Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 augustus 2003, 20:38   #101
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GC
Dus omdat er bij andere partijen veroordelingen zijn, is het in de eigen partij niet erg? Waar leg je trouwens de grens van aanvaardbaarheid: bij 2, 3, 4,... veroordelingen?
Eigen partij?? Niks eigen partij: ik denk zélf!
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2003, 20:44   #102
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pouma
U heeft gelijk Fernand,het Vlaams Blok beloofd weinig,en geeft veel.
Ik ga u bij deze in uw wijsheid laten,daar deze pas met de jaren komt(bij sommige nooit).
Blijkbaar hebben sommige mensen alleen wat meer tijd nodig.
Bedankt voor Uw welwillende tolerantie. :o
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pouma
,het Vlaams Blok beloofd weinig,en geeft veel.
Neenee, ze beloven veel overlast en ze geven er ook véél!!
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2003, 08:04   #103
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Citaat:
U heeft gelijk Fernand,het Vlaams Blok beloofd weinig,en geeft veel.
Ik ga u bij deze in uw wijsheid laten,daar deze pas met de jaren komt(bij sommige nooit).
Blijkbaar hebben sommige mensen alleen wat meer tijd nodig.
Bedankt voor Uw welwillende tolerantie. :o
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pouma
,het Vlaams Blok beloofd weinig,en geeft veel.
Neenee, ze beloven veel overlast en ze geven er ook véél!!
Natuurlijk klinkt bij de democratische dieven, de waarheid als OVERLAST in hun oren. Ze worden met hun gesjoemel en diefstallen geconfronteerd. En dit noemen ze dan overlast! Grappige gasten.
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2004, 15:46   #104
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Pierre Oversteyns: "Die jongen had geen rijbewijs en nog voor de politie ter plaatse was, stonden er wel dertig jongeren "show" te verkopen met brommers. Ik werd uitgescholden voor 'sale flamand'".
Duidelijk een racistische aanval!
Sale flamand is een racistische scheldnaam, waardoor de aanrijder en/of de snel bijgekomen dertig brommerfanaten een proces wegens racisme aan hun broek moesten krijgen.

NOG VOOR DE POLITIE TE PLAATSE WAS stonden er al een dertigtal "jongeren"..... normaal gedrag voor een "belg" die iemand ZONDER RIJBEWIJS aanrijdt natuurlijk!

Enfin! ben benieuwd of ze een proces wegens racisme zullen gekregen hebben. Indien ik het slachtoffer was, zeker en vast wel!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 19 juli 2004 om 15:47.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2004, 15:51   #105
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babeth
Hmmm "geen rijbewijs"... wat deed die jongeman dan in die auto ? Leren rijden soms ? Voor zover ik weet is het besturen van een voertuig zonder geldig rijbewijs sowieso een strafbaar feit dus hadden zijn "vrienden" het recht niet om een arrestatie te bemoeilijken. Het is normaal dat een slachtoffer van een aanrijding een beetje emotioneel wordt en zich geviseerd voelt wanneer er plotseling een groep jongemannen de andere partij van het ongeval komt "steunen". Dan ga je inderdaad snel een complot vermoeden.

Je ziet het, er is altijd een logische verklaring.
Ge moet de rijbewijzen ies controleren van de "jongeren" uit het brusselse, dat en de verzekeringspapieren...

Je zal tot de eigenaardige vaststelling komen dat ze meestal nie verzekerd zijn, en ook uiterst zelden een rijbewijs hebben. Ik heb persoonlijk een geval gekend dat met een gecopieerd rijbewijs van broerlief rondreed. met nen onverzekerden, ongekeurden auto...

En hij was zeker niet den enige, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2004, 15:53   #106
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Beetje over tijd met die laatste reacties zu

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2004, 16:09   #107
neruda
Banneling

neruda's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
[04/08/2003] - VB-gemeenteraadslid belaagd

In de nacht van vrijdag op zaterdag reed een jonge allochtoon met zijn wagen in op het voertuig van Pierre Oversteyns, Vlaams Blok-gemeenteraadslid in Wemmel. De Mercedes werd door de klap tegen een andere wagen geslingerd en kwam uiteindelijk tot stilstand op het voetpad. De achttienjarige dader kon ingerekend worden door een agent in burger. Maar dat zorgde voor nog meer ellende.

.....u.b.
Jesus , zeg , had graag eens willen weten met wat voor een wagen diene jonge gast reed daar om een Mercedes van de baan te rijden men toch iets deftig nodig had...
neruda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2004, 16:23   #108
Lekker Links!
Parlementslid

Lekker Links!'s schermafbeelding

Standaard

Volgens mij heeft doe allochtoon zelf geen schuld en reed die VB-mandataris gewoon zonder reden achteruit!

Duidelijk een vorm van agressie tegen allochtonen!

Toch wel "doodslag" me dunkt voor die mandataris

Lekker Links! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2004, 16:24   #109
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neruda
Jesus , zeg , had graag eens willen weten met wat voor een wagen diene jonge gast reed daar om een Mercedes van de baan te rijden men toch iets deftig nodig had...
Waarschijnlijk een gepikte auto, en zo niet, dan met een 5de handswagen die opgefokt werd met gestolen onderdelen en die hoogst waarschijnlijk nog nooit de binnenkant van technisch controlecentrum gezien heeft. 8)
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2004, 16:31   #110
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Duidelijk een racistische aanval!
Sale flamand is een racistische scheldnaam, waardoor de aanrijder en/of de snel bijgekomen dertig brommerfanaten een proces wegens racisme aan hun broek moesten krijgen.

NOG VOOR DE POLITIE TE PLAATSE WAS stonden er al een dertigtal "jongeren"..... normaal gedrag voor een "belg" die iemand ZONDER RIJBEWIJS aanrijdt natuurlijk!

Enfin! ben benieuwd of ze een proces wegens racisme zullen gekregen hebben. Indien ik het slachtoffer was, zeker en vast wel!
Ja, hopelijk doet die 'sale flamand' beroep op de anti-racismewet van Arena om die allochtonen een proces aan hun been te lappen. Ha, ha, ik ben benieuwd hoe de politiek correcte goegemeente gaat reageren op dit racistisch optreden jegens een blokker. Ik kan me hun gekonkel al inbeelden om die allochtone racist en zijn companen voor te stellen als weerloze arme allochtone schaapjes.
Oud 19 juli 2004, 16:49   #111
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Hmmm "geen rijbewijs"... wat deed die jongeman dan in die auto ? Leren rijden soms ? Voor zover ik weet is het besturen van een voertuig zonder geldig rijbewijs sowieso een strafbaar feit dus hadden zijn "vrienden" het recht niet om een arrestatie te bemoeilijken. Het is normaal dat een slachtoffer van een aanrijding een beetje emotioneel wordt en zich geviseerd voelt wanneer er plotseling een groep jongemannen de andere partij van het ongeval komt "steunen". Dan ga je inderdaad snel een complot vermoeden.

Die 'steunbetuigingen'dat is vooral een traditie bij allochtone jongeren. Telkens in Molenbeek of Koekelberg een allochtone jongere door de flikken tegengehouden wordt, staan er in een mum van tijd (de tijd van 1 GSM-oproepje) 100 steunbetuigers klaar om hun medeleven te uiten. Tja, ze hebben blijkbaar niet veel anders te doen dan steeds in groep hun steun te betuigen voor hun soortgenoten. Deze traditie is in feite een variant van hun collectieve steunbetuigingen in vakantieparken en zwembaden. Alleen zijn ze mietjes, maar in groep lukt het altijd om vakantieparkgangers hun multiculturele vorm van steun te betuigen bij wijze van pesterijen en overlastgedrag. Deze steunbetuigingen waren vroeger dermate intens, dat de flikken hun deuren bij voorbeeld hebben moeten sluiten in de Brusselse gemeente Kuregem. De snit van een flikkenpak was er al voldoende om eensklaps een complotscenario en de bijpassende collectieve steunbetuiging bij allochtone klaplopers op te roepen.
Oud 19 juli 2004, 20:11   #112
Pablex
Partijlid

Standaard

Citaat:

ja,
die kerel heeft geen rijbweijs dus heeft het vlaams blok recht om te zeggen dat het allemaal zo gepland was..
Pablex is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2004, 20:13   #113
Pablex
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Die 'steunbetuigingen'dat is vooral een traditie bij allochtone jongeren. Telkens in Molenbeek of Koekelberg een allochtone jongere door de flikken tegengehouden wordt, staan er in een mum van tijd (de tijd van 1 GSM-oproepje) 100 steunbetuigers klaar om hun medeleven te uiten. Tja, ze hebben blijkbaar niet veel anders te doen dan steeds in groep hun steun te betuigen voor hun soortgenoten. Deze traditie is in feite een variant van hun collectieve steunbetuigingen in vakantieparken en zwembaden. Alleen zijn ze mietjes, maar in groep lukt het altijd om vakantieparkgangers hun multiculturele vorm van steun te betuigen bij wijze van pesterijen en overlastgedrag. Deze steunbetuigingen waren vroeger dermate intens, dat de flikken hun deuren bij voorbeeld hebben moeten sluiten in de Brusselse gemeente Kuregem. De snit van een flikkenpak was er al voldoende om eensklaps een complotscenario en de bijpassende collectieve steunbetuiging bij allochtone klaplopers op te roepen.
ik heb wel al enkele allochtonen zien opgepakt worden door de flikken,of gewoon hun auto onderzocht
nooit heb ik echter anderen zich ermee zien bemoeien?
Pablex is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2004, 11:20   #114
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

heb 3x een verkeerongeval meegemaakt 2 maal normaal opgelost via de aanrijdingsformulieren (toevallig ook autochtonen)1 maal niet, toen stond ik stil rijd er ineens zo'n camionetje met gordijntjes achteruit los op mijn wagen (ondanks claxoneren) die bestuurder +/- 80 jaar verstond geen nederlands maar kreeg direkt 'hulp' van een tiental 'getuigen'. Heb de politie er bij laten komen want voelde mij bedreigd ... de politiemensen zagen ook dat hij had achteruit gereden (anders moest hij schade hebben mocht ik op hem hebben ingereden en dit was niet het geval) nu kwam er bij de bestuurder nog maar twee woorden uit 'stond stil' uiteindelijk mocht ik zelf voor de kosten opdraaien (hun woord tegen het mijne verzekering kwam niet tussen)
zulke zaken komen regelmatig voor dat als de aanrijders van allochtone origine zijn er altijd ineens hulp komt (komen die uit de riolen ofwa?) en dan de andere bestuurders bedreigen met soms de dood
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2004, 11:35   #115
tabufferkwa
Gouverneur

Standaard

misschien nog eens herhalen wat op
http://arabeuropean.org/AEL-BE/Nieuw...es/310304.html
staat:

[size=3] De agenten provoceerden door ons te viseren, ...

[/size]dat zegt toch al genoeg op zichzelf: als ge er een van die troep (niet veralgemenen, het gaat over Jahjah-ers en andere extremisten) durft bekijken is hij al geprovoceerd en riskeert ge slaag omdat hij/zij zich in staat van wettige zelfverdeging bevindt door die provocatie...Dus liefst de ogen naar de grond. Dat was/is nu nog altijd de manier waarop ze dhimmis beschouwen: die moeten uit hun weg gaan, ze mogen hen niet aankijken, enz... want zij zijn de baas en de anderen maar een bende ongelovigen die volgens de Koran toch moeten uitgemoord worden. (het aantal versen dat het daar over heeft is al een forum op zichzelf waard).
tabufferkwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2004, 17:23   #116
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

De vijfde kolonne op dit forum houdt er bijzondere methodes op na.
Toen ik enkele weken terug de toestand in Merksem aankloeg, viel heel de rood-groen=bruine horde aan met de grofste scheldpartijen. Nauwelijks enkele dagen later vroeg ATV aandacht voor de gelijkaardige toestand in Hoboken en haalde er, omdat de man er kiezers hoopt te winnen, Patje Jss. bij. Toen viel de 5de kolonne stil. Ze had blijkbaar geen orders gekregen, of het bevel de mond te houden.
Ondertussen zwelt de vloed aan meldingen over onrustwekkende toestanden alsmaar aan.
Wordt het geen tijd om die linkse 'claque' aan te pakken en voor hun verantwoordelijkheid te plaatsen. M.a.w. laat links betalen voor de schade die hun vriendjes aanrichten.
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be