Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Schietpartij Antwerpen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006.

Discussietools
Oud 14 mei 2006, 19:34   #101
Groot-Links
Provinciaal Statenlid

Groot-Links's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Zijt gij nu echt zo'n Beotiër of doet ge maar alsof?

De VMO is gesticht in 1950, het Vlaams Blok in 1978. De VMO is ontbonden in 1983, ze hebben dus maar vijf jaar in hetzelfde tijdsgewricht bestaan als het Vlaams Blok.

Hier, school u wat bij:
http://nl.wikipedia.org/wiki/VMO
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vlaams_Blok
Yep en al die VMO-leden zijn opgegaan in lucht zeker.
Groot-Links is offline  
Oud 14 mei 2006, 19:39   #102
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto Bekijk bericht
... Zo kan ik nog wel even doorgaan, maar geen zin.
Geen zin. Toch zielig hé, als men zo onbegrepen is. Of zou het zijn omdat de onbegrepene het niet goed begrepen heeft?
Basy Lys is offline  
Oud 14 mei 2006, 19:49   #103
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

Vaak is het nochthans de leek, diegene die van buiten toekijkt, die simpelweg de pijn aanwijst. En als Nederlander reken ik mij wel degelijk tot buitenstaander.

Waar is die 20% Vb-aanhang, als iedereen zo verdraagzaam is als u?
Enkel een proteststem? Waarom dan nog stemplicht?
Of zit er bij het Vb toch nog stiekum een [kei]harde kern van ultra-nationalisten?
Mephisto is offline  
Oud 15 mei 2006, 01:52   #104
Riksken
Parlementslid

Riksken's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Hebben jullie de plaats van de dubbele moord in Antwerpen ook bezocht ??
Beste Piet,
Beiden zijn wij zoals ik kan afleiden uit uw posts rechtschapen mensen. Ieder met zijn eigen levenservaringen. In mijn jeugd ben ikzelf altijd een probleemkind geweest zonder ooit echter op het slechte pad te raken buiten een banale vechtpartij. Als jonge volwassene heb ik voor mezelf besloten het avontuur op te zoeken en ben soldaat geworden in één van ’s werelds hardste en disciplinair strengste legereenheden. Wel het heeft van mij een ander mens gemaakt. Nuchter tegen de zaken opkijken. De verantwoordelijkheid voor mijn eigen tekortkomingen niet bij anderen te leggen. Mijn eigen plan leren trekken. Voor- of tegenspoed, altijd met positieve ingesteldheid. De rest van het verhaal is persoonlijk. Ik pik het dan ook niet dat mensen mij veroordelen om uitlatingen (daarom niet altijd gemeend) of maatschappelijke visies die de overgrote meerderheid enkel kennen uit samengevatte krantenartikels van een nitwit journalist. Persoonlijk heb ik mijn leven in de weegschaal gelegd om op de meest gewelddadige plaatsen op deze wereld de zwaksten te gaan verdedigen tegenover hun agressors. Niet altijd met volle zin, maar daar gaat het niet om. Ik ben Vlaams nationalist en hoef voor niemand het hoofd te buigen. Ik vind van mezelf dat ik mijn bijdrage aan een vreedzamere wereld geleverd heb. Maar het kan onmogelijk steeds van dezelfde kant blijven komen.

Gemeende groeten
Oud 15 mei 2006, 01:59   #105
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Ne vlaams nationalist die in het belgisch leger dient? He buigt uw hoofd dus toch voor de koning. Is wel grappig hoe mensen hun principes verloochenen vnaf dat er geld te verdienen valt.
Bazilfunk is offline  
Oud 15 mei 2006, 02:12   #106
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riksken Bekijk bericht
Beste Piet,
Beiden zijn wij zoals ik kan afleiden uit uw posts rechtschapen mensen. Ieder met zijn eigen levenservaringen. In mijn jeugd ben ikzelf altijd een probleemkind geweest zonder ooit echter op het slechte pad te raken buiten een banale vechtpartij. Als jonge volwassene heb ik voor mezelf besloten het avontuur op te zoeken en ben soldaat geworden in één van ’s werelds hardste en disciplinair strengste legereenheden. Wel het heeft van mij een ander mens gemaakt. Nuchter tegen de zaken opkijken. De verantwoordelijkheid voor mijn eigen tekortkomingen niet bij anderen te leggen. Mijn eigen plan leren trekken. Voor- of tegenspoed, altijd met positieve ingesteldheid. De rest van het verhaal is persoonlijk. Ik pik het dan ook niet dat mensen mij veroordelen om uitlatingen (daarom niet altijd gemeend) of maatschappelijke visies die de overgrote meerderheid enkel kennen uit samengevatte krantenartikels van een nitwit journalist. Persoonlijk heb ik mijn leven in de weegschaal gelegd om op de meest gewelddadige plaatsen op deze wereld de zwaksten te gaan verdedigen tegenover hun agressors. Niet altijd met volle zin, maar daar gaat het niet om. Ik ben Vlaams nationalist en hoef voor niemand het hoofd te buigen. Ik vind van mezelf dat ik mijn bijdrage aan een vreedzamere wereld geleverd heb. Maar het kan onmogelijk steeds van dezelfde kant blijven komen.

Gemeende groeten
Rik, ik verwijt jou helemaal niks. Van al de VB-ers hier aanwezig, vind ik je trouwens veruit de meest rechtschapen vent.
Zonder mijn hoogtevrees had ik trouwens mijn legerdienst ook bij de Paracommando's gedaan. Zo zie je maar...
Mijn opmerking was eigenlijk aan Knuppel gericht (tegen wie ik helemaal niks heb) omdat ze hier nogal de neiging had mensen te mobiliseren om naar het "Centraal Station" af te zakken die zondag. Niks aan de hand hoor, want ik ben zelf nog naar de Witte Mars geweest.
Vandaar mijn (mischien redelijk cynische, I admit) vraag naar aanleiding van de trieste feiten van de afgelopen dagen.

Even gemeende groeten

8)
Pietje is offline  
Oud 15 mei 2006, 08:12   #107
cookie@vws
Minister-President

cookie@vws's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Verzorg mee de ordediensten van het VB
Eigenaardig wel.... waarom bestaan er geen ordediensten bij CD&V, VLD, SP-a, ...... ??? Werken zij misschien minder chaotisch, of verstaat u wat anders onder ordediensten...?
Oud 15 mei 2006, 08:30   #108
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als jonge volwassene heb ik voor mezelf besloten het avontuur op te zoeken en ben soldaat geworden in één van ’s werelds hardste en disciplinair strengste legereenheden. Wel het heeft van mij een ander mens gemaakt. Nuchter tegen de zaken opkijken. De verantwoordelijkheid voor mijn eigen tekortkomingen niet bij anderen te leggen. Mijn eigen plan leren trekken. Voor- of tegenspoed, altijd met positieve ingesteldheid.
Echt iets voor zwakkelingen om daar behoefte aan te hebben.
Bhairav is offline  
Oud 15 mei 2006, 12:10   #109
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beste Piet,

Gemeende groeten
En het antwoord op de vraag, mr. Rambo, of je deze keer bloemen gaat leggen op de plek van de rampspoed?
drosophila is offline  
Oud 15 mei 2006, 12:45   #110
Mephisto
Minister

Standaard

Citaat:
>>knip<<Als jonge volwassene heb ik voor mezelf besloten het avontuur op te zoeken en ben soldaat geworden in één van ’s werelds hardste en disciplinair strengste legereenheden. Wel het heeft van mij een ander mens gemaakt. Nuchter tegen de zaken opkijken. De verantwoordelijkheid voor mijn eigen tekortkomingen niet bij anderen te leggen. Mijn eigen plan leren trekken. Voor- of tegenspoed, altijd met positieve ingesteldheid. >>knip<<
Leger des heils?
Of vreemdelingenlegioen?
Oud 15 mei 2006, 12:46   #111
Mephisto
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie@vws Bekijk bericht
Eigenaardig wel.... waarom bestaan er geen ordediensten bij CD&V, VLD, SP-a, ...... ??? Werken zij misschien minder chaotisch, of verstaat u wat anders onder ordediensten...?
Typisch inderdaad.
En zeker wel typisch voor onverdraagzame, buiten de maatschappij fungerende stromingen. Kijk maar naar de ordediensten van de G7-bijeenkomsten en bij speeches van Bush. Beiden ook meetings van mensen die compleet buiten de realiteit leven en onverdraagzaamheid prediken.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be