![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als ik iets zeg pro die pa, Over ander misdadig gedrag bij eigen volk tov ongeboren leven over eigen cultuur die scheinheilig als ze is, evenmin lief is voor zwangere tieners, en die moraalridders die hun dochters dwingen tot abortus voor de goede naam van de famillie Dan zal dat wel compleet naast de kwestie zijn zeker |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#104 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() toch ook onderzoeken hoe lang ze die nationaliteit bezitten en indien mogelijk terug afnemen (ook Nederland bewandelt deze weg nu) -2 zou toch graag zoveel mogelijk pleiten voor terug afnemen van de nationaliteit in dit geval -3 in elk geval hier berechten, wie weet wat doen ze er ginder mee ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Er bestaan wetten en reglementen en dergelijke die dat allemaal regelen. 'Binding of geen binding' : de wet moet toegepast worden, maar ook niet meer dan die wet ! Als ik die wet te streng/niet streng genoeg vind, dan moet ik proberen ervoor te zorgen dat die door de wetgevende macht aangepast wordt. Dat kan ik bijvoorbeeld - en bij voorkeur - d.m.v. politieke actie doen. 3. Ik zou wel willen dat ik al die vreemdelingen die hierheen komen kende, dan kon ik daar een ondubbelzinnig antwoord op geven. Ik vermoed dat nogal wat (om niet te zeggen de meeste) inwijkelingen ècht wel hun best doen om zo snel mogelijk een zo stevig mogelijke binding met dit land tot stand te brengen, als die er nog niet was. Maar ongetwijfeld zullen er ook wel een aantal zijn die het allemaal niks kan schelen, er is nu eenmaal zo'n soort mensen ook. En beide 'gedragsvormen' zijn zéér menselijk. 4. Ik zie juist héél véél verschillen, tussen alle individuen die de menselijke soort rijk is. En ik ken nogal wat Marokkanen/islamieten, en ook daar zie ik de onderlinge verschillen goed genoeg. Dat is in de ogen van sommigen zelfs nèt mijn probleem : aangezien ik niet bereid ben iedereen over een zelfde kam te scheren word ik hier vaak genoeg verweten 'naïef' te zijn, een 'linkiewinkie', een 'dhimmi', een 'islamofascist' zelfs. Tot genoegen, djimi |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als zij dit document niet erkennen, dan heeft het geen zin om het op hen toepasbaar te maken. Met andere woorden: Samen hand in hand terug naar eigen land. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als het verwijzen naar hoe wij met onze "ongelukjes" omgaan bochtenwerk is, dan is dat maar zo. Ik ben verkeerd opgevoed, ik probeer me steeds af te vragen: doe ik of doen wij het dan zoveel beter, alvorens kritiek te uiten, en zeker alvorens te veralgemenen. Ik krijg dikwijls die reactie, blijkbaar moet je voluit meegaan met de volkswoede, anders ben je een "judenfreund" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wou u iet verbergen in de veelheid ? De vis verdrinken ? Laatst gewijzigd door spherelike : 4 oktober 2006 om 15:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
b) En waar zag u dan wel ad hoc-rechtspraak ? c) Ik weet niet of ik Nederland in alles zou volgen. 2. U mag zeker en vast 'pleiten', en ik zou er graag prat op kunnen gaan dat ik bij de eersten zal zijn om te protesteren (en méér) mocht men u dat recht willen ontzeggen. 3. Ik begrijp uw redenering, maar ik weet niet of ik er akkoord mee kan/mag gaan. Ook daarvoor bestaan volgens mij internationale afspraken & regels, maar ik ben (helaas) géén juridisch expert. Als ik u goed begrepen heb zou u 'het afnemen van de Belgische nationaliteit' willen kunnen toepassen als een vorm van bestraffing. Bestaan daar niet ook reeds afspraken & regels omtrent ? Kan iemand ons hier komen helpen, a.u.b. ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Minister-President
|
![]() Precies. Spherelike lijkt niet te beseffen dat niet de Blokkers maar hijzelf meezwemt met de politiek-correcte stroom die overal als de enige juiste wordt voorgesteld : in films, boeken, kranten, tijdschriften, het journaal, op affiches, op school, bij de vakbond en zelfs in de kerk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of is het een 'voorlopige' invrijheidstelling in afwachting van het proces ? Heeft u méér informatie ? Laatst gewijzigd door djimi : 4 oktober 2006 om 15:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Europees Commissaris
|
![]() Het ging over een kamp oprichten in siberie, niet over een gevangenis in het land waarvan men de nationaliteit heeft, want dan voldoe je aan het bewuste artikel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.vlaamsbelang.be/index.php?p=0&id=2400
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en je denkt dat jij tegen de stroom gaat ?! hoe kan je nu tegen de stroom gaan als jij alle media mee hebt ?!? ps ter info : heb niemand gemobiliseerd hoor (t is je paranoia, er is daar goeie medicatie voor ![]() |
|
![]() |
![]() |