Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 oktober 2006, 11:01   #101
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Natuurlijk, vijfjarigen zonder papieren laat men niet in een grootstad los.
Ja pleeggezinnen en opvangtehuizen bestaan niet in belgie
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2006, 11:02   #102
k9

Standaard

Citaat:
Ge vergeet (?) erbij te vertellen dat de nodige papieren ontbraken.
Het kan dus net zo goed om een verhaaltje van een mensensmokkelaar gaan.
Tuurlijk hij gaat een 5jarige naar belgie smokkelen terwijl zijn moeder in canada zit
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

Oud 18 oktober 2006, 19:59   #103
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Tuurlijk hij gaat een 5jarige naar belgie smokkelen terwijl zijn moeder in canada zit
Een verhaaltje ophangen schreef ik dus.
De papieren waren niet in orde, hoe weet jij dat het verhaaltje klopt ?
Een kind naat België halen als de moeder in canada zit lijkt ook niet echt geloofwaardig.
Zijn er dan geen betere verbindingen naar canada?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2006, 16:36   #104
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Denk hier eens over na:
105 tt-EEN 105 do 19 okt 16:54:21 binnenland
VREEMDELINGEN ONTERECHT OPGESLOTEN ?
Een vierde van alle vreemdelingen die worden opgesloten in gesloten asiel- centra horen daar niet thuis. Dat zeg- gen enkele organisaties in een rapport. Dat baseert zich op getuigenissen van gedetineerden en personeelsleden. Elk jaar worden 8.000 mensen opgesloten in vijf gesloten centra. 25 procent blijkt daar onterecht te zitten en wordt nadien weer vrijgelaten. Bovendien wordt de opsluitingstermijn steeds langer, worden er vaak kinderen opgesloten en schiet de medische en psychologische begeleiding tekort. Daarnaast zijn er ook tientallen klachten over geweld bij uitwijzingen. Volgende Limburg O-Vlaanderen Brussel (VRT teletekst)

Laatst gewijzigd door filosoof : 19 oktober 2006 om 16:37.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2006, 07:36   #105
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Denk hier eens over na:
105 tt-EEN 105 do 19 okt 16:54:21 binnenland
VREEMDELINGEN ONTERECHT OPGESLOTEN ?
Een vierde van alle vreemdelingen die worden opgesloten in gesloten asiel- centra horen daar niet thuis. Dat zeg- gen enkele organisaties in een rapport. Dat baseert zich op getuigenissen van gedetineerden en personeelsleden. Elk jaar worden 8.000 mensen opgesloten in vijf gesloten centra. 25 procent blijkt daar onterecht te zitten en wordt nadien weer vrijgelaten. Bovendien wordt de opsluitingstermijn steeds langer, worden er vaak kinderen opgesloten en schiet de medische en psychologische begeleiding tekort. Daarnaast zijn er ook tientallen klachten over geweld bij uitwijzingen. Volgende Limburg O-Vlaanderen Brussel (VRT teletekst)
En dat ook weer allemaal onder SP.A- en VLD-bestuur. Tssssss, blijkbaar zijn die concentratiekampfascistjes die iedereen zo hard bij het VB zoekt al lang bezig bij andere partijen, waaronder de sossen!

Hoog tijd dus om de SP.A-kiezer en de VLD-kiezer voor verdoken nazi te verslijten, nietwaar Filo?
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2006, 07:45   #106
k9

Standaard

Citaat:
Een verhaaltje ophangen schreef ik dus.
De papieren waren niet in orde, hoe weet jij dat het verhaaltje klopt ?
Omdat het kind nu wel naar canada mag omdat de moeder daar woont?

Citaat:
Een kind naat België halen als de moeder in canada zit lijkt ook niet echt geloofwaardig.
Het werd helemaal niet naar belgie gehaald, het was in transit .

Citaat:
Zijn er dan geen betere verbindingen naar canada?
Je vliegt duidelijk nooit ver?

ALs ik naar zuid amerika gaan reis ik via parijs, waarom? omdat ik met ari france vlieg, soms is het miami, waarom? Omdat ik met american airlines vlieg , ik heb al in milaan en hamburg gezeten allemaal voor dezelfde route.

Afhankelijk van de maatschappij dat je kiest vlieg ja soms honderden of duizenden km's om omdat daat de hubs van bepaalde maatschappijen zijn waar veel van het verkeerd doorkomt of vertrekt.

Oud 20 oktober 2006, 11:09   #107
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Omdat het kind nu wel naar canada mag omdat de moeder daar woont?
Omdat blijkbaar de papieren nu wel in orde zijn zeker ?
Is het niet de reiziger die voor de nodige papieren moet zorgen en niet de premiers van die landen ?
Citaat:
Je vliegt duidelijk nooit ver?
Klopt, zelfs niet dichtbij.
Citaat:
ALs ik naar zuid amerika gaan reis ik via parijs, waarom? omdat ik met ari france vlieg, soms is het miami, waarom? Omdat ik met american airlines vlieg , ik heb al in milaan en hamburg gezeten allemaal voor dezelfde route.

Afhankelijk van de maatschappij dat je kiest vlieg ja soms honderden of duizenden km's om omdat daat de hubs van bepaalde maatschappijen zijn waar veel van het verkeerd doorkomt of vertrekt.
Maar ze moesten niet naar Z-Amerika maar naar Canada.
De vraag was dus of het de meest voor de hand liggende verbinding was.
Ambtenaren durven daar wel eens naar kijken om te oordelen of een verhaaltje geloofwaardig is.
Oud 20 oktober 2006, 12:11   #108
k9

Standaard

Citaat:
Omdat blijkbaar de papieren nu wel in orde zijn zeker ?
Is het niet de reiziger die voor de nodige papieren moet zorgen en niet de premiers van die landen ?
EN? Zoals ik al veel keren zei, het maakt niet uit wat de oom moeder al dan niet fout deed, wat uitmaakt is wat de belgische overheid fout deed.Hopelijk zal de volgende keer als jij zonder identiteitskaart buiten komt de politie je niet arresteren, in elkaar slaan enkele maanden opsluiten, je uiltleveren aan Kazachstan en als je dan alles kan regelen en terugkomt zeggen "ah ja je moet maar niet zonder papieren vetrekken he"De belgsche staat zou terrecht nog eens veroordeeld worden.
Citaat:
Maar ze moesten niet naar Z-Amerika maar naar Canada.
De vraag was dus of het de meest voor de hand liggende verbinding was.
Dat was een voorbeeld, pak eens een kaart, zie eens waar peru (waar ik naartoe vlieg) ligt, zie eens waar milaan hamburg, londen, brussel , miami en parijs en caracas liggen dan zie je hoe dezelfde vlucht heel verschillende trajecten volgt in vele gevallen zelfs verder dan noodzakelijk is.Als je dan ziet waar het kind vandaan komt en waar het naartoe moet is een tussenstop in belgie niet ondenkbaar, zeker al niet als de oom in nederland geboekt heeft. Er is niet veel andere keuze als je de atlantische oceaan overmoet en afrika heeft weinig luchtvaartmaatschapijen die dat doen.
Citaat:
Ambtenaren durven daar wel eens naar kijken om te oordelen of een verhaaltje geloofwaardig is.
Idd hun goed recht, maar in die geval was het niet zo en heeft de belgische overheid er nog wat blunders bovenop gegooid.

Oud 20 oktober 2006, 13:04   #109
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
EN? Zoals ik al veel keren zei, het maakt niet uit wat de oom moeder al dan niet fout deed, wat uitmaakt is wat de belgische overheid fout deed.Hopelijk zal de volgende keer als jij zonder identiteitskaart buiten komt de politie je niet arresteren, in elkaar slaan enkele maanden opsluiten, je uiltleveren aan Kazachstan en als je dan alles kan regelen en terugkomt zeggen "ah ja je moet maar niet zonder papieren vetrekken he"De belgsche staat zou terrecht nog eens veroordeeld worden.
Van mij mag je het eens proberen.
Ga eens zonder papieren naar Kazachstan en zeg dat ze de Belgische staat maar moeten veroordelen.
Oud 20 oktober 2006, 13:26   #110
MisterXYZ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
EN? Zoals ik al veel keren zei, het maakt niet uit wat de oom moeder al dan niet fout deed, wat uitmaakt is wat de belgische overheid fout deed.Hopelijk zal de volgende keer als jij zonder identiteitskaart buiten komt de politie je niet arresteren, in elkaar slaan enkele maanden opsluiten, je uiltleveren aan Kazachstan en als je dan alles kan regelen en terugkomt zeggen "ah ja je moet maar niet zonder papieren vetrekken he"De belgsche staat zou terrecht nog eens veroordeeld worden. Dat was een voorbeeld, pak eens een kaart, zie eens waar peru (waar ik naartoe vlieg) ligt, zie eens waar milaan hamburg, londen, brussel , miami en parijs en caracas liggen dan zie je hoe dezelfde vlucht heel verschillende trajecten volgt in vele gevallen zelfs verder dan noodzakelijk is.Als je dan ziet waar het kind vandaan komt en waar het naartoe moet is een tussenstop in belgie niet ondenkbaar, zeker al niet als de oom in nederland geboekt heeft. Er is niet veel andere keuze als je de atlantische oceaan overmoet en afrika heeft weinig luchtvaartmaatschapijen die dat doen.
Idd hun goed recht, maar in die geval was het niet zo en heeft de belgische overheid er nog wat blunders bovenop gegooid.

"K9" u vertelt onzin!!!
MisterXYZ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2006, 14:24   #111
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MisterXYZ Bekijk bericht
"K9" u vertelt onzin!!!
Waar dan wel? Dat van lange afstandvluchten zijn feiten, iedereen die zo ooit gevlogen heeft kan je dat zeggen.Als over de belgische overheid: een rechter geeft me gelijk dat de belgische staat blunderde.

Oud 20 oktober 2006, 14:24   #112
k9

Standaard

Citaat:
Van mij mag je het eens proberen.
Ga eens zonder papieren naar Kazachstan en zeg dat ze de Belgische staat maar moeten veroordelen.
Ik ben geen 5jaar he? Noch zou ik op transit zijn .

Oud 20 oktober 2006, 15:01   #113
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waar dan wel? Dat van lange afstandvluchten zijn feiten, iedereen die zo ooit gevlogen heeft kan je dat zeggen.Als over de belgische overheid: een rechter geeft me gelijk dat de belgische staat blunderde.
Hier: "Hopelijk zal de volgende keer als jij zonder identiteitskaart buiten komt de politie je niet arresteren, in elkaar slaan enkele maanden opsluiten, je uiltleveren aan Kazachstan"
Oud 20 oktober 2006, 15:04   #114
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben geen 5jaar he? Noch zou ik op transit zijn .
Neem dan een vijfjarige zonder papieren mee en zeg dat ge hem naar zijn moeder in Nederland brengt.
Oud 23 oktober 2006, 06:52   #115
k9

Standaard

Citaat:
Hier: "Hopelijk zal de volgende keer als jij zonder identiteitskaart buiten komt de politie je niet arresteren, in elkaar slaan enkele maanden opsluiten, je uiltleveren aan Kazachstan"
Ik heb genoteerd dat je het concept van sarcasme niet begrijpt .

Oud 23 oktober 2006, 11:35   #116
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb genoteerd dat je het concept van sarcasme niet begrijpt .
Als dat het concept van sarcasme is begrijp ik het inderdaad niet.
Oud 23 oktober 2006, 11:37   #117
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neem dan een vijfjarige zonder papieren mee en zeg dat ge hem naar zijn moeder in Nederland brengt.
bingo! rinkel rinkel! kassa kassa 35.000 euro! goed voor een stulpje ergens in de buitenbuurten van Kinshasa! een racistische vlaming moet daar twintig jaar voor afdokken!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2006, 12:13   #118
k9

Standaard

Citaat:
Als dat het concept van sarcasme is begrijp ik het inderdaad niet.
sar·cas·me (het ~)1 bittere, bijtende spot

Oud 23 oktober 2006, 20:08   #119
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
sar·cas·me (het ~)1 bittere, bijtende spot
Zoals in:
Citaat:
Oud 23 oktober 2006, 20:22   #120
Amon_Re

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 Bekijk bericht
Schandalig ook dat mensen die het voor hen opnemen eveneens gecriminaliseerd worden.
Ik kan niet voor een ander spreken, maar elke persoon die het opneemt voor de illegalen, en hierdoor deze mensen aanzet tot gevaarlijke stommiteiten of criminele actie's, die is in mijn ogen een zware crimineel.

Zo denk ik bv aan de organisatoren van die hongerstakingen, elke illegaal die zijneigen laat creperen omwille van de ophitsingen van die muttes, is een dooie die aan hun geweten kleeft.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be