![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
bovendien... gaan beiden hand-in-hand ... of beter .. zouden moeten Laatst gewijzigd door praha : 9 oktober 2006 om 00:16. |
||||
![]() |
![]() |
#102 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat zou dan de eerste keer zijn dat een PJ zou laten om een FDW te loochenstraffen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
#103 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
waarmee je einsteins stelling over de oneindige domheid maar weer eens bewezen hebt!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#104 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze strategie heeft gewerkt en Patrick Janssens zit vaster dan ooit op zijn burgemeesterstoel en PDW n'a que ses yeux pour pleurer... ![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 9 oktober 2006 om 00:19. |
|||||||
![]() |
![]() |
#105 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De verzuring is van kant gewisseld, zeg maar. ![]()
![]() |
![]() |
#106 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nogmaals, nationale zijn geen gemeentelijke, waar Roger van om het hoekje op de lijst staat. Wacht nou effe 7 maanden, dan zul je snappen wat ik bedoel. Gemeentelijke zijn familie-bijeenkomsten.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#107 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#108 |
Vreemdeling
|
![]() Die euforie bij onze staatszender na de eerste uitslagen. VB "slechts 27%"... kwartier later "32%" "ja maar het VB is gestuit"... paar uur later, hertelling Hoboken "ok, het VB groeit, maar ehm.. ja, ehm.. het blijft een nederlaag"
![]() Laatst gewijzigd door MrMariusz : 9 oktober 2006 om 00:24. |
![]() |
![]() |
#109 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je hebt het hier over Frankrijk, mijn beste Citaat:
vertel me eens hoe je dat apart zien dan ziet... kort concreet en duidelijk...gene zever dus Citaat:
en ten tweede kan daar alleen maar sprake van zijn als jij er in zou slagen dat haarfijn uit te leggen Citaat:
Citaat:
schiet ik, noch pj op de onvrede hier... wel op de aparte behandeling die het 't vb er duidelijk op nahield en blijft op nahouden dit laatste is dan weer wel bewezen en geen hersenspinsel... want als dat niet zou zijn hoeft er nergens éénmaal een 'link' gelegd te worden in de folderkes van 't vb... en dat doen ze wel en dat doen ze duidelijk wel |
|||||
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() summier... jij ziet dat zo ... en jij hebt het uiteraard bij het rechte einde ? ondanks het feit dat niet alleen ik het niet zo zag en zelfs indien PJ dat zou ontkennen hoe noemen ze dat nu weer ? in de psychologie ? |
![]() |
![]() |
#111 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is een overwinning, vergeleken met 2000. That's all that matters. Vergelijken met 2004 is banaal. Op gemeentelijk vlak stemt Jan met de pet (was bijzitter vandaag en heb het nogmaals mogen constateren) op George vanachter 't hoekske. Op nationaal niveau daarentegen...
![]() |
![]() |
#112 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En vertel me nu eens, hoe noemen ze dat in de psychologie?
|
![]() |
![]() |
#113 |
Partijlid
|
![]() In Antwerpen mag Patrick J. al zijn kiezers op zijn blote kniekes bedanken: bedankt Mohammed, Rachid, Youssoef, Achmed, Fatima, Abdel, Kalid, Mustafa, Ali-Baba, Ali-Dada, Ali Kaka.......................................
en vele duizende anderen...... |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't is wel zowat de grootste onzin daar het gaat om een minisscuul deel en je weet niet eens wat de ggd van dat deel gekozen heeft de uitdrukking van pdw is dus geen leugen op zich er zijn nieuwe kiezers en ja die zullen/kunnen een invloed gehad hebben in positieve richting voor Patrick verder kom je niet.... dus hoe kan PJ hem dan gaan beschuldigen van een leugen ? |
|
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
al wat ik gezegd heb is is wat ik ervan dacht en wat je ervan kan maken als je louter van de uitspraak zelf uitgaat wat het nu precies wel is/was ... daar heb ik, in tegenstelling tot jou, zelfs geen uitsluitsel voor gegeven ik heb je dan ook voorgesteld het de man zelf te bevragen hoe hij het net bedoelde |
|
![]() |
![]() |
#118 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die dus ook volgens jou geen leugen is. Waartegen ook PJ niet ageerde door te stellen "tis de grootste onzin daar het een miniscuul deel betreft" Zijn weerwerk hoorde eerder thuis in de categorie "schoorvoetend gelijk geven" Bedankt Praha, ik wist dat je me gelijk zou geven als we lang genoeg wakker bleven.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 9 oktober 2006 om 00:41. |
|
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#120 |