomin er het toe doet wie nu precies de daders waren ... zolang die klootzakken maar achter slot en grendel komen
fluit ge ook in het donker om uzelf te overtuigen dat ge niet alleen zijt?
born2bewild is offline  
Oud 18 april 2006, 00:39   #117
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
dat si zoals jij hé carlgustaaf...jij kan er gewoon nooit naast zitten daar de jouw 'norm' steeds 'de norm' is
elk zijn norm, jong...mijn "norm" is in ieder geval niet , het opnemen voor racistische roofmoordenaars.Met bvb. verzachtende omstandigheden te gaan zoeken in hun sociale achtergrond, ocharme...dat laat ik aan u en andere betweters (zoals uw kameraad=pseudo-einstein) over .Ik heb er nog zo gekend, in het échte leven, die veranderen wel van mening als ze zelf eens bij iets onaangenaams betrokken raken...dan vallen de pellen van hun ogen.8)
carlgustaaf is offline  
Oud 18 april 2006, 00:39   #118
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
fluit ge ook in het donker om uzelf te overtuigen dat ge niet alleen zijt?
daar me het fluiten niet zo goed lukt ( dat moet iets van in m'n jeugd geweest zijn... trauma opgelopen ofzo ).... mompel ik steeds in mezelf
praha is offline  
Oud 18 april 2006, 00:41   #119
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U bent dus van oordeel dat het percentage Vlaamse tieners die leeftijdsgenoten vermoorden voor een mp3-speler, ongeveer overeenkomt met het dito percentage Marokkaanse tieners?
baarle is offline  
Oud 18 april 2006, 00:48   #120
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
elk zijn norm, jong...mijn "norm" is in ieder geval niet ,
neen, ik had het nu niet meteen over dit hier
Citaat:
het opnemen voor racistische roofmoordenaars.
bij mijn weten heeft niemand het opgenomen voor die daders... zoniet volstaat een citaatje
verder staat het racistisch karakter helemaal niet vast...natuurlijk voor betweters als jij wel
eerlijkheidshalve ontgaat mij (voorlopig) de roofmoord ook...maar zo omschrijft men het, dus wie ben ik om het tegen te spreken .. ik vermoed dat men over roofmoord praat zodra er een dode valt tot het tegendeel aangetoont is
Citaat:
Met bvb. verzachtende omstandigheden te gaan zoeken in hun sociale achtergrond, ocharme...dat laat ik aan u en andere betweters (zoals uw kameraad=pseudo-einstein) over .
verzachtende omstandigheden zijn er bij mijn weten ook niet geuit...noch door mij noch door pseudo-einstein, misschien komen die er nog wel als het ooit tot een proces komt, maar zelfs dat staat niet gelijk met het
'opnemen voor'
wel zijn er mogelijke verklaringen gezocht waarom die twee klootzakken geen greintje normbesef ( voorwaardelijk... zaak moet nog onderzocht worden ) bevatten ... da's iets totaal anders
Citaat:
Ik heb er nog zo gekend, in het échte leven, die veranderen wel van mening als ze zelf eens bij iets onaangenaams betrokken raken...dan vallen de pellen van hun ogen.8)
dat noemt men dan emotionele betrokkenheid bij de zaak... een normaal verschijnsel
stel je voor dat jij tweemaal achter elkaar eens goei verkracht wordt door een bende roodharige bouwvakkers... dan lijkt het me erg aannemelijk dat een volgend keertje dat je langs een werf loopt...

Laatst gewijzigd door praha : 18 april 2006 om 00:52.
praha is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be