![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Rogier Laatst gewijzigd door Rogier : 24 mei 2006 om 16:20. |
|
![]() |
![]() |
#102 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom zouden een zwakke mentale gezondheid en een racistisch motief elkaar uitsluiten?? |
||
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar deze Hans was eerst gotic (die veelal niet-racistisch zijn) en opeens een skinhead, wat mij aangeeft dat hij intens gestoord moet zijn. Maar ik heb ik sterk het idee dat deze zaak in al zijn triestheid politiek wordt misbruikt.
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is een beetje te simpel om dit met racisme te verklaren. Rogier Laatst gewijzigd door Rogier : 24 mei 2006 om 17:39. |
|
![]() |
![]() |
#105 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb onlangs nog iets voorgehad, maar had echt geen zin om op het politiebureau te gaan zitten en een doktersonderzoek te ondergaan om mijn blauwe plekken vast te stellen. Deze liep ik op omdat drie individuen me plots aanvielen. Hun gezichten waren bedekt, maar ze sloegen me enkel omdat ik blank en vrouwelijk was en geen moslima, dus droeg ik ook geen hoofddoek. Dat tolereren ze niet. Mijn handtas moesten ze niet hebben. Nee, ze willen me gewoon weg uit wat ze HUN buurt noemen. Vermits de drie kwasten hun gezichten bedekt hadden, wist ik niet waarom ik kosten en moeite moet doen voor niets. Daarnaast waren mijn aanvallers aan hun manier van doen en hun taaltje waarmee ze me dreigden af te maken, zeker allochtoon. Laatst gewijzigd door Boadicea : 24 mei 2006 om 17:43. |
|
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan de andere kant is mijn dochter een keer ontzet door een Turkse jongen toen zij door een stelletje straatjochies (blank, zwart en bruin) werd bedreigd.
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 24 mei 2006 om 17:55. |
|
![]() |
![]() |
#107 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En op de politie moet je inderdaad ook niet rekenen. Ik begrijp het wel, want als ze optreden, leggen de crapullekes meestal klacht neer tegen hen, wegens racisme en schiet het comité P sneller in actie dan het gerecht. Laatst gewijzigd door Boadicea : 24 mei 2006 om 18:14. |
|
![]() |
![]() |
#108 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als dat geen racisme is, wat dan wel (of hij nu psychopaat is of niet)? En: zulke sterke aanwijzingen van racisme vind je in geen enkel hieboven gepost fait divers terug. Laatst gewijzigd door drosophila : 24 mei 2006 om 18:52. |
|
![]() |
![]() |
#109 |
Minister
|
![]() |
![]() |