![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zal straks eens mijn adressenlijst erbij nemen, dan kan ik hem naar een cursus Nederlands sturen voor Anderstaligen. Elke goede integratie begint bij de taal, vind ik. ![]()
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Burger
|
![]() Als bestuurslid van de Hasseltse Vlaams Blok afdeling kan ik zeggen dat ik de heer Richard Moulckers zeer goed ken. De platte beschuldingingen die hij vandaag in HBVL maakt zijn zure oprispingen van niet verwerkte frustraties. Het Belang van Limburg gaat hierin niet vrijuit. Zij publiceren zo maar een verhaal zonder het te checken of de tegenpartij te horen.
Richard Moulckers had het minste aantal voorkeurstemmen van alle Vlaams Blok-kandidaten op de Limburgse Kamerlijst. En toch probeert het Belang van Limburg hem af te schilderen als een stemmenkanon ![]() Richard Moulckers had weinig of geen zin voor communicatie met het bestuur van de Hasseltse afdeling. Het US Cross Border Lease Plan werd diverse malen besproken op de vergaderingen van het Hasselts VB-bestuur. De meerderheid vond dat onze gemeenteraadsleden TEGEN dit US Cross Border Lease plan moesten stemmen, doch einzelganger Richard Moulckers handelde zoals altijd op eigen houtje en stemde VOOR samen met de meerderheid. Richard Moulckers was één van de weinige Vlaams Blok-mandatarissen die de Vlaamse Leeuw niet kon meezingen. Richard was nooit een Vlaams-nationalist. Als onze afdeling iets organiseerde was de medewerking van Richard Moulckers minimaal. Hij was veruit de minst actieve schakel in het Hasselts Vlaams Blok-bestuur. http://www.vlaamsblokhasselt.org |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#105 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#106 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
http://www.vlaamsblokhasselt.org |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
|
![]() Leuk dat die Vlaams Blokkers hier mekaar publiek komen met modder overgieten. Jullie moesten dat meer doen, zo komen we iets meer te weten over de interne keuken van de partaai
![]()
![]() |
#108 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() ![]() http://www.vlaamsblokhasselt.org |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Die VB-ers verstaan telkens weer de kunst om van de vraag af te wijken en er hun eigen verhaaltje rond te spinnen. Tja, daar vangt ge Jan-met-de-Pet mee, tot die een ander verhaaltje gelooft en verdwijnt. En dan reduceert het Blok zich inderdaad tot het groepje schorem waarover Moulckers het heeft ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Tja, als ge uw eigen militante partijleden niet steunt verschiet ge er dan van dat ze vertrekken ? Trek uw eigen beerput ook eens open in plaats van die van de andere partijen ! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mirakels duren iets langer... Van Hecke was op tv voor een intervieuw met Siegfried Bracke. Het was geleden... van met de verkiezingsshow !
Het imago is reeds lang veranderd en dat was vandaag weer eens duidelijk... tot spijt van hij die het benijdt ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ga je een roman schrijven ? of een kort verhaal...
Je dromen voor werkelijkheid nemen ? Vlaams Blokkers die onder mekaar met modder gooien ? Elke overloper uit wel eens kritiek op de verlaten partij... natrappen heet zoiets. Chevalier, Van Hecke (CVP-VLD!)enz enz enz...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
|
![]() Citaat:
Wie naar die show keek, kon goed zien dat Vanhecke heel de tijd van het interview een longriffle op Bracke gericht hield ![]()
![]() |
![]() |
#117 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Echt waar? Dat mag mijnheer Vanhecke niet doen, dat is gevaarlijk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |||
|
![]() Citaat:
![]() Je kan mij echt niks meer leren hoe de flaminganten aan straatpolitiek doen! Dat heb ik zelf jaren kunnen vaststellen. Lid zijn van een voetbalfanclub is stukken goedkoper 8)
![]() |
![]() |
#120 | ||||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |