![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb mij vandaag de volgende bedenking gemaakt:
Je moet al aan een heel erge vorm van dogmatische blindheid lijden om niet te weten, zien of voelen dat de Vlaming door de eeuwen heen tot op vandaag de absolute kampioen is in solidariteit. Deze solidariteit uit zich nominaal in de relatief gemakkelijk bewijsbare vorm van financiële steun aan andere volkeren die door geen enkel volk wordt geëvenaard. Deze solidariteit vindt tevens zijn interindividuële emanatie in de vorm van het allerbeste sociaal stelsel ter wereld. Deze solidariteit uit zich eveneens in de mate waarop Vlaanderen tot op de dag van vandaag zonder probleem tal van vreemde kulturen heeft toegelaten en deze enthousiast heeft laten meegenieten van de vrucht van hun noeste arbeid. Als ik dan zie hoe dit volk dat in het verleden op een afschuwelijke wijze is vernederd, dat bedrogen is geworden door zijn eigen leiders, dat bezet is geworden door afschuwelijke regimes, dat uitgehongerd is geweest,enz...als ik dan zie hoe dit volk het voor elkaar krijgt om niet in opstand te komen tegen een regeringsgesubsidieerde onverdraagzame en antidemocratische organisatie die datzelfde volk voor de internationale voetlicht in het gezicht spuwt...dan heb ik de grootste twijfel of ik voor dit volk moet blijven vechten of mij in schaamte afwenden van zoveel masochistische deemoedigheid... Laatst gewijzigd door Fieseler : 1 oktober 2006 om 22:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als we door iemand ooit zwaar zijn bedrogen dan zal het wel door de collaborateurs zijn geweest tijdens de oorlog! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
|
![]() A propos...als ik de heisa rond dat concert goed heb begrepen dan wordt er met staatsteun een poging gedaan om zoveel mogelijk mensen samen te krijgen om ze op te roepen om via samenzang een democratische (voorlopige) minderheid uit te sluiten.
Om nu maar eens zelf "the law of Godwin" toe te passen...hebben wij iets dergelijks afgelopen week niet op canvas gezien ivm het nazikrapuul met zijn boekverbrandingen, fakkeltochten en samenzang tegen een andere minderheid? Voor wanneer der Kristalnacht? Voor wanneer Nacht und Nebel? Laatst gewijzigd door Fieseler : 1 oktober 2006 om 23:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Schepen
|
![]() je hebt het verkeerd begrepen en samenzang zegt niets over de inhoud van wat je zingt. de vergelijking is zeer mager. eigenlijk absurd of surreëel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
|
![]() Citaat:
![]() dat is de keuze van die persoon. ik meen te me te herinneren dat om de uitzending van tmf 1 van de artiesten (ik weet niet meer wie) zei zelf mee te doen met de ramadam. toch stonden ze op het podium. er zijn trouwens ook allochtonen die niet mee doen aan de ramadam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Samenzang is dat niet zoiets als het zangfeest of the night of the proms? nee zoiets was het niet. ![]() Nach und nebel was er niet en van de groep kristalnacht heb ik nog nooit gehoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom... 0110 was een scheet in een fles. Het is alsof je zou zeggen dat iederen die in Hasselt gebruik maakt van het gratis openbaar vervoer ook een Steveart stemmer is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
op 0110 kwam een hele rits artiesten een nummerke zingen, dat kan je onmogenlijk gelijkstellen aan een volwaardig optreden. En op de open bedrijven dag aanwezig zijn op het eigen bedrijf is voor heel wat werknemers een verplichting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door ingenious : 2 oktober 2006 om 00:28. Reden: merci jules! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
|
![]() foutje
![]() tot daar mijn reputatie. Laatst gewijzigd door ingenious : 2 oktober 2006 om 00:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar gaat die inderdaad. Dat regel ik op CP wel met je
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ikzelf was niet geinteresseerd in op een kluitje te staan in de regen, luisterend naar een rits artisten die niet in mijn smaak vallen. Onder een premisse die anti democratisch is.
Ik ben vrolijk gaan eten met mijn ega, mijn broertje ,zijn vrouw en zijn zoontje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
|
![]() zie wat jules zegt. verder was de affiche erg uiteenlopend om een zo breed mogelijk publiek aan te spreken (waar ze echt in geslaagd zijn). er stonden heel wat groepen op die me konden bekoren, maar die stonden gespreid over de 4 steden. of ze kwamen met een andere groep een liedje mee zingen. in antwerpen ben ik enkel naar deus gaan kijken, omdat de rest me niet veel zei, buiten enkele guests van zita zwoon. en ik ben anders ook 1 van die gekken die jaarlijks veel geld uitgeeft voor een werchter ticket. je kan die line up gewoon niet vergelijken.
|
![]() |
![]() |