![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Minister
|
Citaat:
Ofwel heeft niemand beweerd dat Darfour een religieuze oorlog is, en is mijn uitspraak dus correct en de evidentie zelve. Ofwel is mijn uitspraak onzin, en is het noodzakelijk dat ik ze herhaal om mezelf te overtuigen. Hoedanook, one of us cannot be wrong
|
|
|
|
#102 | |
|
Banneling
|
@ Dr. Strangelove
Citaat:
Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 15 december 2006 om 14:32. |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Minister
|
Derde argument tegen die "60%": de burgeroorlog in ex-Joegoslavië.
In Sarajevo en Srebernica waren de moslims (zeer gematigde moslims trouwens, die Bosniërs) de voornaamste SLACHTOFFERS van de Servische en ook van de Kroatische milities (hoewel er in een latere fase een alliantie tot stand kwam tussen de moslim-Bosniërs en de Kroatische moslims). Duizenden moslimvrouwen werden op wreedaardige wijze systematisch verkracht. De Bosnische moslims waren zeker niet de oorzaak, noch de verantwoordelijken voor de burgeroorlog. Je moet anders eens iets lezen over het Joegoslavië-tribunaal in Den Haag, Herman.
|
|
|
#104 |
|
Banneling
|
Joehooooeee!
Ik word hier weeral genegeerd Het Joegoslavië-tribunaal was nu ook niet bepaald neutraal, he. De NAVO heeft het conflict in Joegoslavië mibruikt om het nationalistische Servië te verminken door middel van militaire acties en hevige anti-Servische propaganda. Het vergt dus een zekere scepcis en heel wat studie om te achterhalen wat van al de verklaringen met betrekking tot die oorlog nu berust op waarheid en wat er pure propaganda is. Ikzelf ben er alleszins nog niet uit. |
|
|
|
|
|
#105 | |||||||||||||||||
|
Minister
|
Citaat:
De activiteiten die de joden mochten uitoefenen waren zeer beperkt, en niet wegens hun keuze. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Over wat ging dit nu weer? Citaat:
Citaat:
Overigens ben ik tegen elke onderdrukking van de vrijemeningsuiting. Het Verbond. Goed. We gaan weer akkoord. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik breng enkel feiten over de mohammedaanse ideologie. Feiten en cijfers zijn wat ze zijn. Indien jij die feiten als islamvijandig beschouwt is dat jouw oordeel. En of jouw oordeel dan laag, slecht geïnformeerd of naïef is wil ik zelfs niet beoordelen.
|
|
|
|
#106 |
|
Minister
|
Er is een akkoord getekend, maar er vallen nog elke dag slachtoffers. Minder dan vroeger weliswaar, omdat de aandacht van de "Arabieren" nu overwegend naar Darfoer gaat. Er is ooit zo nog een kalme periode geweest die -- als ik me goed herrinner een tiental jaren geduurd heeft.
|
|
|
#107 | |
|
Minister
|
Citaat:
Of waarom had je je dan ingebeeld dat het wél een religieuze oorlog zou zijn? Of had je die mantra nodig voor iets anders?
|
|
|
|
#108 | |
|
Minister
|
Citaat:
Maar in verband met die uitnodiging, thanks but no thanks. Ik ben nogal een huismus geworden op mijn oude dag, vrees ik
|
|
|
|
#109 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#110 | |
|
Minister
|
Citaat:
-beaamd door Antoon, nr. 12 -geïnsinueerd door jou, nr 14 -ontkracht door de dappere Edina, met sterke argumenten, nr 18 -Edina wordt tegengesproken door Circe, met het zwakke "poco"-non-argument, nr. 19 -Longhorn maakt een random, non-related, moslimbashende opmerking, nr. 29 Daar heb ik op gereageerd. Ik kan lezen.
|
|
|
|
#111 | ||||||||||||
|
Minister
|
Citaat:
Terloops: de beoordeling van participanten of hun argumenten als "moedig", "sterk" en "zwak" laat ik liever aan anderen over. Ik zoek nog steeds de "sterke" argumenten in #18. Ik heb alle door jou aangehaalde berichtjes opgezocht en copy /paste die hieronder, behalve het tot champagne drinken aanzettende niet ter zake doende intermezzo. Ik heb wel mijn reacties in dat stukje van de draad toegevoegd omdat ik van oordeel ben dat die hier wel "related" zijn. Nu, ik heb in geen enkel van deze berichtjes een woord gevonden dat "reli" of "god" bevat. Probeer je niet je eigen ideeën te projecteren op anderen? #11 Citaat:
#14 Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Le drame de notre temps, c'est que les gens bêtes pensent. Laatst gewijzigd door Basy Lys : 15 december 2006 om 16:49. |
||||||||||||
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#113 | |
|
Minister
|
Citaat:
Je kan je "volgelingen van Mohammed"-zinnetje nog duizendmaal herhalen en het op alle mogelijke situaties trachten toe te passen, zelfs wanneer het slaat als een tang op een varken, het blijft een ongenuanceerde grove veralgemening, die niet getuigt van veel inzicht.
Be an independent thinker. There is no other kind. Laatst gewijzigd door Dr. Strangelove : 15 december 2006 om 17:25. |
|
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Minister
|
Citaat:
P.S.: we hebben het vorige nog niet afgehandeld.
Le drame de notre temps, c'est que les gens bêtes pensent. Laatst gewijzigd door Basy Lys : 15 december 2006 om 17:35. |
|
|
|
|
|
|
#115 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Hoe kun je nu een stoffige computer verkiezen boven een goeie natte pint (of desnoods een glaasje sinaasappelsap als je dat liever hebt?! Citaat:
En laten we niet vergeten dat heel wat niet-Europese landen niet eens lid zijn van de bewuste verdragen en dat de landen die lid zijn vaak nog eens voorbehouden hebben geformuleerd. |
||
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#117 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En het blijft maar duren ...
Wanneer gaat de wereld wakkerschieten? Wanneer gaat de Arabische Liga eens opstaan en de genocide van haar eigen milities tegen de autochtone zwarte bevolking veroordelen? Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Staatssecretaris
|
Hoe zit dat trouwens met die genocide in Iraq? Wanneer ga jij wakker schieten? Het is net door de politiek van de westerse wereld, de VS incluis dat er in afrika nog altijd armoe is. We plegen liever zelf genocide dan het op een ander te voorkomen!
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Volg het nieuws eens beter! "WE" plegen helemaal niks in Irak. Dat doen ze namelijk zelf.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|