![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tommelein heeft er op slag wat grijze haren bijgekregen...
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Privé bewakingsfirma's zijn dat niet.
|
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anderzijds kan ik mij inbeelden dat er toch een Oostendse niche is waar JMD's uitspraken voor enige opluchting van de frustraties heeft gezorgd. Bij vele niet-Spa stemmers bij voorbeeld die voor elk administratieve aangelegenheid eerst bij een lokale VDL-kloon moeten passeren en gaan vleien om bediend te worden. Het VDL-systeem heeft zo zijn verdiensten net zoals het PS-systeem in Wallonië zijn verdiensten heeft voor diegenen die hun leven en doen liever door anderen laten regelen. Maar niet iedereen zit zo in elkaar en niet iedereen heeft het begrepen op georganiseerde onzelfredzaamheid. |
|
![]() |
![]() |
#105 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eigenaardig dat jij een dergelijke conclusie meent te kunnen trekken op basis van een debat van vier tegen één met dan nog een vooringenomen moderator.
#107 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
DIKKE BULLSHIT!!!! IN MECHELEN-NOORD zijn er ook PRIVE-bewakingsfirma's van SECURIS, die hier gedurende de nacht patrouilleren samen met de Mechelse politie. Dus Janssens wist WEERAL EENS niet waarover hij klapte. Hij kan beter terug in de reclame stappen...olijfje |
|
![]() |
![]() |
#108 |
Minister-President
|
![]() Enfin, voor de gewone Antwerpenaar, die het debat gezien heeft blijft het in ale geval glashelder: met de huidige coalitie onder leiding van Janssens gaat Antwerpen naar de verdoemenis!
Doordat elke traditionele partij daar deel van uitmaakt is het ook glashelder dat er dus maar op één grote (en een aantal mini) partijen kan gestemd worden, als men verandering wil in Antwerpen. Het is een spijtige zaak dat de situatie nu eenmaal zo is, maar dat hebben de PoCo's volledig aan zichzelf te danken. Ik voorspel een zoveelste 'Zwarte Zondag' voor de 'democratische' partijen in Antwerpen. En voor mijn part mag die zondag pekzwart zijn! Zodanig zwart zelfs dat de PoCo's electoraal van de kaart worden geveegd in Antwerpen! |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() als mijn kindjes zich met vijf tegen ééntje zo onbehoorlijk gedragen, krijgen ze straf wegens pesten ... zelfs al is die ene een allochtone lepralijder ...
|
![]() |
![]() |
#110 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
Jij maakt jouw zinnen helemaal niet af... Jij begint over iemand te zeveren zonder iets te zeggen... Er is geen lijn in hetgeen je schrijft... Jij komt niet tot jouw punt "Ik had toch meer van jou verwacht hoor Desi..." Citaat:
Maar kijk toch eens aan Desiderius: moet jij nu een cursus forumschrijven gaan volgen? Kijk Desiderius: Als ikzelf met jou in debat moet gaan en ik kan jouw zinnen afbreken, je beletten te spreken, je aanvallen van vijf kanten tegelijk en dit in een vijandige omgeving dan heb je dit soort toestanden... Ik kan mij voorstellen dat je dit zeer oneerlijk vindt...en dat je revolteert als je zoiets ziet of meemaakt... IK OOK! (en samen met mij honderdduizenden anderen die vals spel verfoeien als ze het zien)
![]() |
#111 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Philippe verviel telkens in zijn gekende strategie : -brullen en anderen niet laten uitspreken (alleen Van Campenhout liet zich daarmee vangen) -compleet off topic gaan -toch wel echt uitgewerkt slachtofferrolletje opzoeken "iedereen is tegen mij.." ocharme manneken toch -complete leugens en idiote verdraaiingen vertellen (oa cijfers en de Rotterdam kwestie) -inhoudelijk geen argumenten -eveneens geen inhoudelijk weerwoord op aangehaalde argumnten van Jansens (ge vertelt aan linkeroever dit verhaal en aan rechteroever dat, spreiding van asielzoekers naar de rijkere gemeenten, onrealistische zaken zoals gratis parkeren, de stad begint nu financieel terug gezonder te worden door uw maatregelen rijden we treug de dieperik in, enz) Philippe was pathetisch. Als je objectief bent, kan je niet anders dan dit constateren. Het verbaast me telkens weer hoe VB fundamentalisten hier ook de zwakke en zelfs beschamende prestaties van hun media coryfeën niet WILLEN toegeven. dat is niet gezond meer, doet denken aan een soort Taliban Morel is nog zo'n zaak, absoluut inhoudelijk afgemaakt door de burgemeester van Schoten in een recentelijk debat. Zelf heb ik er geen probleem mee om te erkennen wanneer een Vb'er een goed debat heeft gehad. Waarom ook niet ? Of wanneer een polticus van de NVA een slechte beurt maakt . Maar blijkbaar geldt dat niet voor vb'ers (hier) teveel indoctrinatie of frustratie...
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 5 oktober 2006 om 09:42. |
|
![]() |
![]() |
#112 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#113 | |
|
![]() Citaat:
Dewinter wil het cordon sonitaire weg, wat eigenlijk wil zeggen dat hij wil meespelen. Op zich een logische eis van zijn kant. Dus begint hij zijn potentiële partners te ergeren:
Laat hem eens een debat voeren, mensen van de VRT, zoals dit gebeurt in de Amerikaanse presidentsverkiezingen: beurt om beurt, zonder te mogen onderbreken, met afgelijnde tijd. Tegen om het even wie. Je zal wat zien. Zijn hoog Mussolini gehalte mag dan bij sommigen overkomen als lekker vals, dit is geen politicus uit één stuk, het is een platte demagoog met de geloofwaardigheid van een verkoper van zangzaad voor kanaries. Laatst gewijzigd door ericferemans : 5 oktober 2006 om 10:09. |
|
![]() |
![]() |
#114 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Zie ook http://forum.politics.be/showthread.php?t=62392 Laatst gewijzigd door SirGalahad_ : 5 oktober 2006 om 09:58. |
|
![]() |
![]() |
#115 |
|
![]() Indien mijn kleine zich zo misdraagt tussen de grote mensen omdat hij in een pestbui is krijgt hij een serieuze bolwassing. Als hij een puber is gaan we daar zelf niet op in: hersentjes zijn aan het vormen, afblijven...
|
![]() |
![]() |
#116 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens: niemand van de betrokken partijen ontkende dat er nog meer werk te doen was; enkel Dewinter kon niet antwoorden op de vraag hoe hij het beter zou doen. Waarom dan naar die man verder luisteren? |
|
![]() |
![]() |
#117 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#118 |
Vreemdeling
|
![]() neeen het verschil in deze cijfers laat zich verklaren.Het zijn andere brommen met andere informatie. Het is duidelijk dat die van de unief juister zijn. Het is ook duidelijk dat niemand cijfers gemanipuleerd heeft laat staan gelogen.Dit beweren is dus misplaatst.Als het een techniek is die steeds weer wordt toegepast is dit volksmisleiding.Alle volksmisleiders die de geschiedenis gekent heeft zijn veroordeeld vroeg of laat.
|
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk niet. Hij kreeg geen tijd om een antwoord te geven.
|
![]() |
![]() |
#120 |
Vreemdeling
|
![]() bronnen;°)
|
![]() |