![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En dat begrijp ik dan weer niet van u.
Laat het me dan uitleggen. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door baarle : 5 juli 2006 om 09:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#103 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar de politieke structuren zijn niet mee geëvolueerd: de burger heeft nog altijd evenveel - of zelfs minder - inspraak als in de jaren '50. Dat heeft al tot heel wat anomalieën en oneigenlijke reacties geleid. Het niet te stuiten succes van het Belang is er één van. Er zijn geen uitwegen voor de modale burger om zijn wil om te zetten in beleid. Dus kiezen velen ervoor om die ongenaakbare politici, die de macht voor zichzelf reserveren, te gebruiken als pionnen. Ik vind dat in het gegeven kader een volkomen oirbare optie. Laatst gewijzigd door baarle : 5 juli 2006 om 10:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Eigenlijk begin ik meer een meer voorstander te worden van bij VB te zeggen waar het op staat, het zogenaamde VB-bashen. Het is simpelweg de enigste manier om mijn mening (en die van vb. De Gucht en Barman ook) goed te kunnen uiten. Of VB echt meer stemmen kan halen door dat VB-Bashen, betwijfel ik eigenlijk. Wie laat zich daar nu door leiden: ooh, ocharme die partij, zij worden toch zo dikwijls aangevallen, laten we daar nu maar op stemmen.
Vlaams Belang is simpelweg een neo-fascistische partij die helemaal niet tolerant is en zo demagogisch als maar kan zijn. Laatst gewijzigd door Twanne : 5 juli 2006 om 10:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo is dat !! 8)
![]() |
#106 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik pik er maar één uit: de eerste opiniepeiling na de grote "het VB heeft schuld aan de Antwerpse moorden"-campagne gaf zowat anderhalve procentpunt winst aan. Idem voor de discussie over de partijsubsidies, het Gentse proces etc. etc. etc. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat het Vb 1000000 stemmen haalt, dat zij allemaal dezelfde 'artiest' graag horen, laat staan diens cd kopen. Maar als de onafhankelijke media de foute artiesten brandmerken/negeren kunnen we gerust spreken van broodroof. Ooit hoop ik dat De Smedt en Co eens een koekje van eigen deeg krijgen. Het ziet er goed uit.
![]() |
![]() |
#109 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#110 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Wat die cijfers betreffen: het is niet omdat VB 1.5% punt stijgt na de uitspraak van De Gucht, dat ze zijn gestegen omdat hij die uitspraak heeft gedaan. De Gucht heeft misschien niet helemaal gelijk met zijn uitspraak, maar VB is wel verantwoordelijk voor een haat-campagne tegen de multiculturele samenleving (multiculturaliteit=multicriminaliteit) en dus tegen mensen die onze Westerse/Vlaamse cultuur niet delen. Dat VB 1 miljoen stemmen haalt, geeft hen alleen maar het gevoel dat ze met hun standpunten gelijk hebben. De gemakkelijkste oplossing is echter nooit de beste. Maar voor veel mensen is het blijkbaar te moeilijk om ook maar proberen samen te leven met elkaar (dat geldt niet alleen voor de Vlamingen uiteraard, ook voor moslims van Arabische en Noord-Afrikaanse origine).
![]() |
![]() |
#111 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat ze na de subsidieklucht in het parlement 1 pct gestegen zijn dat... Het is niet omdat ze een week na 0110 nog 1,5 pct meer zullen stijgen dan al voorspeld, dat... Ach, het is maar een mening hé, en je mag ze vrij uiten. ![]() Laatst gewijzigd door baarle : 5 juli 2006 om 13:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
|
![]() Citaat:
Volgens mij is die brief van Dewinter trouwens gewoon een middel om nog meer publiciteit hierrond te krijgen. Nog even lekker de underdog rol kunnen vervullen. Tja als je een hond een worst geeft moet je je niet verbazen als hij die worst ook opeet he....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wel, dat is in de tijd begrensd. Ooit gaan ze onherroepelijk naar het stort. Denk maar aan de DC en de PSI in Italië. Die zijn destijds in één verkiezing van de Italiaanse bodem weggevaagd. De VLD gaat in België naar een gelijkaardige endlösung.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |||
|
![]() Citaat:
Iedereen heeft het recht om zich belachelijk te maken. Citaat:
Citaat:
Samenleven is inderdaad geven en nemen, maar als jij beweert dat de Vlamingen meer nemen dan geven dan ben je een wereldvreemd iemand! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
"Wie is Tom Barman?" ![]()
![]() |
![]() |
#117 |
Gouverneur
|
![]() Nu alleen hopen voor het VB dat daar één of ander Isabelle B op de proppen komt met een pro VB nummerken hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Strangers (what's in a name) leven niet meer allemaal zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het concert gaat daar echt niets aan toevoegen, alleen is het een goeie opportuniteit voor mensen die als de dood zijn voor het onverdraagzaam discours van het VB, om hun afschuw van het Blok samen uit te zingen of uit te schreeuwen. Aangezien het anti-VB kamp in verdeelde slagorde naar de verkiezingen trekt is er nood aan een initiatief dat de partijen overschrijdt en dat de aanhangers van een verdraagzaam Vlaanderen/Belgie bij mekaar brengt. Deze concerten reeks heeft het potentieel om dit doel te bereiken. Dus blijf SMS-en (0110 naar nr 3699) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
|
![]() voor zover ik weet wel... allez op de schele vanderlinden na ... maar dien is al lang dood...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |