![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Homohuwelijk; wat vindt U daarvan? | |||
Een schandelijke wanvertoning |
![]() ![]() ![]() |
182 | 42,03% |
Prima, maar alleen als men geen kinderen adopteert |
![]() ![]() ![]() |
50 | 11,55% |
Homofielen hebben de zelfde rechten als Hetero's |
![]() ![]() ![]() |
201 | 46,42% |
Aantal stemmers: 433. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Vreemdeling
|
![]() Mijn zus en ik zijn goed en wel opgevoed door een man en een vrouw. Toch ben ik lesbisch en mijn zus helemaal hetero...
Het feit of je ouders van hetzelfde geslacht zijn of niet heeft NIKS te maken met je seksualiteit!!! Misschien moeten de homofoben hier eens een babbelke doen met een holebi, er zijn verenigingen genoeg waar dat kan. Haal die onnozele vooroordelen eens uit de wereld mensjes!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Schepen
|
![]() Mijn rubriekje groeit gestaag voort.
Hypothetisch kan men kan zich afvragen of een homofiel beter is dan een dief, omdat beide een zonde begaan. Hoe denken jullie daarover?? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel je voor een kleptomane beoefenaar van de herenliefde!!!!! Of een lesbische winkeldievegge!!!!!!!!!!! Tsjongetsjonge!!!!!!!! Daar is toch geen hellevuur heet genoeg voor? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nog nooit last gehad van homosexuelen. Leuke mannen zelfs om er als vrouw mee om te gaan. Platonische vriendschap zonder bijbedoelingen is met hen heel gewoon. Dat zorgt voor een ontspannen sfeer waarin goede gesprekken heel wel mogelijk en zelfs vruchtbaar zijn. Wat dieven betreft, dat is andere koek! Ik zit momenteel opgescheept met een kleptomane die me besteelt telkens ze een gaatje ziet. Doodzonde of niet, leuk is heel wat anders! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Moralist schrijft:
met het resultaat dat diegenen die van het rechtse blok behoren een ongeloofelijke afschuw tov homosexualiteit hebben Op die manier worden door Moralist heel de Islamwereld en de meeste Afrikaanse landen plots verbannen naar het rechtse blok !! |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Losbandigheid heeft de nodige gevolgen. Ik zie er een gewone reactie in van "moeder natuur" (en heb nooit gezegd of beweerd dat het om een straf Gods ging, al mogen gelovigen dat er wel in herkennen - maar d�*t is een andere zaak). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Vreemdeling
|
![]() soort, normale mensen; termen die mij koude rillingen geven.
En het zou me niet verwonderen moest strijdende homo's hier overeenkomen met homo's die in een slipje op een praalwagen staan. Dan kan ik in zijn mening inkomen, en als dat niet zo is, dan zou deze man een spijtige zaak zijn voor de holebi's, maar ik ga niet oordelen aangezien ik hem niet persoonlijk ken. Soms is een klein beetje inlevingsvermogen niet slecht. Al eens bij stilgestaan dat u samenzien met uw vriendin/vrouw voor mij even abnormaal is als voor u wanneer u mij samenziet met mijn vriend? Maar zaag ik of veroordeel ik u om het anders zijn dan mijn natuurlijk patroon? Neen 8)
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom het recht op huwelijk en adoptie dan niet ontzeggen aan:
![]() ![]() ![]() En nu niet meer het argument onnatuurlijk of onreproductief oprakelen. Dat heb ik reeds afdoende weerlegd op p.5 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Het bevordert begrip, en tolerantie. 8) |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Vreemdeling
|
![]() indeedio knuppel.
net eens de topic rustig gelezen. jan werkt op de lachspieren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Vreemdeling
|
![]() Je weet het dan toch
![]() En als de lichamelijkheid tegen holebi's is, waarom zou de seks dan toch zo'n deugd doen? ![]() ![]()
![]() |
#120 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
De 'normale' kring waarin kinderen oorspronkelijk opgroeiden, dwz voor de landbouwrevolutie en de daarmee gepaard gaande verstedelijking, was de groep van volwassenen en jongeren, samen zo een 20 �* 50 man groot, die samen rondtrokken tot ze één of meer keer per jaar met andere groepen samenkwamen, waarbij dan vaak mensen van de ene groep naar de andere gingen. In die groep maakten de kinderen kennis met alle soorten mensen van alle soorten leeftijden. Ze werden dus niet opgevoed in het minuskule kerntje van het 'gezin' maar door tantes, nonkels, neven en nichten, vrienden en vriendinnen. En dat is een veel gezonder omgeving om op te groeien, want het 'gezin' dat is pas 'abnormaal'. Maar omdat we niets anders kennen in onze samenleving weten de meeste mensen natuurlijk niet beter. Kinderen laten opvoeden door een koppel mannelijke homofielen is in mijn ogen nog nèt iets abnormaler dan kinderen opvoeden in een gezin. En mijn gevoel zegt me dat dit niet verkieslijk is. Een lesbisch koppel kan volgens mij eventueel wel kinderen opvoeden, omdat de kinderen dan ahw twee moeders hebben en een moeder voor een kind sowieso veel belangrijker is dan een vader. Maar een lesbische vriendin van me zij me ooit dat ze zelf geen voorstandster was van lesbische koppels met kinderen. Overigens vind ik wel dat homo's en lesbiennes onderling moeten kunnen huwen als ze dat willen. Ze hebben zichzelf immers niet gemaakt en hebben ook recht op geluk als ze menen dat te kunnen vinden in een huwelijk. Ik zie niet in waarom ze zouden moeten gestraft worden voor iets wat ze zelf niet gekozen hebben. En of het nu om een fysieke 'afwijking' gaat of niet maakt eigenlijk niks uit. Want dan moet je gehandicapten en doven en blinden ook gaan verbieden te huwen en wie zal hen dat beletten? Het is aan gehandicapten zelfs toegelaten om samen kinderen te verwekken, hoewel het bij sommigen onder hen met erfelijke gebreken al op voorhand geweten is dat hun kinderen op hun beurt ook gehandicapt zullen zijn! |
||
![]() |
![]() |