![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik nog niet, de vertegenwoordigers van vier miljoen domme Franstaligen wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 21 augustus 2006 om 18:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch niet uit het feit, dat hij de Franstalige Belgen hun onwil verwijt om gevolg te geven aan de individuele tweetaligheid die de bub bepleit? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niettemin beheersen ze jouw taalgebruik.
![]() |
#107 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dom werd er niet gezegd. Maar wel dat de de franstaligen geen of nauwelijks Nederlands willen leren. Zoals dirupo zelf zei, de faciliteiten zijn een verworven recht en geen hulpmiddel voor de integratie in bepaalde gemeenten van noord-belgique. Daarmee bedoeld hij eigenlijk dat hij geen individuele tweetaligheid wil voor de franstaligen. Het zijn BUB's lievelingsbelges diue belgique in de afgrond drijven. Denk zelf eens 5 min. na en volg niet blind de onaanvechtbare dogmas van jouw Voorzitter-Leider. Dan zie misschien wat er echt gebeurd is of moet je je bij UNIE aansluiten. Misschien mag er daar noch iets anders gezegd worden dan de twee bubbeltenoren prediken. un saludo
Laatst gewijzigd door Miguelito : 22 augustus 2006 om 16:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Vermits wij onze kandidatuur reeds tijdig hebben ingediend én het gaat om een debat toegankelijk voor het grote publiek, want de annoce verschijnt in de kranten vinden wij het erg dat sommigen niet en anderen in meervoud worden uitgenodigd tot het panel en zeker wanneer het gaat over het "kopstukkendebat". Indien het enkel voor JCI-leden was dan had men er geen weet van en was het ook niet erg, maar hier insinueert JCI-Brugge een democratisch debat te organiseren voor het grote publiek en dat is duidelijk niet zo. Vermits we nu naar de publiekbanken zijn verwezen zullen we vandaar reageren ten gepaste. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Schepen
|
![]() Leterme mag voor mijn part als persoondenken wat hij wil...maar mag hij mijneed plegen in zijn functie ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En waaruit bestaat die mijneed dan als ik vragen mag?
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De conclusie: JCI behoort het recht te hebben om debatten te organiseren en daarop toe te laten wie ze wil en uit te sluiten wie ze wil. Evenals BuB overigens. Het is uiteraard enorm hypocriet om zo een debat met uitsluitingen te bestempelen als 'democratisch'. In een democratie wordt elke opinie gehoord en in het besluitvormingsproces betrokken. Aan jullie om daar ruchtbaarheid aan te geven.
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#115 |
Minister-President
|
![]() Ik vind die titel nog al enorm confronterend als je eens naar het BUB forum gaat, waar vrije meningsuiting blijkbaar niet meteen gewenst is als het hen niet goed uikomt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
|
![]() Waarom denk je bij Patriot die niets te zeggen heeft meteen aan de nazi's?
PS: GODWIN!
![]() |
#117 |
|
![]() Dat antwoord zal de jonkheer u schuldig blijven...
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
|
![]() Citaat:
Ach ja, wat verwacht je van een extreem-rechtse partij als BUB?
![]() |
![]() |
#120 |
|
![]() Juist niet, want het is meineed en niet mijneed...