![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Minister-President
|
![]() En toen werd het hier erg stil...
|
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allemaal laster...
|
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog heel efkens geduld, Patriot...
Lees er intussen je vroegere postings nog eens op na die over je nieuwste collega gaan... ![]()
#104 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#105 |
Minister-President
|
![]() Ik vind dat niet leuk!
Anderzijds is het leger wel aan een deftige herstructurering toe, denk je niet? |
![]() |
![]() |
#106 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#107 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
We zijn nu in 2003, de ongelijkheid dateerd van 50 jaren geleden... Ik kan U verzekeren dat het leger nu mooi verdeeld is volgens wettelijk vastgelegde quota. |
||
![]() |
![]() |
#108 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
#109 |
Minister-President
|
![]() btw. Heeft Hans al een officiële beslissing genomen omtrent de 'benoeming' van PDR? Ik had het trouwens liever van Hans zelf gehoord, omdat ik dan weet dat het de waarheid is.
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat onze Voorzitter informatie verspreid aan derden. Geachte Voorzitter,ik heb persoonlijk geen enkel bezwaar hoor. ![]() U verneemt dit van hem,wanneer hij dit nodig acht Mijnheer Van Nespen. PS.heel beleeft om onze Voorzitter Hans te noemen. Wij hanteren binnen de BUB een ander niveau,dan binnen het Liberaal Appel. |
|
![]() |
![]() |
#111 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En wat dat niveau betreft, Peeke, laat ons dan hopen dan jij daar dan geen voorbeeld van moet voorstellen? |
|
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of is het misschien: 'Meester Hans'? Of nog beter: Hooggeachte BUB-Voorzitter? Wat een schitterende bende gatlikkers! ![]() ![]() ![]()
![]() |
#113 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#114 |
Minister-President
|
![]() Hoe moet ik Hans dan noemen? Zijne Excellentie?
Ik noem Ward ook gewoon Ward, dat heeft niks met gebrek aan respect te maken. Dit heeft eerder te maken met een gesprek op basis van gelijkwaardigheid. Dus als toegeving wil ik 'Hans' wel 'Meneer Hans' noemen, goed? ![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is echter geen schande om u zelf te heropvoeden. |
|||
![]() |
![]() |
#116 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In zo'n gezinnen gold vroeger als beleefdheid: * Hielen tegen elkaar en arm omhoog bij het binnenkomen van een andere Vlaams-nationalist * Het aanbidden van een heerschap met een snorretje * Het haten van Belgischgezinden, Franstaligen,... |
||||
![]() |
![]() |
#117 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Een waarnemend lokaal Voorzitter zonder bestuur en leden, is inderdaad gelijkwaardig t.o.v. een nationale Voorzitter binnen een politieke partij. Wij worden vooral niet persoonlijk hé Meester Van Nespen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#119 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#120 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Hopelijk moet ik u niet confronteren met uw eigen leugens ![]() Welke functie had ik een paar dagen geleden volgens Mijnheer Van Nespen ![]() U weet wel,die functie die niet bestaat binnen onze partij. ![]() De benoeming van Provinciaal Ondervoorzitter gaat naar iemand anders binnen de partij,daar deze persoon zich reeds kandidaat had gesteld voor deze functie(eerlijk is eerlijk). Ik ben uiterst tevreden met het voorstel van onze Voorzitter,betreffende mijn benoeming binnen de BUB. Onze Voorzitter zal u hieromtrend informeren,of niet informeren. Voorlopig blijft mijn benoeming voor u een vraag en voor ons een weet. |
|||
![]() |