![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#102 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Minister
|
![]() Vaak is het nochthans de leek, diegene die van buiten toekijkt, die simpelweg de pijn aanwijst. En als Nederlander reken ik mij wel degelijk tot buitenstaander.
Waar is die 20% Vb-aanhang, als iedereen zo verdraagzaam is als u? Enkel een proteststem? Waarom dan nog stemplicht? Of zit er bij het Vb toch nog stiekum een [kei]harde kern van ultra-nationalisten? |
![]() |
![]() |
#104 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Beiden zijn wij zoals ik kan afleiden uit uw posts rechtschapen mensen. Ieder met zijn eigen levenservaringen. In mijn jeugd ben ikzelf altijd een probleemkind geweest zonder ooit echter op het slechte pad te raken buiten een banale vechtpartij. Als jonge volwassene heb ik voor mezelf besloten het avontuur op te zoeken en ben soldaat geworden in één van ’s werelds hardste en disciplinair strengste legereenheden. Wel het heeft van mij een ander mens gemaakt. Nuchter tegen de zaken opkijken. De verantwoordelijkheid voor mijn eigen tekortkomingen niet bij anderen te leggen. Mijn eigen plan leren trekken. Voor- of tegenspoed, altijd met positieve ingesteldheid. De rest van het verhaal is persoonlijk. Ik pik het dan ook niet dat mensen mij veroordelen om uitlatingen (daarom niet altijd gemeend) of maatschappelijke visies die de overgrote meerderheid enkel kennen uit samengevatte krantenartikels van een nitwit journalist. Persoonlijk heb ik mijn leven in de weegschaal gelegd om op de meest gewelddadige plaatsen op deze wereld de zwaksten te gaan verdedigen tegenover hun agressors. Niet altijd met volle zin, maar daar gaat het niet om. Ik ben Vlaams nationalist en hoef voor niemand het hoofd te buigen. Ik vind van mezelf dat ik mijn bijdrage aan een vreedzamere wereld geleverd heb. Maar het kan onmogelijk steeds van dezelfde kant blijven komen. Gemeende groeten
![]() |
![]() |
#105 |
Minister
|
![]() Ne vlaams nationalist die in het belgisch leger dient? He buigt uw hoofd dus toch voor de koning. Is wel grappig hoe mensen hun principes verloochenen vnaf dat er geld te verdienen valt.
|
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zonder mijn hoogtevrees had ik trouwens mijn legerdienst ook bij de Paracommando's gedaan. Zo zie je maar... Mijn opmerking was eigenlijk aan Knuppel gericht (tegen wie ik helemaal niks heb) omdat ze hier nogal de neiging had mensen te mobiliseren om naar het "Centraal Station" af te zakken die zondag. Niks aan de hand hoor, want ik ben zelf nog naar de Witte Mars geweest. Vandaar mijn (mischien redelijk cynische, I admit) vraag naar aanleiding van de trieste feiten van de afgelopen dagen. Even gemeende groeten 8)
![]() |
#107 |
Minister-President
|
![]() Eigenaardig wel.... waarom bestaan er geen ordediensten bij CD&V, VLD, SP-a, ...... ??? Werken zij misschien minder chaotisch, of verstaat u wat anders onder ordediensten...?
#108 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#109 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#110 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Of vreemdelingenlegioen?
![]() |
![]() |
#111 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En zeker wel typisch voor onverdraagzame, buiten de maatschappij fungerende stromingen. Kijk maar naar de ordediensten van de G7-bijeenkomsten en bij speeches van Bush. Beiden ook meetings van mensen die compleet buiten de realiteit leven en onverdraagzaamheid prediken.
![]() |