![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Mag de Islam toegelaten worden in een Onafhankelijk Vlaanderen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
38 | 52,78% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
34 | 47,22% |
Aantal stemmers: 72. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#102 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Niet dat ik dat per se erg vind, ik ben niet-gelovig.
![]() |
![]() |
#103 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Niet dat ik dat per se erg vind, ik ben niet-gelovig.
"Nee, onze wetenschap is geen illusie. Een illusie zou het zijn te geloven dat wij uit andere bron zouden kunnen krijgen wat zij ons niet geven kan" - Sigmund Freud Laatst gewijzigd door Mamaloe : 1 september 2006 om 05:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zal het niet meer als een vraag benaderen, want gij zijt ondertussen al de derde. Je mag WEL als vreemdeling binnen, hoe zouden anders in gods naam al die pelgrims van overal ter wereld aan de hadj kunnen deelnemen??? Je mag er niet als niet-moslim binnen, maar wel als vreemdeling!! Mecca is niet de enige plaats op deze planeet waar bepaalde verreisten worden gesteld om binnen te mogen hoor. Op kleinere schaal gebeurt dit constant rondom je. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ik echt bedoel over de verschillende posts die ik hierover heb gemaakt: Willen jullie nu persé zoooooooo graag naar Mekka ofwa? Zo niet, stop met zagen, pure verspilling van energie die je beter in iets constructiefs kunt steken! Laatst gewijzigd door KrisKras : 1 september 2006 om 18:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
En nogmaals, ik beschouw mezelf als niet-gelovig, dus het kan me geen barst schelen dat ze daar in Saoedi-Arabië zo'n domme middeleeuwse regels hanteren. Het is nu net in dat soort moslimlanden dat de definitie van "vreemdeling" volledig religieus wordt ingevuld. Dat is tenminste in het Westen niet zo. Hier heeft een christen uit het Midden-Oosten tenminste in theorie evenveel rechten als een westerse moslim.
![]() |
![]() |
#110 |
Vreemdeling
|
![]() ![]() Ik leer het Nederlands sinds enkele jaren... Maar ik moet absoluut mijn nederlands verbeteren !Ik zoek Nederlandstalige (studenten) om te praten. Ben je geinteresserd ? Aanzel niet... Neem contact met mij op : [email protected] Ik zal je in mijn contacten op MSN toevoegen ! Dank u vriendelijk en tot ziens... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() moslims hebben al hun eigen landen, laten ze dus daar maar leven, niet meer dan logisch
Laatst gewijzigd door Morghodius : 8 oktober 2006 om 22:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() niemand is racistisch tegen de pislam gezien het niks met rassen te maken heeft.
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat er mensen zijn die de Islamwaarden willen volgen moet kunnen in zoverre ze stroken met onze waarden, wetten en gewoontes. Indien ze menen dat dit niet kan horen ze hier niet thuis en moeten ze het elders gaan zoeken. Laat ze hun gangetje gaan en voor heel wat zaken gaan we weer richting middeleeuwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is men racist als men de Islam niet ziet zitten? Trouwens, alle Islam-adepten die reeds in het land zijn mogen hier niet meestemmen: natuurlijk zijn ze voor! Het gaat over wat WIJ willen in ONS land, alle geleuter over "nieuwe Belgen" daar gelaten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zouden we meteen, na zoveel moeite en zoveel jaren, alles opnieuw ondergaan door een voor ons vreemde binnengeloodste godsdienst, die nog in "onze" middeleeuwen zit hier meer en meer de plak te laten zwaaien? Wie doorgedreven volgens de Islamvoorschriften wil leven zit op een verkeerd stuk van de planeet. Tenzij ze die mettertijd willen innemen, uiteraard. Laatst gewijzigd door andev : 11 oktober 2006 om 19:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
neen, de helft (nog) maar.... ![]()
![]() |
![]() |
#117 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() .
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() islam zal zeker toegelaten zijn in de Nieuwe Vlaamse Republiek , ze zullen direct voelen hoe ze zich dienen in te voegen in een westers land
- thuis doe je wat je wil maar op staart loop je niet met een masker rond ( is trouwens bij wet verboden buiten de carnavalperiode) - iedereen betaalt voor het zwembad en dus is het zwembad altijd open voor iedereen , geen apartheidsgedoe in het zwembad om te beginnen |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() islam zal zeker toegelaten zijn in de Nieuwe Vlaamse Republiek , ze zullen direct voelen hoe ze zich dienen in te voegen in een westers land
- thuis doe je wat je wil maar op staart loop je niet met een masker rond ( is trouwens bij wet verboden buiten de carnavalperiode) - iedereen betaalt voor het zwembad en dus is het zwembad altijd open voor iedereen , geen apartheidsgedoe in het zwembad om te beginnen |
![]() |
![]() |