Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 26 september 2003, 16:57   #101
Trol
Provinciaal Gedeputeerde

Trol's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dwarsfluit
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Twocount
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Krijger
Beroepshalve kom ik veel in aanraking met Vlaamse armen en die zien er bijlange niet zo meer uit als die economische profiteurs, gouden horloges,
merkwagens, laatste modellen gsmtoestellen, zo als te zien is op de foton dik en vet gevreten, tafel vol met wijn en goed eten, terwijl onze bloedeigen medeburgers in de rij staan voor een voedselpakket.
Pardon , maar mijn bloed kookt wat zijn wie hier nog
Euh, wie zegt dat die mensen op de foto die er gezond uitzien steuntrekkers zijn, piano zijn vrouw werkt hier ook al 4.5 jaar, die zal ook dus geen steun trekken. Tis niet omdat ge toevallig een feest houdt op een andere manier dat daarom uw volledig gastenarsenaal steuntrekker is.
Waarom krijgen wij dan nooit een antwoord,wanneer wij vragen wat zij als werk hier doet,en waarom haar man dag en nacht de luxe heeft om zijn tijd op een politiek forum door te brengen
Ik denk dat wat mijn privacy betreft, ik van alle forummers hier, al het meeste heb verteld. Van niemand van jullie weet ik ook maar iets, of nagenoeg niks.

Bovendien, alle privézaken die ik ooit op het net gezet heb, worden om de haverklap misbruikt door boosaardige geesten hier, die de wildste verdraaïngen, pure laster en leugens plaatsen om mij als persoon, onderuit te halen.

Dat op zich is al een goeie waarschuwing aan iedereen die op het net zit, bijzonder voorzichtig te blijven om persoonlijke gegevens in de openbaarheid te gooien.

Maar niemand belet Dwarsfluit, om je belastingsaangifte van de laatste drie jaren op het forum te plaatsen.

Zo weten wij ook iets meer van je, want op dit ogenblik ben jij een gewone anonieme troll die gelijk wie kan zijn. Als je van mij nog een halve gram meer wilt weten over mijn privacy, zal je zelf ook een stap moeten doen
da scheelt niet veel!! Beetje oppassen wil je!

kies een ander woord..

"I Believe in nine tribes one nation, three languages one vision, united not to be devided. I swear loyalty to my country and God, I believe in BELGIUM"
Trol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2003, 17:04   #102
Trol
Provinciaal Gedeputeerde

Trol's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Pianola , de vuile provocateur.
Eerst zich schuldig maken aan uitlokking en nadien overal klacht gaan indienen de gestoorde kwiet.
Vergeef me allemaal maar op zo'n mensen als deze kan ik enkel antwoorden met dit:

"I Believe in nine tribes one nation, three languages one vision, united not to be devided. I swear loyalty to my country and God, I believe in BELGIUM"
Trol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2003, 17:48   #103
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Beroepshalve kom ik veel in aanraking met Vlaamse armen en die zien er bijlange niet zo meer uit als die economische profiteurs, gouden horloges,
merkwagens, laatste modellen gsmtoestellen, zo als te zien is op de foton dik en vet gevreten, tafel vol met wijn en goed eten, terwijl onze bloedeigen medeburgers in de rij staan voor een voedselpakket.
Pardon , maar mijn bloed kookt wat zijn wie hier nog
We zullen eens wat Vlaams Blok retoriek gebruiken:
als er iemand arm is is dat zijn eigen schuld.
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2003, 18:44   #104
Commie
Lokaal Raadslid

Commie's schermafbeelding

Standaard

Ik passeer iedere dag voorbij die Simonsstraat en eerlijk gezegd was ik er rotsvast van overtuigd dat dit nog de Pelikaanstraat was. Ben ik nu onbetrouwbaar? Een leugenaar? Een marionet van de Georgische maffia?

In 2001 zag ik een pamflet voor de anti-NSV betoging die begon op de "hoek van de Pelikaanstraat en de Belgiëlei"
Commie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2003, 01:39   #105
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Commie
Ik passeer iedere dag voorbij die Simonsstraat en eerlijk gezegd was ik er rotsvast van overtuigd dat dit nog de Pelikaanstraat was. Ben ik nu onbetrouwbaar? Een leugenaar? Een marionet van de Georgische maffia?

In 2001 zag ik een pamflet voor de anti-NSV betoging die begon op de "hoek van de Pelikaanstraat en de Belgiëlei"
Boh, ik heb het alweer opgelost. Mijn woonplaats is nu Tbilisi in Georgië. Laat ze maar zagen

Als ze echt wat willen weten moeten ze maar de telefoonboek vastpakken of het internet raadplegen, dat doe ik ook als ik iets wil weten over iemand
Oud 20 oktober 2003, 19:29   #106
bk232214
Gouverneur

Standaard

Pasop piano wacht nog op de kinderen van zijn echtgenote dat noemen zij gezinsvereniging 5 kinderen is 517 euro per maand aftrek belastingen en een soc woning wat nog voetselpakketen ezv
bk232214 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2003, 20:18   #107
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bk232214
Pasop piano wacht nog op de kinderen van zijn echtgenote dat noemen zij gezinsvereniging 5 kinderen is 517 euro per maand aftrek belastingen en een soc woning wat nog voetselpakketen ezv
Idioot. Mijn vrouw was hier met haar (enige) zoon (26 jaar oud), en die heb ik zelf drie jaar geleden teruggezonden naar Georgië. Die is daar nu gelukkig getrouwd en heeft ondertussen al twee kinderen.

Ook kan je geen gezinshereniging aanvragen voor kinderen ouder dan 18 jaar, als zij uit een niet EU-land afkomstig zijn. Voor een een EU-land is de grens op 21 jaar (ook al een discriminatie op zich).

Tot slot, mijn vrouw is 45 en ik 51, dus nieuwe baby's zitten er ook al niet aan te komen, als dat een geruststelling voor je mag wezen

Wou je nog iets weten?
Oud 20 oktober 2003, 22:32   #108
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bk232214
Idioot. Mijn vrouw was hier met haar (enige) zoon (26 jaar oud), en die heb ik zelf drie jaar geleden teruggezonden naar Georgië. Die is daar nu gelukkig getrouwd en heeft ondertussen al twee kinderen.

Ook kan je geen gezinshereniging aanvragen voor kinderen ouder dan 18 jaar, als zij uit een niet EU-land afkomstig zijn. Voor een een EU-land is de grens op 21 jaar (ook al een discriminatie op zich).

Tot slot, mijn vrouw is 45 en ik 51, dus nieuwe baby's zitten er ook al niet aan te komen, als dat een geruststelling voor je mag wezen

Wou je nog iets weten?
Piano,
Trek je dat soort persoonlijke anvallen niet aan, ze zeggen altijd nog het meeste over wie ze lanceert, en niets over het slachtoffer!
BTW, ik wist niet dat ook mestkevers nu ook al een serienummer hebben!! Beginnen die allemaal met bk? (voor Skynet hoop ik dat het maar een toeval is)
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2003, 22:45   #109
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn vrouw was hier met haar (enige) zoon (26 jaar oud), en die heb ik zelf drie jaar geleden teruggezonden naar Georgië. Die is daar nu gelukkig getrouwd en heeft ondertussen al twee kinderen.
Ik vind het een merkwaardige mededeling:
- jij, ipv de Belgische Staat, zendt mensen terug?
- is Georgie nu een goed land om in te leven, of een land om van te vluchten? (ik bedoel: zijn er redenen om aan te nemen dat een immigrant uit Georgië terecht politiek asiel aanvraagt in België?).
Oud 20 oktober 2003, 22:48   #110
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sato
Citaat:
Mijn vrouw was hier met haar (enige) zoon (26 jaar oud), en die heb ik zelf drie jaar geleden teruggezonden naar Georgië. Die is daar nu gelukkig getrouwd en heeft ondertussen al twee kinderen.
- is Georgie nu een goed land om in te leven, of een land om van te vluchten? (ik bedoel: zijn er redenen om aan te nemen dat een immigrant uit Georgië terecht politiek asiel aanvraagt in België?).
Ik had een aantal gegronde persoonlijke redenen om die jongen terug te sturen, maar dat ga ik hier niet vertellen.

En nee, Georgië is een land op de afgrond. Het wordt elke dag dramatischer daar. Alleen in de bergen overleven ze wel, zoals ze dat daar al 6.000 jaar doen.
Oud 20 oktober 2003, 23:14   #111
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik had een aantal gegronde persoonlijke redenen om die jongen terug te sturen, maar dat ga ik hier niet vertellen.

En nee, Georgië is een land op de afgrond. Het wordt elke dag dramatischer daar. Alleen in de bergen overleven ze wel, zoals ze dat daar al 6.000 jaar doen.
En naar zo'n land stuur je iemand terug?
En die is daar 'gelukkig getrouwd'?

Sorry, ik wil je hier niet persoonlijk pakken, ik vraag je ook niet om je persoonlijke redenen ivm de zoon van je vrouw uiteen te zetten.
Maar ...
Een burger heeft niet het recht heeft om iemand terug te sturen, zelfs al is het zijn schoonzoon, het recht om iemand de toegang tot een grondgebied te ontzeggen is een privilege van de staat.
Ik snap niet dat je zo zeker bent dat iemand in een land op de rand van de afgrond 'gelukkig getrouwd' is.
Je ontwijkt de vraag over politiek asiel (in de betekenis van het Vluchtelingenverdrag)
Oud 21 oktober 2003, 11:32   #112
thePiano

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:

En naar zo'n land stuur je iemand terug?
En die is daar 'gelukkig getrouwd'?

Sorry, ik wil je hier niet persoonlijk pakken, ik vraag je ook niet om je persoonlijke redenen ivm de zoon van je vrouw uiteen te zetten.
Maar ...
Maar... je wil toch maar dat ik hier alles fijntjes voor je ga uitleggen, nee bedankt, ik heb hier al genoeg met mijn gat bloot gestaan. Het moet van twee kanten komen, en dat lukt maar niet.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be