![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() En ik ken trouwens een moslim die 's middags met mij een pintje heeft gedronken en een pizza heeft gegeten, en dat tijdens de ramadan. Iedereen kiest zelf hoe hij met de reglementen omgaat, het is maar een godsdienst, geen nationaal wetboek. Als God daarmee op z'n tenen getrapt is moet hij maar zorgen dat we dat te weten komen.
![]() |
![]() |
#102 | |
Parlementslid
|
![]() Over de gelijkheid van man en vrouw in de islam.
Citaat:
Commentaar overbodig Voor wie het interesseert hier het volledig artikel.
"Als een menselijke maatschappij het recht van de sterkste wil uitschakelen om menselijker wetten te scheppen, dan moet ze eerst maar bewijzen dat ze daar sterk genoeg voor is." Legh Freeman op de vooravond van de strafexpeditie naar Julesburg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik durf wedden dat er hier op het forum een paar waren die vonden dat ik weeral eens overdreef in mijn post daarover onder die hoofddoekkwestie op scholen. Laatst gewijzigd door circe : 24 november 2006 om 15:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
P.S.: naar de volledige post verwijzen in de threads waar Sharma actief is?
Le drame de notre temps, c'est que les gens bêtes pensent. Laatst gewijzigd door Basy Lys : 24 november 2006 om 17:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Parlementslid
|
![]() Het is verboden of toch af te raden romans te schrijven.
Ze houden zich met de meest bizarre dingen bezig zoals welk gebed ge moet opzeggen na het niezen. De rat is een onrein dier geworden na zijn moordpoging op Mohammed. En Mickey Mouse is een slecht voorbeeld voor de jeugd. Goed nieuws. Het is niet verboden te slapen op zijn linkerzijde, alhoewel ten stelligste af te raden. Daarentegen is het absoluut verboden op zijn buik te slapen. “Het is beter een ijzeren naald in het hoofd te steken dan een andere vrouw aan te raken”. Dat een man de vrouw gaan hand mag schudden wisten we al. Ook niet als beiden handschoenen dragen. Een meisje mag, onder bepaalde voorwaarden, telefoneren of e-mailen met haar verloofde maar toch is het beter dat ze haar boodschap doorgeeft via haar voogd. Het is verboden modebladen te kopen. Vele moslims gaan linea recta naar de hel wat het is verboden je baard af te scheren. Vrouwen mogen hun wenkbrouwen niet epileren. Een arme moslim inviteren met kerstmis en hem een cadeautje geven? Vergeet het maar hel en verdoemenis zullen zijn deel zijn. De fransen gaan massaal naar de hel want het is verboden kikvorsen te eten. Zelfs om de duivel uit een vrouw te verwijderen mag men haar niet aanraken. Het is toegelaten autopsie uit te voeren op een lijk voor wetenschappelijke doeleinden als het maar geen moslim is.
"Als een menselijke maatschappij het recht van de sterkste wil uitschakelen om menselijker wetten te scheppen, dan moet ze eerst maar bewijzen dat ze daar sterk genoeg voor is." Legh Freeman op de vooravond van de strafexpeditie naar Julesburg. Laatst gewijzigd door puud : 24 november 2006 om 17:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Schepen
|
![]() Carlgustaaf, je reacties zijn wel grappig. Jouw beledigingen raken mij niet hoor, zeg maar rat of pies of wat dan ook. Als je ballen aan je lijf hebt, laat dan eens je echte kwaliteiten zien. Volgens mij heb je in het echte leven een kutjobke en een waardeloos diploma, en dan heb ik al Moslima een hoog diploma en een goede job... En dat heb ik dan nog bereikt met de hoofddoek aan!
Wat je varkensvlees betreft: ik eet geen varkensvlees en die kant en klare maaltijden is meer iets voor jou vermits jij te lui bent om zelf alles klaar te maken. Wij Moslims steken veel tijd in ons eten door het zelf voor te bereiden zodat we ook weten wat we in onze monden steken. Wat lipstift en andere smink betreft: ik ben mooi genoeg zonder die zever, dus die heb ik ook niet nodig. En bruine poeder en andere poederkes smeer ik ook niet vermits ik het geluk heb geboren te zijn met een mooie bruine huid, zonder ik daarvoor veel geld moet uitgeven aan zonnebanken of crèmkes. En naar mijn land terugkeren kan ik ook niet, ik heb een newsflach voor jou: dit is mijn land, ik ben hier geboren en ben BELG dus jammer voor jou.. En of ik wel of niet het paradijs intreedt, zal Mijn God wel beslissen, en niet jij.. 1 ding staat vast: je zal het paradijs niet eens kunnen ruiken, laat staan mogen ingaan.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Schepen
|
![]() Als ik als Moslima akkoord ga met de beperkingen die ik krijg van mijn geloof, dan hebben jullie daar geen zaken mee.
Ik doe al die dingen niet omdat Allah swt miji dat opgelegd heeft, dus wat is jullie probleem nu eigenlijk? Als ik zo wil leven, als ik mijn wenkbrauwen niet epileer, als ik hoofddoek draag, als ik niet uitga, als ik niet alleen op reis ga.. Wie doe ik daar in godsnaam kwaad mee!!?? Jullie kunnen het gewoon niet verdragen dat wij gelovig zijn, en dat we sterk staan.. Wel PECH VOOR JULLIE DAN MAAR!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Want alleen God beslist daar toch over, zo stel je zélf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dan moet men niet klagen als die beperkingen er oorzaak van zijn dat men aan geen job geraakt. Uiteindelijk betaalt de werkgever en niet Allah swt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Z'is een God in 't diepst van haar gedachten,En 'k hoop dat Willem die men Kloos hiet mij dit niet euvel duiden zal als hij van daarboven op deze aardkloot nederschouwt.
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Schepen
|
![]() Elflamencoloco: mijn Geloof zegt dat als je sterft als niet-moslim, je het paradijs niet zal ruiken, noch zal binnetreden: dus daar verleen ik het recht om dat te zeggen..
Maar als Moslima moet Allah swt nog beslissen hoe het met mij afloopt, ik zal in het hiernamaals ook boeten voor de fouten die ik begaan heb maar hoop inshallah (indien Allah het wilt) dat mijn fouten zullen vergeven worden en dat ik het Paradijs zal binnentreden.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Schepen
|
![]() Bobke: keigrappig, als er 1 iemand zonder job zal vallen, dan zal ik het wel niet zijn. Heb een goede diploma en heb nog nooit gedopt.. Integendeel, ik had al werk voor ik afgestudeerd was dus ik klagen over het niet vinden van een job is zeker niet van toepassing... Over dat moet je zeker niet wakker liggen, pas maar op dat jij aan werk geraakt en dat je die blijft behouden ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Schepen
|
![]() Bobke: ik racist? Wel moest ik dat zijn (wat zeker niet zo is) dan ben ik zeker besmet geraakt door jullie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wie bent u om te oordelen? Acht u zich de gelijke Gods?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er staat "men" en ik lees hier toch regelmatig dat hoofddoeken gediscrimineerd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() [quote=Samrah;2192319]Carlgustaaf, je reacties zijn wel grappig. Jouw beledigingen raken mij niet hoor, zeg maar rat of pies of wat dan ook. Als je ballen aan je lijf hebt, laat dan eens je echte kwaliteiten zien. Volgens mij heb je in het echte leven een kutjobke en een waardeloos diploma, en dan heb ik al Moslima een hoog diploma en een goede job... En dat heb ik dan nog bereikt met de hoofddoek aan!
Wat je varkensvlees betreft: ik eet geen varkensvlees en die kant en klare maaltijden is meer iets voor jou vermits jij te lui bent om zelf alles klaar te maken. Wij Moslims steken veel tijd in ons eten door het zelf voor te bereiden zodat we ook weten wat we in onze monden steken. Wat lipstift en andere smink betreft: ik ben mooi genoeg zonder die zever, dus die heb ik ook niet nodig. En bruine poeder en andere poederkes smeer ik ook niet vermits ik het geluk heb geboren te zijn met een mooie bruine huid, zonder ik daarvoor veel geld moet uitgeven aan zonnebanken of crèmkes. En naar mijn land terugkeren kan ik ook niet, ik heb een newsflach voor jou: dit is mijn land, ik ben hier geboren en ben BELG dus jammer voor jou.. En of ik wel of niet het paradijs intreedt, zal Mijn God wel beslissen, en niet jij.. 1 ding staat vast: je zal het paradijs niet eens kunnen ruiken, laat staan mogen ingaan..[/quote]Samrah, de vrouw die alles weet van andere mensen....Ze heeft zelfs in haar kristallen bol gezien dat ik een luiaard ben die enkel konserven vreet, en nooit het paradijs zal binnenmogen ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 25 november 2006 om 00:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |