![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sale flamand is een racistische scheldnaam, waardoor de aanrijder en/of de snel bijgekomen dertig brommerfanaten een proces wegens racisme aan hun broek moesten krijgen. NOG VOOR DE POLITIE TE PLAATSE WAS stonden er al een dertigtal "jongeren"..... normaal gedrag voor een "belg" die iemand ZONDER RIJBEWIJS aanrijdt natuurlijk! Enfin! ben benieuwd of ze een proces wegens racisme zullen gekregen hebben. Indien ik het slachtoffer was, zeker en vast wel!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 19 juli 2004 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zal tot de eigenaardige vaststelling komen dat ze meestal nie verzekerd zijn, en ook uiterst zelden een rijbewijs hebben. Ik heb persoonlijk een geval gekend dat met een gecopieerd rijbewijs van broerlief rondreed. met nen onverzekerden, ongekeurden auto... En hij was zeker niet den enige, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Beetje over tijd met die laatste reacties zu
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Parlementslid
|
![]() Volgens mij heeft doe allochtoon zelf geen schuld en reed die VB-mandataris gewoon zonder reden achteruit!
Duidelijk een vorm van agressie tegen allochtonen! Toch wel "doodslag" me dunkt voor die mandataris ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
die kerel heeft geen rijbweijs dus heeft het vlaams blok recht om te zeggen dat het allemaal zo gepland was.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
nooit heb ik echter anderen zich ermee zien bemoeien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() heb 3x een verkeerongeval meegemaakt 2 maal normaal opgelost via de aanrijdingsformulieren (toevallig ook autochtonen)1 maal niet, toen stond ik stil rijd er ineens zo'n camionetje met gordijntjes achteruit los op mijn wagen (ondanks claxoneren) die bestuurder +/- 80 jaar verstond geen nederlands maar kreeg direkt 'hulp' van een tiental 'getuigen'. Heb de politie er bij laten komen want voelde mij bedreigd ... de politiemensen zagen ook dat hij had achteruit gereden (anders moest hij schade hebben mocht ik op hem hebben ingereden en dit was niet het geval) nu kwam er bij de bestuurder nog maar twee woorden uit 'stond stil' uiteindelijk mocht ik zelf voor de kosten opdraaien (hun woord tegen het mijne verzekering kwam niet tussen)
zulke zaken komen regelmatig voor dat als de aanrijders van allochtone origine zijn er altijd ineens hulp komt (komen die uit de riolen ofwa?) en dan de andere bestuurders bedreigen met soms de dood |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Gouverneur
|
![]() misschien nog eens herhalen wat op
http://arabeuropean.org/AEL-BE/Nieuw...es/310304.html staat: [size=3] De agenten provoceerden door ons te viseren, ... [/size]dat zegt toch al genoeg op zichzelf: als ge er een van die troep (niet veralgemenen, het gaat over Jahjah-ers en andere extremisten) durft bekijken is hij al geprovoceerd en riskeert ge slaag omdat hij/zij zich in staat van wettige zelfverdeging bevindt door die provocatie...Dus liefst de ogen naar de grond. Dat was/is nu nog altijd de manier waarop ze dhimmis beschouwen: die moeten uit hun weg gaan, ze mogen hen niet aankijken, enz... want zij zijn de baas en de anderen maar een bende ongelovigen die volgens de Koran toch moeten uitgemoord worden. (het aantal versen dat het daar over heeft is al een forum op zichzelf waard). |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() De vijfde kolonne op dit forum houdt er bijzondere methodes op na.
Toen ik enkele weken terug de toestand in Merksem aankloeg, viel heel de rood-groen=bruine horde aan met de grofste scheldpartijen. Nauwelijks enkele dagen later vroeg ATV aandacht voor de gelijkaardige toestand in Hoboken en haalde er, omdat de man er kiezers hoopt te winnen, Patje Jss. bij. Toen viel de 5de kolonne stil. Ze had blijkbaar geen orders gekregen, of het bevel de mond te houden. Ondertussen zwelt de vloed aan meldingen over onrustwekkende toestanden alsmaar aan. Wordt het geen tijd om die linkse 'claque' aan te pakken en voor hun verantwoordelijkheid te plaatsen. M.a.w. laat links betalen voor de schade die hun vriendjes aanrichten. |
![]() |
![]() |