Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 juni 2006, 15:54   #101
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
En de Opperbubbel is er nog tevreden mee ook!
't Zou gewoon grappig zijn, geef toe.
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2006, 15:58   #102
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GC Bekijk bericht
Een internetpartij kost dan ook niet zo heel veel hé.
Iets tegen moderne partijen?

Op straat kan je toch niet veel meer doen: spontane betogingen en aanplakken zijn verboden.

Bovendien is de essentie van een partij nog altijd het gedachtegoed. Dat kan saai klinken, maar zonder gedachtegoed kan je geen staat besturen.
Oud 8 juni 2006, 15:59   #103
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Gewoon een brok hilariteit.
Waarom lach je dan niet, JVDB. Je bent altijd zo serieus.
Oud 8 juni 2006, 16:04   #104
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door instromaniac Bekijk bericht
Ik zou niet te veel zeggen over websites want die van de BUB is nu wel een perfect voorbeeld van amateuristisch werk.
Nuja, die van het VB trekt technisch en grafisch ook op de kloten maar toch al een betere poging.

Die artikels zijn trouwens echt wel grappig hoor. Jullie proberen je te onderscheiden van de establishment partijen maar hollen hen wel achterna door dezelfde holle populistische zever te beloven.
Het verschil is wel dat onze propere en sobere site gratis is gemaakt en de uwe waarschijnlijk stukken van mensen heeft gekost (belastinggeld, wel te verstaan).
Oud 8 juni 2006, 16:20   #105
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Op de intropagina na (die spoedig herwerkt zal worden) merk ik toch geen amateurisme op. Proper, overzichtelijk en sober! Proficiat aan ons web-team!
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2006, 19:27   #106
instromaniac
Staatssecretaris

Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

Daar gaan we weer hoor met iemand die eens kritiek heeft in het VB hoekje te duwen.

Die site van het VB zal inderdaad een pak geld gekost hebben. Maar ja, ze zijn dan ook in het zak gezet door een onnozel webdesignertje die zich tracht te profileren als DE webdesigner in Vlaanderen maar er dus de ballen van kent.

Ik wil niet arrogant overkomen, ik heb zelden negatieve kritiek op sites gemaakt door amateurs omdat ik graag mensen aanmoedig zich te verdiepen in ons vak, maar als je zelf met modder begint te gooien zonder enige kennis ter zake ...
De website van de BUB is inderdaad redelijk proper en overzichtelijk, maar dat maakt het nog geen "professionele" website. De code trekt op niks (een zwaar gefaalde poging om aan de standaarden te voldoen), de site is helemaal niet toegankelijk voor mensen die geen gewone browser gebruiken, qua gebruiksvriendelijkheid is het ook niet vet (contactformulier bv), grafisch gezien geen ademruimte, slecht gebruik van typografie, enz.

Moest ik jullie zijn zou ik eens te rade gaan bij een beginnende webdesigner, die doen vaak wel eens iets gratis om hun portfolio te vullen. Een website straalt immers het imago uit en heeft een niet te miskennen psychologische weerslag, en in jullie geval is dat "kil, ouderwets en streng".
instromaniac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2006, 20:43   #107
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Vriend, zoals u weet is de site pas volledig vernieuwd, na het wegvallen van onze vorige webmaster.
We hebben nu twee teams die aan de site werken, en we zullen de uitkomsten van beide projecten verwerken in een goede site. Geef ons wat tijd, aub.
Oud 8 juni 2006, 21:35   #108
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! Bekijk bericht
Vriend, zoals u weet is de site pas volledig vernieuwd, na het wegvallen van onze vorige webmaster.
We hebben nu twee teams die aan de site werken, en we zullen de uitkomsten van beide projecten verwerken in een goede site. Geef ons wat tijd, aub.
Uiteraard krijgt U alle tijd. Naar wat ik lees en verneem, is dat zowat het enige dat U nog in overvloed heeft...

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2006, 21:39   #109
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen Bekijk bericht
Uiteraard krijgt U alle tijd. Naar wat ik lees en verneem, is dat zowat het enige dat U nog in overvloed heeft...
RvN, na deze hoogst beledigende uitspraak zult u van de doorluchtige opperbubbel ongetwijfeld nooit ofte nimmer meer een toespraak mogen houden in zijn bijzijn...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2006, 21:43   #110
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
RvN, na deze hoogst beledigende uitspraak zult u van de doorluchtige opperbubbel ongetwijfeld nooit ofte nimmer meer een toespraak mogen houden in zijn bijzijn...
Een goeke, Jan! Maar dat mocht ik voordien ook al niet en nu kan het me niet echt veel meer schelen, wat VDC, alias Opperbubbel, mij wel of niet toestaat! Hij en zijn 2 apostelen kunnen mij, eerlijk gezegd, gestolen worden...

Oud 8 juni 2006, 22:41   #111
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Op straat kan je toch niet veel meer doen: spontane betogingen en aanplakken zijn verboden.
Hebben wij even een geluk dat jullie je zo rigoureus aan de wet houden! Ik krijg al de rillingen bij het gedachte aan die massabetogingen en nationale plakcampagnes die de BUB zou organiseren anders...
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2006, 04:08   #112
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Iets tegen moderne partijen?

oei, waar zijn de stoere uitspraken van Patriot! over sterven voor zijn land?
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2006, 10:50   #113
instromaniac
Staatssecretaris

Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

Citaat:
Ik kijk er naar uit
instromaniac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2006, 11:56   #114
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een goeke, Jan! Maar dat mocht ik voordien ook al niet en nu kan het me niet echt veel meer schelen, wat VDC, alias Opperbubbel, mij wel of niet toestaat! Hij en zijn 2 apostelen kunnen mij, eerlijk gezegd, gestolen worden...
Rudy,

Ook nadat een aantal mensen de Raad van Bestuur verlaten hebben waren we nog steeds in staat zeer geslaagde acties te doen zoals die in Leuven een paar weken geleden, stelden we onder ruime mediabelangsteling onze Brugse lijst voor en is de Nijvelse BUB nog steeds de schrik van de lokale PS.

U daarentegen heb ik nog nooit iets anders zien doen dan gratuit kritiek geven op mensen die wél iets doen voor België, terwijl u sinds de oprichting van uw 'partij' nog geen enkele actie ondernomen heeft, we nog geen enkel lid van uw partij gezien hebben en uw raad van bestuur uit drie personen bestaat.

Begrijp me niet verkeerd, ik twijfel niet aan je eerbare bedoelingen, maar als je je écht zou willen inzetten voor België zou dat gebeuren door middel van acties, niet door niets anders te doen dan kritiek spuien op je ideologische medestanders die wél werken. De mensen van UNIE bewijzen door hun serene houding in dit debat dat dit mogelijk is. Neem er een voorbeeld aan.

En meer woorden ga ik hier niet aan vuil maken.
Oud 9 juni 2006, 17:53   #115
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Rudy,

Ook nadat een aantal mensen de Raad van Bestuur verlaten hebben waren we nog steeds in staat zeer geslaagde acties te doen zoals die in Leuven een paar weken geleden, stelden we onder ruime mediabelangsteling onze Brugse lijst voor en is de Nijvelse BUB nog steeds de schrik van de lokale PS.

U daarentegen heb ik nog nooit iets anders zien doen dan gratuit kritiek geven op mensen die wél iets doen voor België, terwijl u sinds de oprichting van uw 'partij' nog geen enkele actie ondernomen heeft, we nog geen enkel lid van uw partij gezien hebben en uw raad van bestuur uit drie personen bestaat.

Begrijp me niet verkeerd, ik twijfel niet aan je eerbare bedoelingen, maar als je je écht zou willen inzetten voor België zou dat gebeuren door middel van acties, niet door niets anders te doen dan kritiek spuien op je ideologische medestanders die wél werken. De mensen van UNIE bewijzen door hun serene houding in dit debat dat dit mogelijk is. Neem er een voorbeeld aan.

En meer woorden ga ik hier niet aan vuil maken.
Hihi, ook een goeike, Patriot!

Ik ben benieuwd welke meerwaarde de BUB nu gaat leveren... Zeker nu ze nog 'zovéél leden bijgekregen' hebben.
En, by the way, het enige ideologisce punt dat wij delen is de unitaire staat. Voor de rest staat de BUB mijlenver van onze denkbeelden verwijderd! Noem mij dus AUB geen ideologische medestander!

Tevens ben ik benieuwd naar de "XII Werken van de BUB"! Want buiten heel wat onnozele stunts, heb ik nog niet veel echt werk van jullie gezien...

Oud 9 juni 2006, 18:49   #116
Nello
Staatssecretaris

Nello's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Nello
Standaard

Citaat:

Ik ben benieuwd welke meerwaarde de BUB nu gaat leveren... Zeker nu ze nog 'zovéél leden bijgekregen' hebben.
En, by the way, het enige ideologisce punt dat wij delen is de unitaire staat. Voor de rest staat de BUB mijlenver van onze denkbeelden verwijderd! Noem mij dus AUB geen ideologische medestander!

Tevens ben ik benieuwd naar de "XII Werken van de BUB"! Want buiten heel wat onnozele stunts, heb ik nog niet veel echt werk van jullie gezien...
Let op, de Stadsenquete, die ik gestart was voor BUB, kent wel een relatief succes, dit is een geslaagd jobke. Maar nu ik niet meer bij BUB zit...

De resultaten van de Stadsenquete worden begin september verwacht, na een controlesteekproef, zoals de statistiek het vraagt
Oud 9 juni 2006, 21:31   #117
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nello Bekijk bericht
Let op, de Stadsenquete, die ik gestart was voor BUB, kent wel een relatief succes, dit is een geslaagd jobke. Maar nu ik niet meer bij BUB zit...

De resultaten van de Stadsenquete worden begin september verwacht, na een controlesteekproef, zoals de statistiek het vraagt
En daarmee is alles gezegd: de echte werkers zijn wijs geworden en hebben de BUB verlaten!

Oud 10 juni 2006, 17:25   #118
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Van uw eenmanspartij hebben we gewoon nog niks gezien.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be