![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Vreemdeling
|
![]() Hoogmoed komt voor de val .
Zie volgend scenario voltrekken . Weken op voorhand ( nu al bezig ) enorm veel heisa rond de zaak . Het Vlaams belang overladen met alle zonden van Israel ( en dit zijn er wat dezer dagen ) Het beter voorstellen of wat het zal zijn ( bezoekersaantallen enz - zie mars in A'pen ) Het voorstellen als een gigantisch succes ( zelfbevrediging - openlijke masturbatie ) en dan natuurlijk gevolgd door de totale ontnuchtering ( verkiezingsuitslagen 8 oct ) Al eerder gezien , deja vu ?????? |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Komaan, alsof er veel partijleden die op een lijst staan naar partijmeetings zullen gaan van politieke tegenpolen. Belachelijk gewoon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
|
![]() Citaat:
Iemand organiseert een optreden en zegt daarbij : het is om het VB te bestrijden 1 week voor de verkiezingen; krijgt dan nog geld van de staat om dat te organiseren (ik moet toch niet geloven dat die artiesten het niet voor niks doen he.... - dat zou toch werkelijk onverdraagzaam zijn) en een partij organiseert een partijfeest 1 MAAND voor de verkiezingen waarbij enkele artiesten optreden (die daarna kans maken op broodroof), ze krijgen geen geld van de staat om dat te organiseren. Als dat volgens U hetzelfde is dan is een olifant hetzelfde als een aap.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
|
![]() Racisme is geen mening, schatje. Nu mag je dat hier nog honderduizend keer komen zeggen dat het wel zo is, racisme is verboden bij wet. En die wet is helemaal niet in tegenspraak met het recht op vrije meningsuiting, zoals het VB stelt. Dat heeft Straatsburg bevestigd. Dus, don't bother. Trouwens, mag ik hieruit begrijpen dat jij pleit voor racisme?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat voor naam ze daar nu aangeven (partijfeest of concert tegen onverdraagzaamheid) doet niet ter zake. Het is een pissing contest van kijk eens hoeveel artiesten ik kan mobiliseren. Oh en trouwens,enkel het VB feestje wordt met belastinggeld betaald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
|
![]() Er is wel een belangrijk verschil. Het VB pleit zelf schuldig doordat ze hebben aangekondigd niet te veranderen na hun veroordeling voor bepaalde feiten, die ze dan ook blijven herhalen. Ze hebben bovendien die veroordeling zonder succes aangevochten. In de andere topic waar je het hier over hebt, gaat het over nog niet veroordeelde verdachten die de feiten ontkennen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
|
![]() Citaat:
Ik geef geld aan de Lotto (in de hoop ooit de pot te winnen natuurlijk) en de Lotto (= de nationale overheid) en die lotto gaat dan geld geven aan iemand die concerten wil geven TEGEN de enige politieke oppositie in het land.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
|
![]() Citaat:
Willen de organisatoren nu eindelijk eens hun gedacht opmaken en ons onverbloemd zeggen wat ze organiseren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het Barman concert wordt gesponsord door de Lotto en dit zijn vrijwillige bijdragen aan een gokinstelling (je bent niet verplicht om te betalen) dus niet door belastingen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door baarle : 27 juli 2006 om 12:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
|
![]() Het één sluit het ander toch niet uit hé. Of vind jij racisme een teken van verdraagzaamheid!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben de veroordeling van de drie vzw's aangevochten en niet die van de partij, die was er juridisch gesproken niet en kon dus ook niet aangevochten worden. Dat zou jij die zo graag hebt dat het juridisch juist word omschreven toch moeten weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
|
![]() Citaat:
Toch kan de nationale loterij autonoom beslissen wat zij met haar budget voor sponsoring doet. Dat is ook wettelijk. Tot spijt van wie het benijdt. Als je daar een probleem mee hebt, moet je maar geen lotjes meer kopen hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Het probleem met de nationale loterij is dat er een SPA man aan de top zit , en blijkbaar de beslissing tot sponsoring wel degelijk politiek gericht en afgedwongen is . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
|
![]() Citaat:
Als ik goed ben ingelicht krijgt elke partij die boven de kiesdrempel komt een bedrag per stem. Dus als je op het VB stemt geef je een deel van de belastingen aan het VB. als je op VLD stemt idem maar dan aan VLD enz enz enz Als je partij niet groot genoeg is krijgt ze niks en kan men je belastinggeld voor anderen dingen gebruiken... bvb; reisjes naar Afrika voor parlementsleden enzo...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
|
![]() Citaat:
concert tegen VB dan is plots datzelfde concert voor verdraagzaamheid en nu is datzelfde concert tegen racisme... voor of tegen wat is het nu... of is het van alles wat... ne pot belge...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
|
![]() Citaat:
En als jij daar niet tegen kan: geen lotjes meer kopen hé! Ik doe dat trouwens nooit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
|
![]() in een politiek corrupt land als Belgie heeft de politiek overal ne vette vinger in de pap en zeker in overheidsinstellingen hebben ze nen heeeeelllen vetten vinger in de pap en ik geloof niet meer in Sint Niklaas
|
![]() |
![]() |