![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Burger
|
![]() Prachtig antwoord van een burgemeester van een multiculturele stad zoals Antwerpen. Wie in Antwerpen woont is toch een Antwerpenaar ? Of niet soms ?
#102 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#104 |
Burger
|
![]() Ah ? Wanneer is iemand die in Antwerpen woont dan geen Antwerpenaar ?
#105 |
Banneling
|
![]() Als ik morgen naar Antwerpen verhuist, maakt dat van mij nog geen Antwerpenaar. Antwerpenaar of identificatie met een gemeente is iets dat groeit en pas na een lange periode je ermee verbonden mee voelt.
|
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat vind ik erover...
|
![]() |
![]() |
#108 |
Minister-President
|
![]() Atem sprekt gelak as iene van de verstaarkte stad zal da wel zen zekers
#109 |
Burger
|
![]() Dus Philippe is geen Antwerpenaar ?
#110 |
Minister
|
![]() Al ooit nen Antwerpenaar geweten die niet fier is op zijn stad? FDW kan op Patrick niets inbrengen van slecht bestuur. FDW is dan ook zwaar uit de bocht gegaan in zijn uitleg over de winst van Patrick. De Antwerpenaar heeft altijd gelijk en als die massaal voor Patrick stemt dan moet hem ons niet uitschijten voor vreemdeling. FDW is nu zelfs de strijd aangegaan met de Antwerpenaar!
#111 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#113 |
Burgemeester
|
![]() Links is nogal vlug content, mijn gedacht
![]() Alsof Antwerpen het middelpunt van de wereld is? Hoe kan men nu eigenlijk voor het belang stemmen als er geen Antwerpenaren meer in 't stad wonen. Ze zijn allemaal uitgeweken naar de randgemeenten. En dat zie je ook aan de uitslagen, het VB is dan ook de grote winnaar in die randgemeenten. Logisch!. In heel Vlaanderen trouwens is het belang nu overdonderend aanwezig. Wie dit niet wil inzien maakt zichzelf wat wijs. ![]() Trouwens SP-A kon niet anders dan stijgen, zou maar erg zijn als je al zo laag staat en je dan ook nog zou dalen, toch? Eigenlijk ging het in deze verkiezingen vooral om het corden sanitair. En ik vrees dat deze nog moeilijk zal behouden kunnen blijven na het overweldigend succes van het belang in heel Vlaanderen. "Vlaams belang eindelijk gestopt!" zullen we morgen in onze kranten kunnen lezen. Maar de Vlaming weet wel beter... ![]() ![]() ![]()
#114 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nog meer geld dus voor het Vlaams Belang om jullie brievenbussen vol te proppen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#116 |
Parlementslid
|
![]() Inderdaad.
We zitten hier in Groot Brittanië of Amerika.
"Als een menselijke maatschappij het recht van de sterkste wil uitschakelen om menselijker wetten te scheppen, dan moet ze eerst maar bewijzen dat ze daar sterk genoeg voor is." Legh Freeman op de vooravond van de strafexpeditie naar Julesburg. |
![]() |
![]() |
#117 |
Europees Commissaris
|
![]() Uiteraard! FDW wil ook helemaal niet dat het cordon doorbroken wordt...
|
![]() |
![]() |
#118 |
Lokaal Raadslid
|
![]() pff
wat een onzin spuien sommigen hier nu toch... 1. Gemeenteraad is helemaal anders dan Vlaamse of federale verkiezingen. 2. VLD verliest deze verkiezingen wat Somers ook mag beweren... 3. Janssens wint overduidelijk in Antwerpen. 4. Voor het eerst lijkt in Antwerpen (en dus niet in heel Vlaanderen) het VB te stagneren of maar een kleine winstmarge te kennen. Of dit een eenmalig feit is of een indicatie zal binnen een half jaar duidelijk worden. Het is iets om rekening mee te houden, maar dit is geen verlies van het VB 5. 2012... Heb je het verschil al gezien met 2000 in de partijen die opkomen?? Stel dat 2007 Janssens zegt... Ik wil liever minister worden... Denk je dan in 2012 SPa weer dit resultaat zal geven?? 6. Ik vraag me af hoe die peilingen zo verkeerd kunnen zijn... vooral voor de SPa. Laatst gewijzigd door kenzo : 9 oktober 2006 om 08:06. |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De linkse zijn dolbij, maar nog steeds stemmen 1 op 3 Antwerpenaren op die "racistische" partij. Heeft het Vlaams Belang verloren? Neen. Maar wees maar nog eens blij, jullie zijn al zo lang verzuurt moeten wezen, ik kreeg er bijna medelijden mee. Ik ben blij met het feit dat we in bijna elke gemeente/district er fors vooruit uitgaan. Zelfs in dorpen waar we voor de eerste keer opkomen en direct al meer dan 10 % halen. Natuurlijk had een overwinning in de stad de kers op de taart geweest. Volgende keer beter.